سرزمین سئو مقالات سایت یک کهکشان معروف، یک جت و یک سیاهچاله

یک کهکشان معروف، یک جت و یک سیاهچاله

یک کهکشان معروف، یک جت و یک سیاهچاله post thumbnail image


کهکشان بیضوی درخشان مسیه 87 (M87) خانه یک سیاهچاله بسیار پرجرم است که در اولین تصویر از یک سیاهچاله توسط تلسکوپ افق رویداد زمین در سال 2017 ثبت شد.

در عکس روز ناسا چه می بینیم؟

در این تصویر مادون قرمز از تلسکوپ فضایی اسپیتزر، خوشه کهکشانی غول پیکر ویرجو، در فاصله 55 میلیون سال نوری از ما، به رنگ آبی نشان داده شده است. اگرچه M87 عمدتاً بدون ویژگی و ابر مانند به نظر می رسد، تصویر اسپیتزر جزئیات انفجارهای نسبیتی که از ناحیه مرکزی کهکشان به بیرون پرتاب می شود را به تصویر می کشد.

در گوشه سمت راست بالا، خود جت ها هزاران سال نوری را در بر می گیرند. جت پرنورتری که در سمت راست دیده می شود، نزدیک شده و به خط دید ما نزدیک است.

برعکس، شوک ایجاد شده توسط جت در حال عقب نشینی غیر قابل مشاهده، قوس ضعیف تری از مواد را روشن می کند.

تصویری تاریخی از سیاه‌چاله در مرکز کهکشان غول‌پیکر در پایین سمت راست بین فواره‌های نسبیتی نشان داده شده است.

تصویر اسپیتزر یک سیاهچاله بسیار پرجرم است که توسط مواد در حال سقوط احاطه شده است، منبعی از انرژی عظیم که جت های نسبیتی را از مرکز کهکشان بیرون می راند. تصویر تلسکوپ افق رویداد از M87 بهبود یافته است تا نمای واضح تری از سیاهچاله معروف ابرپرجرم نشان دهد.

مطالب مرتبط

دیجیتال مارکتر کیست؟ چگونه یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای شویم.دیجیتال مارکتر کیست؟ چگونه یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای شویم.

بازاریابی دیجیتال دیگر یک صنعت خاص نیست و به بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت‌های بازاریابی کسب‌وکارها تبدیل شده است. دیجیتال مارکتینگ تلاش می‌کند تا با روش‌های آنلاین، مشتریان بالقوه را

رفع مشکل نصب نشدن بسته نصبی وردپرس با ۶ ترفند ساده و سریعرفع مشکل نصب نشدن بسته نصبی وردپرس با ۶ ترفند ساده و سریع

رفع مشکل نصب نشدن بسته نصبی وردپرس معمولاً زمان زیادی نمی‌برد و می‌توانید با استفاده از چندین راهکار کاربردی این مشکل را به‌سرعت رفع کنید. برای صرفه‌جویی در زمانتان، رایج‌ترین