سرزمین سئو مقالات سایت DM board، رسانه تخصصی بازاریابی dmboard چک لیست جامع بازاریابی ایمیلی منتشر شد

DM board، رسانه تخصصی بازاریابی dmboard چک لیست جامع بازاریابی ایمیلی منتشر شد

DM board، رسانه تخصصی بازاریابی dmboard چک لیست جامع بازاریابی ایمیلی منتشر شد post thumbnail image


زمان مطالعه: 2 دقایق

بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندی است که کسب و کارها می توانند از آن برای ایجاد روابط قوی تر با مشتریان خود و افزایش فروش استفاده کنند. این روش یکی از سودآورترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی ها برای تعامل با کاربران و مشتریان وفادار به حساب می آید.

DM Board در کتاب الکترونیکی خود که به تازگی توسط Ignite Visibility ترجمه شده است، نکات کلیدی مورد نیاز هر کسب و کار را در مورد ارسال ایمیل و استفاده از استراتژی بازاریابی ایمیلی، یا تمام مراحل طراحی، ارسال و اندازه گیری کمپین ایمیلی که هر مجموعه باید بداند، بررسی می کند. آگاه باشید مورد بحث قرار گرفته است.

این کتاب الکترونیکی به صورت چک لیست گردآوری شده است. چک لیست جامع بازاریابی ایمیلی که همه چیز را به صورت جامع و مفید برای انجام فرآیند ایمیل مارکتینگ بیان می کند و بهتر است آن را همراه خود داشته باشید و هنگام ارسال ایمیل بازاریابی آن را مرور کنید.



برای دریافت چک لیست ایمیل مارکتینگ و کتاب الکترونیکی از این رابطه دارم میام داخل

پشتیبان این پلتفرم کتاب الکترونیکی DM ایمیل مارکتینگ ایرانی یک پاکت نامه خدمات طراحی، ارسال، بهینه سازی ایمیل و گزارش پس از ارسال را ارائه می کند، علاوه بر امکاناتی که در زمینه ایمیل مارکتینگ دارد، به دلیل ایرانی بودن، دیگر نگران نوسانات ارز و مسدود شدن آدرس آی پی های ایران نباشند. .

سرفصل های اصلی چک لیست

  • نکات اثربخشی ایمیل
  • طراحی ایمیل
  • تقسیم بندی مخاطبان ایمیل
  • سرعت ارسال ایمیل

اجرای ایمیل

در این بخش، با نکاتی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها برای افزایش عملکرد ایمیل‌ها و معیارهایی مانند نرخ باز کردن و نرخ کلیک روی ایمیل‌های خود استفاده کنید.

طراحی ایمیل

طراحی ایمیل یکی از عوامل مهم در تبدیل خوانندگان آن به مشتری است. در این بخش موارد مهم برای بهبود طراحی ایمیل بازاریابی شما بررسی خواهد شد.

تقسیم بندی مخاطبان ایمیل

تقسیم بندی لیست های ایمیل به شما کمک می کند ایمیل های خود را به روشی هدفمندتر ارسال کنید و در نتیجه نرخ تبدیل بهتری از کمپین بازاریابی ایمیلی خود داشته باشید. در این بخش، نکاتی را برای تقسیم بندی صحیح مخاطبان خود در کمپین های بازاریابی ایمیلی خواهید آموخت.

سرعت ارسال ایمیل

هرچه سرعت ارسال ایمیل شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای فروش از طریق ایمیل خواهید داشت. در این قسمت به نکاتی اشاره می کنیم که می تواند سرعت ارسال ایمیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

Ebook Email Marketing توسط اینجا آن را بگیرید.

مطالب مرتبط

6 قدم تا پیدا کردن شغل بازاریابی دیجیتال6 قدم تا پیدا کردن شغل بازاریابی دیجیتال

۶ نکته طلایی برای استخدام شدن در شغل بازاریابی دیجیتال اگر به تازگی با شغل بازاریابی آنلاین آشنا شده‌اید و از خوتان می‌پرسید که «چگونه به‌عنوان دیجیتال مارکتر استخدام شویم؟»

شما برنامه‌ریزی می‌شوید، بخشی از سخنرانی چمث پالیهاپیتیا در استنفورد ۲۰۱۷شما برنامه‌ریزی می‌شوید، بخشی از سخنرانی چمث پالیهاپیتیا در استنفورد ۲۰۱۷

چمث پالیهاپیتیا کیست؟ چمث پالیهاپیتیا یه سرمایه‌گذار خطر پذیره که توی سری لانکا به دنیا اومده و به کانادا مهاجرت کرده و الان یه آمریکایی-کاناداییه. بین سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱