گوگل ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی را به کمپین های تقاضای نسل اضافه کرد. با استفاده از این ابزار جدید، تبلیغکنندگان میتوانند تصاویر منحصربهفردی برای تبلیغات خود ایجاد کنند و این تبلیغات را برای مصرفکنندگان در دسترستر و جذابتر کنند.
کمپین های تولید جستجو این امکان را فراهم می کند که تعداد محتوای تبلیغاتی (فیلم ها و تصاویر) تا حد امکان افزایش یابد.
با توجه به اینکه کمپین های Demand Gen در قالب های مختلفی ایجاد می شوند، امکان ایجاد تصاویر مختص هر یک از این فرمت ها به همراه حجم مورد نیاز آنها می تواند کمک شایانی به راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موثر کند.
گوگل تاکید می کند که در طول فرآیند ایجاد تصویر به کمک هوش مصنوعی و همچنین تصاویر تولید شده هرگز دو تصویر یکسان تولید نمی کند. هوش مصنوعی مولد مواردی که در تبلیغات گوگل استفاده می شوند شامل مکانیزمی هستند که به آنها اجازه می دهد به عنوان تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی که برای ایجاد شفافیت طراحی شده اند شناسایی شوند. این ابزار جدید به برندها اجازه می دهد تا کمپین های تبلیغاتی خود را با تصاویر سفارشی که می توانند موثر و جذاب باشند، تقویت کنند.
با استفاده از این ابزار، برندها نیز می توانند تصاویر محصولات خود را در تبلیغات قرار دهند و از آنها به عنوان پس زمینه استفاده کنند. این فرآیند نه تنها بر ایجاد تصاویر اعلان متمرکز است، بلکه می تواند بر ایجاد تبلیغات برجسته تر گوگل نیز تأثیر بگذارد.
همچنین از این روش برای گسترش کمپین های تبلیغاتی با تصاویر سفارشی استفاده می شود که بسته به ویژگی های تبلیغات و موقعیت یابی محصول می تواند موثر باشد. با درک کمپین های موتور جستجوی گوگل، برندها می توانند از این ابزار جدید برای تبلیغات خود نهایت استفاده را ببرند.