سرزمین سئو مقالات سایت آوردن سایت به صفحه اول گوگل با دقت در جزئیات و روش ها

آوردن سایت به صفحه اول گوگل با دقت در جزئیات و روش ها

آوردن سایت به صفحه اول گوگل با دقت در جزئیات و روش ها post thumbnail image


کاربران به لینک های بیشتری که در صفحه اول نتایج گوگل هستند اعتماد دارند. اما برای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل باید اعتبار خود را نزد گوگل افزایش دهید و ما به شما نشان خواهیم داد که برای رسیدن به این هدف چه کاری باید انجام دهید.

سئو یا تبلیغات برای قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل کدام بهتر است؟

تبلیغات روشی است که به ذهن بسیاری از افراد می رسد تا سایت را در صفحه اول گوگل قرار دهند. اما به خاطر داشته باشید که تبلیغات فقط برای مدت کوتاهی سایت شما یا سایر صفحات را در صفحه اول گوگل قرار می دهد.

بنابراین، با توجه به این مشکل، شما به روشی نیاز دارید که به نحوی شما را در طولانی مدت در صفحه اول گوگل تضمین کند. روشی که بیشتر به سئو معروف است. البته به خاطر داشته باشید که مسیر شما به صفحه اول گوگل با سئوی جدید شروع می شود.

چگونه در صفحه اول گوگل نباشیم؟

در مرحله اول، در مورد کارهایی که نباید انجام دهید تا احتمال قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل را افزایش دهید، صحبت خواهیم کرد. زیرا توقف این فعالیت ها به عنوان یک مزیت عمل می کند و شانس شما را برای حضور در صفحه اول گوگل افزایش می دهد.

یکی از فعالیت هایی که در قرار نگرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل نقش دارد، ارسال کپی و محتوای بی کیفیت در صفحات مختلف وب سایت شماست. زیرا انجام چنین کاری از سوی گوگل تخلف محسوب می شود و ممکن است گوگل وب سایت شما را به دلیل این تخلف جریمه کند و یکی از این جریمه ها افت رتبه سایت شما در صفحه نتایج باشد.

فعالیت دیگری که وب سایت شما را از صفحه اول گوگل دور نگه می دارد این است که وب سایت شما برخلاف استانداردها و الگوریتم های گوگل رفتار می کند. به عنوان مثال، یکی از الگوریتم های گوگل، جلوگیری از ارسال هرزنامه به صورت آنلاین است. بنابراین، اگر از این مدل لینک بیلدینگ استراتژیک استفاده کنید، وب سایت شما توسط گوگل جریمه شده و رتبه آن در صفحه نتایج کاهش می یابد.

برای اینکه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم چه کاری باید انجام دهیم؟

قبلاً اشاره کردیم که می توانید از تبلیغات و سئو استفاده کنید تا سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید. اما اگر به دنبال این هستید که جایگاه شما در صفحه اول تضمین شود و در طولانی مدت ادامه پیدا کند، سئو روش مناسب تری برای شما خواهد بود. البته در مورد سئو به این نکته توجه داشته باشید که قرار گرفتن در صفحه اول با این روش یک شبه اتفاق نمی افتد و برای دیدن نتیجه باید بیشتر منتظر بمانید.

علاوه بر این سئو به تنهایی نمی تواند به اهداف شما برسد و باید از خدمات دیگری استفاده کنید تا سایت شما در مدت زمان کوتاه تری در صفحه اول گوگل قرار گیرد و حتی با گذشت زمان سایت شما همچنان در صفحه اول گوگل به کاربران نمایش داده شود.

یکی از خدماتی که می توانید علاوه بر سئو از آن استفاده کنید، خدمات محتوا است. در واقع با استفاده از این سرویس ها محتوایی را به صورت آنلاین منتشر می کنید که برای کاربران مفید و ارزشمند خواهد بود و با جلب رضایت آنها توسط گوگل به عنوان یک وب سایت قابل اعتماد شناخته می شوید و گوگل به سایت شما امتیاز بهتری می دهد. در نتیجه با این اتفاقات احتمال قرار گرفتن سایت شما در صفحه گوگل بیشتر می شود.

کمک گرفتن از یک متخصص با تجربه سئو در قالب خدمات مشاوره سئو یکی دیگر از روش هایی است که می توانید علاوه بر سئو سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید. در واقع با استفاده از خدمات مشاوره سئو، شرکت یک متخصص سئو با تجربه را در کنار خود خواهید داشت که استراتژی های سئوی مناسبی را برای شما ایجاد می کند تا احتمال قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول را افزایش دهد.

همچنین در این سرویس کارشناس سئو به برقراری ارتباط دوستانه بین سایت شما و گوگل کمک می کند و گوگل از این نظر رتبه بهتری به آن می دهد.

چرا رسیدن به صفحه اول گوگل؟

یکی از دلایل انجام این کار این است که می خواهید کاربران بتوانند وب سایت شما را بهتر پیدا کنند. بنابراین، شما باید موقعیت خوبی در صفحه نتایج داشته باشید. در غیر این صورت در صفحه دومی باشید که همه دوست دارند. همچنین طبق آمار حدود 75 درصد از کاربران آنلاین هرگز مرورگر خود را برای رفتن به صفحه دوم اسکرول نمی کنند.

بنابراین با توجه به این عدد قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل بسیار مهم است. همچنین زمانی که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرد، ترافیک ورودی و کلیک بیشتری دریافت می کند که باعث می شود رتبه سایت شما در صفحه اول بهتر شود.

چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل نگه داریم؟

گوگل هرگز به یک موقعیت خاص برای یک سایت نگاه نمی کند. بنابراین زمانی که سایت را در صفحه اول گوگل قرار دادید باید با یک استراتژی مناسب به فکر حفظ جایگاه سایت خود در صفحه اول گوگل باشید. علاوه بر این، در عین حال، رقبای شما نیز از روش‌های مشابهی برای قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل استفاده می‌کنند. بنابراین، اگر زمانی از سئو سایت خود غافل شوید، احتمال زیادی وجود دارد که گوگل موقعیت شما را به سایت دیگری اختصاص دهد. البته برای جلوگیری از این اتفاق باید از روش های پیشگیرانه ای استفاده کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

یکی از این روش ها اطلاع از آخرین به روز رسانی ها و تغییرات الگوریتم های گوگل است. زیرا با دانستن این موضوع می توان رویکرد هر الگوریتم را برای تعیین رتبه سایت ها در صفحه نتایج تشخیص داد و بر اساس آنها استراتژی مناسبی اتخاذ کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد الگوریتم های گوگل، وبلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM در اختیار شماست.

از شریک تجاری خود بخواهید که در صفحه اول گوگل باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM با سالها تجربه در ارائه خدمات دیجیتال به مشاغل مختلف به عنوان شریک تجاری شما عمل می کند و در تمام طول مسیر ارائه خدمات سئو در کنار شما خواهد بود تا تا رسیدن به موفقیت در صفحه اول گوگل باشد. اکنون درخواست خدمات خود را ارسال کنید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه اصلی آژانس دیجیتال مارکتینگ اچ دی ام انواع خدمات را در حوزه دیجیتال مشاهده کنید.

گره های ذهنی برای قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل

1- برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چقدر باید هزینه کنیم؟

بستگی به روشی دارد که می خواهید برای قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل استفاده کنید. زیرا برای مثال اگر می خواهید از تبلیغات استفاده کنید تا سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید، باید هزینه آن را بپردازید. علاوه بر این، هزینه تبلیغات بسته به استراتژی و هدف شما می تواند تغییر کند.

2- حضور در صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟

سئو یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید، اما برای مشاهده نتایج بین 6 تا 12 ماه زمان لازم است.

Leave a Reply

مطالب مرتبط

استراتژی بازاریابی محصول جدید؛ دیدگاه محصول در بازاریابیاستراتژی بازاریابی محصول جدید؛ دیدگاه محصول در بازاریابی

بسیاری از کسب‌وکارها، آن‌قدر روی ساخت محصول متمرکز می‌شوند که بازاریابی آن را فراموش می‌کنند. همین امر سبب می‌شود که ارتباط ضعیفی بین محصول و بازار هدف برقرار شود و