سرزمین سئو مقالات سایت احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک چقدره؟

احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک چقدره؟

احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک چقدره؟ post thumbnail image


به نظر شما استفاده از بک لینک برای کسب نتایج برتر کار درستی هست؟ آیا واقعا خرید بک لینک میتونه راهکاری برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو باشه؟ اصلا احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک چقدره؟

خرید بک لینک به عنوان یک راهکار در سئو برای بهود رتبه سایت در موتورهای جستجو  شناخته شده ولی این روش بدون کیفیت محتوای سایتتون هیچ تاثیری نداره. به عبارت دیگه اگه از کیفیت محتوای سایتتون مطمئن هستید و میدونین که میتونه حتی الامکان نیاز مخاطبین هدف‌تون رو برطرف کنه، در این لحظه میتونید از سایت های معتبر بک لینک تهیه کنین. چون در آپدیت های جدید الگوریتم های گوگل، ارزش و جایگاه محتوا به شدت مهم شده و به همین خاطر سایت نشونت، با ارائه خدماتی مثل تولید محتوا، مشاوره سئو، بک لینک و بسیاری از موارد دیگه در خدمت شماست تا سایت شما عزیزان در بهترین نتایج موتورهای جستجو قرار بگیره.

اگه قصد دارید بک لینک بخرید و سایتتون رو در بهترین جایگاه قرار بدین، توصیه می کنیم که کمی دست نگه دارین و این مطلب رو با دقت مطالعه کنین و در نهایت با خیالی آسوده اقدام به تهیه بک لینک کنید.

چقدر احتمال داره سایت بعد از خرید بک لینک پنالتی بشه؟

احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک به عوامل مختلفی بستگی داره و نمیشه به طور قطع در موردش صحبت کرد. اما با توجه به قواعد و قوانین الگوریتم های موتورهای جستجو، اگر بک لینک هایی که خریداری میشه دارای کیفیت مناسب نباشن و از همه مهم تر بدون ارزش باشن، به احتمال خیلی زیاد سایت شما در معرض خطر قرار می گیره و بدون شک اتفاقات ناخوشایندی متوجه سایت شما خواهد شد.

بنابراین باید به نکات و توضیحاتی که در زمینه خرید بک لینک در این مقاله به شما عزیزان ارائه میشه با دقت توجه کنید و اونها رو به خاطرتون بسپرید.

یکی از مواردی که در زمان خرید بک لینک باید به اون دقت کنید این هست که تمامی معیارهای سئو رو در نظر بگیرید و بعد برای خرید قدم بردارید.

همچنین، بهتره که از روش های مطمئن یعنی محتوا برای ایجاد بک لینک ها استفاده کنین. منظور ما همون خرید رپورتاژ آگهی هست که قادر هستید درون محتوای رپورتاژ، بک لینک درج کنید. بدین ترتیب احتمال پنالتی شدن سایت شما به پایین ترین حد ممکن میرسه. اگر میخواید درباره خرید بک لینک و احتمال پنالتی شدن بعد از اون اطلاعات بیش تری به دست بیارید در ادامه با سایت نشونت همراه باشید.

منظور از بک لینک چیه؟

شاید هر یک از افرادی که این مقاله رو میخونن، با مفهوم کلی بک لینک آشنایی نداشته باشن. به همین دلیل قبل از خرید بک لینک و احتمال پنالتی شدن بعد از خرید آن بهتره که ابتدا با مفهوم بک لینک آشنا بشید.

بک لینک ها، میتونن به شما کمک کنن تا در رتبه بندی سایتتون در موتورهای جستجو بهتر عمل کنین. به زبان ساده تر باید بگیم که بک لینک (Backlink) به لینکی گفته میشه که یک سایت دیگه به سایت شما ارجاع میده. به عبارت دیگه وقتی یک سایت دیگه، لینکی رو به سایت شما اضافه میکنه، این لینک به عنوان بک لینک شناخته میشه.

بک لینک ها در سئو بسیار مهم و ضروری هستن. به این دلیل که توسط موتورهای جستجو معمولا به عنوان یک فاکتور برای بهبود سئو و رتبه در نظر گرفته میشن. سایت‌هایی همچون نشونت به شما کمک میکنن تا لینک سازی اصولی در نتایج برتر مرتبط با کسب و کارتون قرار بگیرین و روز به روز تعداد بازدیدکنندگان سایتتون افزایش پیدا کنه.

لینک سازی اصولی، راه حلی برای بهبود رتبه سایت شما

بسیاری از سایت ها زمانی که دارای بازدید و ترافیک نسبتا زیادی باشن در ازای دریافت پول، محتوا و لینک سایت‌های دیگه رو در سایت خودشون قرار میدن و بعد از اتمام موعد تعیین شده برای فعال بودن بک لینک، محتوا و آدرس سایت رو از روی سایتشون برمیدارن. عموما این لینک ها در سمت راست، چپ و حتی فوتر این نوع سایت ها قرار داده میشن که اصطلاحا بک لینک های سایت واید یا بک لینک ماهانه گفته میشه و اخیرا به هیچ عنوان این نوع بک لینک رو توصیه نمیکنیم.

البته ناگفته نماند که گرفتن دستی بک لینک از نظر موتورهای جستجو کار درستی نیست اما اگر در زمان تهیه بک لینک از اصول سئو پیروی کرده باشین برای سایت شما هیچ مشکلی به وجود نمیاد.

بیایید برای درک بهتر این موضوع کمی ساده تر صحبت کنیم. تمامی موتورهای جستجو به خصوص گوگل بسیار باهوش و فعال هستن و تمامی سایت ها و فعالیت های اونا رو زیر نظر دارند. بنابراین به راحتی متوجه میشن که شما قدم در مسیر سئوی کلاه سیاه گذاشتید و اصول سئو رو رعایت نکردید. پس برای موتورهای جستجو، آگاهی و مطلع شدن از نوع لینک ها و سایت های ارائه دهنده بک لینک کار سختی نیست و بعد از اون میتونن سایت شما رو جریمه و حتی پنالتی کنن.

پس اگه برای خرید بک لینک مُصر هستین، چند سایت معتبر، حرفه ای یا مرتبط با کسب و کارتون رو در نظر بگیرین و با هدف فروش محصولات و ارائه خدمات سایتتون از بک لینک استفاده کنین و شروع به لینک سازی کنید. همچنین توصیه میکنیم که همزمان با تهیه بک لینک از سایت هایی مثل نشونت، حتما محتوای سایتتون باید دارای نهایت کیفیت باشه و گاهی اوقات اونها رو به روز رسانی کنین.

فراموش نکنید که از نظر گوگل و موتورهای جستجو استفاده از بک لینک به طور کل کار درستی نیست و استفاده از این روش میتونه موجب پنالتی شدن سایت شما بشه. پس اگه میخواید احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک رو به صفر نزدیک کنین حتما بک لینک های مدنظرتون رو از سایت های شناخته شده و معتبر بخرید.

معیارهای انتخاب سایت برای تهیه بک لینک مطمئن و اثرگذار

شاید خرید بک لینک کار سخت و پیچیده ای باشه اما با رعایت چند نکته میتونین با خیالی راحت بک لینک های طبیعی و باکیفیت تهیه کنین. در این قسمت از مقاله قصد داریم چند معیار برای انتخاب بک لینک مطمئن بگیم تا بتونیم مسیر انجام این روش رو براتون راحت تر کنیم و احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک رو به صفر برسونیم.

  1. انتخاب وبسایت های معتبر: بهتره قبل از خرید بک لینک‌ها، به دنبال منابع و وبسایت هایی بگردین که توسط افراد به عنوان یک منبع مطمئن و معتبر برای بک لینک های کیفی شناخته شدن. اگه توی این سایت ها نظرات کاربران وجود داشت پیشنهاد می کنیم که حتما بخونید تا از تجربیات و نظرات اون افراد بهره مند بشید. بی شک دونستن نظرات افراد میتونه کار شما رو برای خرید بک لینک ساده تر کنه تا راحت بتونید به این نوع سایت ها اعتماد کنین.
  2. بررسی کیفیت و اعتبار وبسایت ها: در مرحله دوم باید اون سایت هایی که برای خرید بک لینک انتخاب کردین رو با دقت بیش تری بررسی کنین. به عنوان مثال باید بررسی کنین که محتوای این سایت چقدر از کیفیت لازم برخوردار هستن؟ تهیه بک لینک از این سایت چقدر به شما در راستای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کمک میکنه؟ میزان رتبه صفحه یا صفحات سایت های مدنظر از نظر موتورهای جستجو چجوریه؟ بنابراین حتما بعد از انتخاب وبسایت های ارائه دهنده بک لینک حتما با دقت سایت ها رو بررسی کنین و به این درجه از اطمینان برسین که سایت ها از کیفیت مناسبی برخوردار هستن.
  3. رعایت اصول ایجاد بک لینک های طبیعی: فراموش نکنین که حتما بک لینک‌هایی که می خرید به صورت طبیعی و معمولی به سایتتون لینک داده بشن. در غیراینصورت باید منتظر پنالتی شدن سایت باشید. ما در سایت نشونت بک لینک ها رو به صورت محتوایی به شما عزیزان ارائه می کنیم. این یعنی با کیفیت ترین بک لینک ها! بنابراین میزان احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک از سایت نشونت به صفر میرسه.
  4. مشورت با متخصصین سئو: بعد از این که چند سایت رو برای خرید بک لینک انتخاب کردید و مورد بررسی قرار دادین و از رعایت اصول سئو و کیفیت بک لینک ها مطمئن شدین، حالا باید با متخصصین سئو مشورت کنین تا خیالتون از بابت وبسایت های انتخابی و نوع بک لینک ها کاملا راحت بشه. شما عزیزان از طریق بخش خدمات مشاوره سئو میتونید با کارشناسان سئوی نشونت در ارتباط باشید.
  5. آزمایش و بررسی نمودن نتیجه کار: اگه صاحب یک کسب و کاری هستین و به جذب بازدیدکننده نیاز دارین و می خواید هر چه سریع تر به ترافیک مدنظرتون برسین، میتونید از بک لینک‌ها کمک بگیرید. شاید بک لینک ها معجزه نکنند اما معیار بسیار مهم و مکملی برای رشد سایت شما هستند. برای اجرای این کار همراه با رعایت تمامی اصول سئو، سایت نشونت در خدمت شماست. سایتی که میتونید اون رو به عنوان دارنده منابع و معتبرترین سایت ارائه دهنده بک لینک و رپورتاژ آگهی انتخاب کنین.

پس تا به این جای مقاله تا حدی پاسخ سوال ” احتمال پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک چقدره؟ ” رو پیدا کردیم. گفتیم که برای جلوگیری از پنالتی و جریمه شدن سایت باید یک سری قواعد و نکاتی مثل اعتبار وبسایت ارائه دهنده بک لینک، اعتبار سایت در موتورهای جستجو و گوگل، کیفیت محتواها، بک لینک های طبیعی و… رو در نظر بگیرین تا میزان احتمال پنالتی شدن سایت رو کاهش بدین.

راهکارهای بیشتری برای انتخاب بک لینک مناسب

  • انتخاب بک لینک باکیفیت از سایت های معتبر مثل: سایت های دانشگاهی، سایت های دولتی و منابع معتبر اختصاصی (همچون منابع نشونت).
  • سعی کنید بک لینک‌هایی رو انتخاب کنید که با محتوای سایت شما مرتبط باشن.
  • مطمئن بشید که بک لینک هایی که تهیه کردین از صفحه یا صفحاتی با رتبه و امتیاز بالا دریافت میشن.
  • بک لینک ها رو در صفحاتی قرار بدین که میزان بازدید کاربران نسبتا زیاد باشه. به عبارت دیگه تعداد بازدید و ترافیک اون صفحه ها در میزان نتیجه‌ی‌ بعد از ایجاد بک لینک میتونه تاثیر بسیار زیادی داشته باشه.
  • محتواهای رپورتاژ آگهی رو خلاقانه بنویسید تا رپورتاژ شما بتونه رتبه بگیره و از این طریق بک لینکی که در رپورتاژ قرار میدید ارزش پیدا کنه.
  • ترچیحاً سایت هایی رو انتخاب کنید که با سایت شما مرتبط باشن. به عبارت دیگه اگه سایت شما آموزشی هست ترجیحاً سایت های آموزشی رو برای خرید بک لینک انتخاب کنین. البته نشونت در منابع اختصاصی خودش، با قرار دادن دسته های مرتبط، مشکل ارتباط معنایی وب سایت هدف رو با سایتی که بک لینک درج میکنه به بالاترین حد خودش رسونده.

اگه اصولی لینک بسازید، پنالتی نمی شید

همونطور که گفتیم برای خرید بک لینک باید خیلی دقت کنین اما پنالتی شدن هم به این سادگی که برخی فکر می کنند نیست. کیفیت و ماهیت اون بک لینک، تعداد بک لینک های مشکوک، میزان اعتبار سایت و… از جمله مواردی هستن که قبل از خرید بک لینک باید در نظر بگیرین.

البته فراموش نکنین که در عمل هیچ تضمینی وجود نداره که اون بک لینکی که تهیه می کنین به طور 100% باعث پیشرفت و یا پنالتی شدن سایت شما بشه. در واقع باید این احتمال رو در نظر بگیرین که الگوریتم های موتورهای جستجو این قابلیت رو دارن که بک لینک های بی کیفیت و مشکوک رو به راحتی تشخیص بدن و تاثیرش رو اعمال کنند.

تاثیری که اعمال میشه میتونه به سه صورت کلی باشه:

  • رشد سایت
  • افت سایت
  • عدم تغییر رتبه سایت

بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از پنالتی شدن سایت بعد از خرید بک لینک این هست که از سایت های معتبری مثل منابع اختصاصی نشونت، بک لینک رو به طور طبیعی و در دل محتوا ایجاد کنین.

اگه بک لینک خریدین و به هر دلیلی شاهد افت رتبه بودید، در ابتدا خونسردیتون رو حفظ کنین و با آرامش خاطر و کمی دقت بررسی کنید که علت افت رتبه چه بوده. در اکثر مواقع اصلا بک لینک دلیل افت رتبه وب سایت ها نبوده و موارد سئوی داخلی تاثیرات شدیدتری رو اعمال می کنند. در بسیاری از مواقع بک لینک ها برای تاثیرگذاری به حداقل 2 ماه زمان نیاز دارند و این عدد میتونه حداکثر به 6 ماه هم برسه.

بنابراین اگر افت رتبه ای احساس کردید به فکر بهترین راه حل برای رفع این موضوع باشین. ابتدا باید مشخص کنین که چه فعالیت هایی باعث این کاهش رتبه شده و زمانی که به این موضوع پی بردین، شروع به حل مشکل کنید.

اگر شک دارید که لینک های مخرب باعث کاهش رتبه سایت شما شده، با استفاده از سایت هایی مثل ahref و moz میتونین این لینک های بی ارزش و بی کیفیت رو شناسایی کنین و بعد از طریق سرچ کنسول گوگل، اون ها رو Disavow کنین و بعد با رعایت اصول سئو گوگل رو متقاعد کنین که سایتتون رو از پنالتی در بیاره (آموزش دیساوو کردن لینک های مخرب).

در جریان باشین که اگه گوگل متوجه بشه و به این اطمینان برسه که بعد از پنالتی شدن قدم در مسیر تغییر رویه سئو گذاشتین و قوانین اون رو رعایت می کنین، سایت شما رو تا ابد در پنالتی قرار نمیده. بنابراین با رعایت اصول سئو و خرید بک لینک معتبر میتونین سایتتون رو در نتایج برتر جستجو قرار بدین.

اگه سوالی در این زمینه دارید، کارشناسان نشونت آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما عزیزان هستند.

ممکنه این سرویس‌ها برای شما مفید باشه

Leave a Reply

مطالب مرتبط

افزایش حقوق مهندسین هوش مصنوعی تسلا؛ جلوگیری از پیوستن به OpenAIافزایش حقوق مهندسین هوش مصنوعی تسلا؛ جلوگیری از پیوستن به OpenAI

ایلان ماسک اعلام کرد که حقوق افراد شاغل در تیم مهندسی هوش مصنوعی تسلا افزایش پیدا خواهد کرد. مدیرعامل تسلا ظاهراً به این دلیل تصمیم به افزایش دستمزد مهندسان غول

تحریم هواوی جلوی دو برابر شدن سود سالانه این شرکت را نگرفتتحریم هواوی جلوی دو برابر شدن سود سالانه این شرکت را نگرفت

تحریم‌های ایالات‌متحده آمریکا علیه هواوی همچنان ادامه دارد و به‌نظر نمی‌رسد که این کشور قصد لغو محدودیت‌های ایجادشده برای غول چینی را داشته باشد. بااین‌وجود، هواوی طی سال ۲۰۲۳ پیشرفت‌های