سرزمین سئو مقالات سایت هیئت DM، DMboard رسانه تخصصی بازاریابی، مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: ​​اگر کارکنان مسئولیت اجتماعی خود را می دانستند امروز با ناامیدی مواجه نمی شدیم.

هیئت DM، DMboard رسانه تخصصی بازاریابی، مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: ​​اگر کارکنان مسئولیت اجتماعی خود را می دانستند امروز با ناامیدی مواجه نمی شدیم.

هیئت DM، DMboard رسانه تخصصی بازاریابی، مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: ​​اگر کارکنان مسئولیت اجتماعی خود را می دانستند امروز با ناامیدی مواجه نمی شدیم. post thumbnail image


زمان مطالعه: < 1 دقایق

مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد درباره تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس 2024 گفت: سهم جوانان در تبلیغات بسیار ناچیز است و باید این ظرفیت به جوانان داده شود.

عباس محمدیان در مراسم جایزه فارس اینوتکس 2024 در پارک فناوری پردیس درباره تاریخچه تبلیغات سخنرانی کرد. وی گفت: تبلیغات در فرهنگ ایران باستان سابقه ای کهن دارد و امروز پنجاهمین سالگرد این رویداد را جشن می گیریم.

به گفته مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد، سازمان جهانی تبلیغات برنامه های مهمی در حوزه فرهنگی و مانند آن دارد. او همچنین گفت: «پتانسیلی که در تبلیغات وجود دارد در هیچ ابزاری نیست. نسل آینده ما باید از طریق تبلیغات ارتباطی ناگسستنی با جهان پیدا کند. «سهم جوانان در تبلیغات بسیار ناچیز است و باید این ظرفیت به جوانان داده شود.

به گفته مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد، ما در اقیانوسی از تبلیغات هستیم که جوانان در حال فراموشی هستند و نسل جوان باید این را به نسل بعد منتقل کنند.

وی در ادامه توضیح داد: تبلیغات سند دائمی هر رویدادی است و اگر رویکرد مدیران ما توجه به تبلیغات و قرار دادن آن در خدمت جریان های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشد، مسئولیت اجتماعی مسئولان بسیار سنگین تر خواهد شد. “اگر کارمندان جایگاه مسئولیت اجتماعی خود را می دانستند، امروز با ناامیدی مواجه نمی شدیم.”

به گفته محمدیان، متولیان امر تبلیغات وظیفه بزرگی دارند که نسل اول تبلیغات را با نسل بعدی پیوند دهند.

مطالب مرتبط

مانیتور گیمینگ ایسر Predator X49 X معرفی شد + مشخصاتمانیتور گیمینگ ایسر Predator X49 X معرفی شد + مشخصات

مانیتور گیمینگ Predator X49 X QD-OLED ایسر پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره به‌طور کامل معرفی شد. این محصول یک مانیتور همه‌فن‌حریف است و یک صفحه‌نمایش 48.9 اینچی با نرخ تازه‌سازی

نحوه افزایش امنیت MySQL؛ ۶ گام کلیدی برای ایمن‌ سازی MySQLنحوه افزایش امنیت MySQL؛ ۶ گام کلیدی برای ایمن‌ سازی MySQL

افزایش امنیت MySQL حکم شمشیر دولبه را دارد. از طرفی، داده‌هایتان را از دسترس افراد غیرمجاز و حملات سایبری در امان نگه می‌دارد و از سویی ممکن است دسترسی خود