سرزمین سئو مقالات سایت هیئت مدیره DM، dmboard رسانه بازاریابی تخصصی یک پنجم CMOهای B2C برای یک سال یا کمتر در نقش خود باقی می مانند – dmboard

هیئت مدیره DM، dmboard رسانه بازاریابی تخصصی یک پنجم CMOهای B2C برای یک سال یا کمتر در نقش خود باقی می مانند – dmboard

هیئت مدیره DM، dmboard رسانه بازاریابی تخصصی یک پنجم CMOهای B2C برای یک سال یا کمتر در نقش خود باقی می مانند – dmboard post thumbnail image


زمان مطالعه: 2 دقایق

طبق یک مطالعه در سال 2023 توسط شرکت مشاوره مدیریت Spencer Stewart، بیش از یک پنجم مدیران ارشد بازاریابی B2C (CMOs) که مستقیماً با مصرف کنندگان کار می کنند، تنها یک سال یا کمتر در سمت خود باقی خواهند ماند. در همین حال، میانگین تصدی CMO در شرکت های Fortune 500 در آن سال 4.2 سال یا 50 ماه بود که نسبت به سال قبل تغییری نکرده بود.

در مقایسه، متوسط ​​دوره تصدی B2B OOP در سال 2023 چهار سال و نیم بود که نشان دهنده شکاف قابل توجهی بین دو بخش است. علاوه بر این، میانگین دوره تصدی یک OOP در 100 شرکت تبلیغاتی برتر ایالات متحده به 3.1 سال یا 37 ماه کاهش یافت که حتی کمتر از میانگین 3.2 سال ثبت شده در سال 2022 است.

تحقیقات اسپنسر استوارت همچنین مسیرهایی را که CMOها برای تبدیل شدن به بهترین بازاریابان در سازمان خود طی می کنند، مشخص می کند. تقریباً سه نفر از هر پنج (58٪) CMOهای برتر در سازمان خود ارتقا یافته اند که نسبت به سال 2022 چهار درصد افزایش داشته است.



در شرکت‌های B2B، تبلیغات داخلی برای مدیران ارشد بازاریابی (CMOs) رایج‌تر است، به طوری که تقریباً دو سوم (63٪) رهبران بازاریابی در این مشاغل توسط سازمان تبلیغ می‌شوند.

این داده ها همچنین نقطه عطفی برای زنان است، به طوری که نیمی از موقعیت های CMO در شرکت های Fortune 500 در سال 2023 در اختیار زنان قرار گرفت، از 47٪ در سال 2022.

با این حال، تنوع نژادی در میان CMOها از 14 درصد در سال 2022 به 12 درصد در سال 2023 کاهش یافت. در میان 100 تبلیغ کننده برتر ایالات متحده، 52 درصد از CMO ها زن بودند که اندکی نسبت به 53 درصد در سال 2022 و کمی کمتر از یک پنجم (19 درصد) کاهش یافته است. CMO ها از گروه های نژادی و قومی هستند که نسبت به 18 درصد در سال 2022 کاهش یافته است که افزایش اندکی را نشان می دهد.

مطالب مرتبط

نحوه انتقال دامنه ir به شخص دیگری و تغییر مالکیت آن در ایرنیکنحوه انتقال دامنه ir به شخص دیگری و تغییر مالکیت آن در ایرنیک

دامنه ir به راحتی و تنها از طریق سامانه ایرنیک قابل انتقال است. وقتی دامنه ای را در ایرنیک ثبت می کنید، شما مالک دامنه هستید. اگر می خواهید شخص