سرزمین سئو مقالات سایت برد DM، DMboard رسانه تخصصی بازاریابی در جایزه جهانی فارس بررسی شد. نقش زنان در صنعت بازاریابی و ارتباطات DM

برد DM، DMboard رسانه تخصصی بازاریابی در جایزه جهانی فارس بررسی شد. نقش زنان در صنعت بازاریابی و ارتباطات DM

برد DM، DMboard رسانه تخصصی بازاریابی در جایزه جهانی فارس بررسی شد.  نقش زنان در صنعت بازاریابی و ارتباطات DM post thumbnail image


زمان مطالعه: 2 دقایق

در مراسم بین المللی جوایز فارس در نمایشگاه Innotex 2024 با حضور و سخنرانی اساتید و چهره های برجسته از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و تعدادی از اعضای هیئت مدیره بین المللی برگزار شد. مدیران سازمان تبلیغات (IAA); یکی از زنان مشهور ترک در مورد نقش زنان در صنعت مارکهام (ارتباطات بازاریابی) سخنرانی کرد.

به گزارش DMBRD، پلین اوزکان در مراسم اهدای جوایز بین المللی فارس در Innotex 2024 درباره نقش زنان در ترکیه گفت. زنان می گویند هدف ما برابری جنسیتی و تمرکز بر منابع انسانی است. امروزه 60 درصد از کارکنان رسانه سرمایه را زنان تشکیل می دهند که در نتیجه 65 درصد مدیریت در دست آنهاست. به طور کلی، تجربه برای ما بسیار مهم است.”

وی همچنین به انجمن های ایجاد شده در ترکیه برای حمایت از زنان اشاره کرد و گفت: در سال 2002 انجمن زنان کارآفرین ترکیه را توسط 35 زن تأسیس کردیم. ما سعی کرده‌ایم از چنین مواردی الهام بگیریم تا بتوانیم زنان را در بخش‌های مختلف – چه خصوصی و چه دولتی – وارد کنیم.



وی خاطرنشان کرد: ما همچنین یک انجمن دیگر به نام ارتباط ما با شما راه اندازی کردیم. ما در این راه با موانع زیادی برخورد کرده ایم و با تبعیض علیه زنان مبارزه می کنیم. به طور کلی، انتظار می رود که دیدگاه جنسیت در ترکیه را تغییر دهد.

وی گفت: ما در سال 2016 به عضویت این انجمن درآمدیم و به سازمان ملل متعهد شدیم که همه کمپین ها را برای پیشبرد برابری جنسیتی پیش ببریم.

جوزکان همچنین افزود: در سال 1392 انجمن زنان موفق نیز راه اندازی شد که در آن جوایزی اهدا شد. ما معتقدیم که می توانیم این مسیر را برای انتقال راه حل ها و رویکرد خود توسعه دهیم. به این ترتیب افراد زیادی می توانند برای کسب و کار تبلیغاتی شروع به کار کنند. انجمن دیگری برای افرادی وجود دارد که زیر 35 سال دارند و تصمیم دارند کسب و کار خود را راه اندازی کنند تا بتوانند تغییری ایجاد کنند و آینده متفاوتی را رقم بزنند.”

در نهایت، او گفت: “آنها این تحقیق را در MediaCat منتشر می کنند تا بفهمند چقدر در این مسیر موثر بوده اند و این اقدامات چه تأثیرات اجتماعی داشته است.”

مطالب مرتبط