سرزمین سئو مقالات سایت 6 نکته برای ایجاد فرم های تعاملی بیشتر در وردپرس

6 نکته برای ایجاد فرم های تعاملی بیشتر در وردپرس

6 نکته برای ایجاد فرم های تعاملی بیشتر در وردپرس post thumbnail image


آیا می خواهید فرم های خود را تعاملی تر کنید و تبدیل آنها را افزایش دهید؟

در تجربه من، تفاوت بین وب‌سایتی که تبدیل می‌شود و وب‌سایتی که اغلب انجام نمی‌شود در نحوه تعامل کاربران با عناصری مانند فرم‌ها نهفته است.

امروز، من قصد دارم شش نکته آسان برای ایجاد فرم های تعاملی بیشتر در وردپرس را به اشتراک بگذارم. این نکات برای افزایش سرنخ، تبدیل و فروش آزمایش شده و ثابت شده است.

این یک پست مهمان توسط جرد آچیسون، یکی از بنیانگذاران WPForms، بهترین افزونه فرم ساز وردپرس. این یک ستون تخصصی است که هر پنجشنبه منتشر می کنیم و از یک متخصص وردپرس دعوت می کنیم تا تجربیات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارد.

من در این پست چند موضوع مختلف را پوشش خواهم داد و شما می توانید از لینک های سریع زیر برای پرش به بخش های مختلف استفاده کنید:

چرا فرم های وردپرس را تعاملی تر کنیم؟

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار و توسعه‌دهنده وب، من از نزدیک دیدم که چگونه یک فرم خوب طراحی شده می‌تواند تبدیل‌ها را در وب‌سایت وردپرس افزایش دهد.

در مورد آن فکر کنید. وقتی فرمی به جای یک کار کاری شبیه یک گپ به نظر می رسد، مردم به طور طبیعی تمایل بیشتری دارند تا آن را پر کنند.

من فقط در مورد اضافه کردن زنگ و سوت صحبت نمی کنم. این در مورد ایجاد تجربه روان تر و جذاب تر برای کاربران است.

یک مطالعه اخیر نشان داد که بیش از 66.6٪ از کاربرانی که شروع به پر کردن یک فرم می کنند، آن را با موفقیت ارسال می کنند. (منبع: زوکو آنالیتیکس).

آسان‌تر و تعاملی‌تر کردن فرم‌هایتان، کلید کمک به آنها برای شروع است.

با استقراض از استراتژی‌های بازاریابان خبره، این رویکرد را در کسب‌وکارم با موفقیت باورنکردنی آزمایش کرده‌ام.

در اینجا، من این نکات را به اشتراک می گذارم تا بتوانید آنها را در وب سایت وردپرس خود تکرار کنید.

1. از فرم های مکالمه استفاده کنید

کاربران معمولاً از پر کردن فرم‌ها بدشان نمی‌آید تا زمانی که خسته کننده نباشد و به نظر کار طاقت فرسا نباشد.

به جای اینکه مشتریان را با کارهای پیش پا افتاده فشار دهم، ترجیح می دهم در گفتگوهایی شرکت کنم که باعث ایجاد ارتباط می شود.

فرم هایی که مانند یک مکالمه جریان دارند به کاربران این تصور را می دهند که مستقیماً با تجارت شما در تعامل هستند.

با توجه به طراحی آنها، آنها از نظر زیبایی شناختی دلپذیر هستند، پر کردن آنها آسان تر است و تصوری شخصی تر از تجارت شما ایجاد می کند.

چرا فرم های مکالمه را توصیه می کنم؟

  • آنها یک جریان مکالمه را ارائه می دهند که تجربه کاربر جذابی را فراهم می کند و منجر به تبدیل بیشتر می شود.
  • رابط کاربری تعاملی چند مرحله ای فرم را به مراحل کوچکتر تقسیم می کند و خسته کننده بودن فرم های سنتی را از بین می برد.
  • ماهیت مکالمه ای این فرم ها پاسخ های متفکرانه و دقیق تری را از سوی کاربران به همراه دارد.
  • اکثر فرم سازهای مدرن به شما امکان می دهند یک URL جداگانه برای فرم مکالمه ایجاد کنید. این کار ارسال مستقیم کاربران به صفحه فرم را از طریق رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی ایمیلی آسان تر می کند.

من توصیه می کنم از فرم های مکالمه برای فرم های طولانی تر (آنهایی که بیش از چهار فیلد دارند)، فرم های درخواست آنلاین، نظرسنجی مشتریان و فرم های بازخورد استفاده کنید.

برای تنظیم این به کمک نیاز دارید؟ WPBeginner آموزش گام به گام ایجاد فرم های مکالمه در وردپرس را دارد.

2. فیلدهای تصویر و آیکون را اضافه کنید

تصاویر و نمادها بسیار جذاب تر از متن ساده هستند. بازاریابان از آنها در همه جا در مقالات، ایمیل ها، رسانه های اجتماعی و چاپ استفاده می کنند.

چرا از آنها در فرم های خود نیز استفاده نمی کنید؟

به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران یک افزونه فرم‌ساز برای وردپرس، فیلدهای تصویر و نماد را از جمله ویژگی‌های درخواستی مشتریان و دیگر بازاریابان دیدم.

افزودن تصاویر و نمادها به فیلدهای چند گزینه ای فورا فرم شما را به یک تجربه بصری تعاملی برای کاربران تبدیل می کند.

چرا فیلدهای تصویر و نماد را توصیه می کنم؟

  • افزایش تبدیل – تصاویر و نمادها می توانند فوراً فرم شما را به یک تجربه بصری تعاملی تبدیل کنند که منجر به تبدیل بیشتر شود.
  • آسان برای درک – تصاویر و نمادها می توانند فرم های شما را حتی برای کاربران بین المللی که ممکن است به زبانی متفاوت از محتوای وب سایت شما صحبت کنند، آسان تر کنند.
  • از نظر زیبایی شناسی دلپذیر – بهتر به نظر می رسند، در فضای کمتری قرار می گیرند و انتخاب آنها آسان تر است (به ویژه در دستگاه های تلفن همراه).

من به شدت شما را تشویق می کنم که در صورت امکان از آنها برای زمینه های چند گزینه ای استفاده کنید. آنها برای آزمون ها، نظرسنجی های آنلاین و نظرسنجی ها بسیار خوب کار می کنند.

اکثر فرم سازهای مدرن وردپرس از این ویژگی پشتیبانی می کنند، از جمله WPForms، Formidable Forms و غیره.

برای جزئیات بیشتر، در اینجا یک آموزش در مورد افزودن انتخاب تصویر به فرم های وردپرس آورده شده است.

3. از منطق شرطی استفاده کنید

فرم های شما نیازی به ثابت بودن ندارند. با استفاده از منطق شرطی، می توانید نحوه رفتار فرم را بر اساس تعامل کاربر تغییر دهید.

در تجربه من، فرم هایی که با تعامل کاربر تغییر می کنند، بیشتر از فرم های ایستا عمل می کنند.

به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک فرم بازخورد مشتری هستید، می‌توانید شماره تلفن کاربر را در صورت انتخاب آن به عنوان گزینه‌ای برای تماس با آنها بپرسید.

به طور مشابه، اگر نظرسنجی مشتری انجام می دهید، می توانید یک فیلد فرم را بر اساس ورودی کاربر در یک فیلد فرم قبلی نشان دهید.

چرا استفاده از منطق شرطی را توصیه می کنم؟

  • فرم های لاغرتر – می توانید با استفاده از منطق شرطی تعداد فیلدها را کاهش دهید و فرم های خود را آسان تر و سریع تر پر کنید.
  • ارتباط افزایش یافته است – فرم شما می تواند خود را با ورودی کاربر تنظیم کند و تجربه شخصی تری را برای کاربران ایجاد کند.
  • جمع آوری کارآمد داده ها – به جای جمع آوری داده های غیر ضروری، فقط می توانید داده های مورد نیاز را جمع آوری کنید. این همچنین پردازش آن داده‌ها را به روش‌های معنادارتری که به تک تک کاربران مرتبط است، برای شما آسان‌تر می‌کند.

ایده خوبی است که فرم های خود را مرور کنید و از منطق شرطی برای بهبود آنها و افزایش تبدیل استفاده کنید. همچنین ارزش بررسی این مجموعه از بهترین افزونه های منطق شرطی برای وردپرس را دارد تا ایده های بیشتری به دست آورید.

4. محتوای Rich Media اضافه کنید

همچنین ایده خوبی است که رسانه های غنی را در اطراف فرم های خود اضافه کنید تا آنها را تعاملی تر و مفیدتر کنید.

این رسانه غنی می تواند تصاویر، ویدئوها، صدا و موارد دیگر باشد. من شخصاً با ویدیوها درست قبل از فیلدهای فرم موفقیت بزرگی داشته ام.

یک ویدیوی توضیحی درست قبل از فیلد فرم به افزایش تبدیل کمک می کند. همانطور که دوست من جان در مقاله خود در مورد آناتومی یک صفحه فرود با تبدیل بالا بیان می کند:

96 درصد از مردم گزارش می دهند که ویدیوهای توضیحی را تماشا می کنند و مطالعات نشان می دهد که افزودن یک ویدیو به صفحه فرود به طور متوسط ​​86 درصد تبدیل ها را افزایش می دهد.

جان ترنر – بنیانگذار SeedProd

همین امر در مورد فرم های شما نیز صادق است.

می توانید یک قسمت Content به فرم خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد محتوای چندرسانه ای مانند متن غنی، عنوان، لوگو، تصاویر و ویدیو را وارد کنید.

چرا استفاده از محتوای Rich Media را توصیه می کنم؟

  • متقاعد کردن کاربران – افزودن محتوای چندرسانه‌ای به شما کمک می‌کند تا با توضیح مزایا، کاربران را بدون خروج از فرم یا صفحه متقاعد کنید.
  • تجربه کاربری بهبود یافته – می توانید بلافاصله به برخی از سوالات کاربران پاسخ دهید، که تجربه آنها را بهبود می بخشد و منجر به تبدیل بیشتر می شود.
  • از نظر زیبایی شناسی دلپذیر – می توان از تصاویر و متن برای بهبود احساس کلی فرم استفاده کرد. می‌توانید از لوگوی برند خود استفاده کنید، گواهی‌ها و مدارک اجتماعی و عکس‌ها را برای نشان دادن چهره‌های افراد واقعی در پشت کسب‌وکارتان اضافه کنید.

اگر احساس می کنید چیزی در فرم شما کم است، توصیه می کنم عناصر رسانه ای غنی را برای پر کردن این شکاف اضافه کنید.

5. از فرم های سرب استفاده کنید

فرم‌های سرنخ بسیار بهینه شده و برای جذب سرنخ‌های بیشتر طراحی شده‌اند. مشابه فرم‌های مکالمه، این فرم‌های چند مرحله‌ای به کاربران این امکان را می‌دهند که به یک فیلد در یک زمان پاسخ دهند و تجربه روان‌تری ایجاد کنند.

طبق مطالعه HubSpot، تنها 40٪ از بازاریابان از فرم های چند مرحله ای استفاده می کنند، اما نرخ تبدیل آنها 86٪ بیشتر است. بنابراین، استفاده از آنها در وب سایت کسب و کار خود بسیار ارزشمند است.

من نتایج عالی را با فرم‌های سرنخ دیده‌ام، به‌ویژه زمانی که از آنها برای ارتقاء محتوا یا مشوق‌های مشابه استفاده می‌شود.

چرا استفاده از فرم های سرنخ را توصیه می کنم؟

  • بهینه شده برای تولید سرب – این فرم‌های سبک مکالمه برای تولید سرنخ بهینه شده‌اند و ثابت کرده‌اند که تبدیل‌ها را توسط کارشناسان بازاریابی بهبود می‌بخشند.
  • فرم هایی که برجسته هستند – بر خلاف سایر اشکال تولید سرنخ، از آنها بیش از حد استفاده نمی شود. آنها با جریان مکالمه خود، تجربه تعاملی جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهند که شبیه فرم گرفتن ایمیل نیست.
  • نوار پیشرفت – کاربران زمانی که می بینند دقیقا چند قدم فاصله دارند، احتمال بیشتری دارد که فرمی را تکمیل کنند. برای آنها انگیزه ایجاد کنید و آنها احتمالاً دنبال خواهند شد.

برای ایجاد این فرم ها می توانید از فرم ساز مانند WPForms استفاده کنید. همچنین می‌توانید فرم‌های چند مرحله‌ای را با نرم‌افزارهای محبوب تولید سرنخ مانند OptinMonster یا Thrive Leads بسازید.

از آنجایی که ما در مورد تولید سرنخ صحبت می کنیم، توصیه می کنم نگاهی به نکات داخلی WPBeginner در مورد رشد لیست ایمیل بیندازید. این کتاب بازی واقعی است که توسط WPBeginner با نتایج باورنکردنی استفاده می شود.

یک پدیده روانشناختی شناخته شده وجود دارد که بازاریابان از آن استفاده می کنند که به آن «اثر پیشرفت وقفی» می گویند.

این بیان می‌کند که اگر افراد باور داشته باشند که نسبت به آن پیشرفت کرده‌اند یا آن را شروع کرده‌اند، احتمال بیشتری دارد که یک کار را تکمیل کنند.

به همین دلیل است که فرم هایی که پس از تعامل کاربران با یک عنصر (مانند یک دکمه یا بنر) در وب سایت شما ظاهر می شوند، می توانند بسیار مؤثر باشند.

چرا پنجره های فرم را توصیه می کنم؟

  • نیاز به تعامل کاربر – باز کردن فرم ها در یک پنجره بازشو به کاربران نیاز دارد که با وب سایت شما تعامل داشته باشند، به این معنی که آنها قبلاً درگیر چیزی هستند که شما ارائه می دهید و احتمال تبدیل آنها بیشتر است.
  • حواس پرتی را کاهش دهید – فرم شما به طور مرتب کنار گذاشته شده است و می توانید از قسمت موجود وب سایت برای استفاده از سایر تکنیک های متقاعدسازی در کپی، طرح بندی و طراحی وب سایت خود استفاده کنید.
  • نرخ پرش را کاهش دهید – کاربران صفحه ای را که مشاهده می کنند ترک نمی کنند و می توانند پس از ارسال فرم، مرور را از سر بگیرند.

می دانم که بسیاری از شما ممکن است تعجب کنید، آیا پنجره های بازشو کمی آزاردهنده نیستند؟ و حق با شماست. آنها می توانند باشند، اما فقط در صورت استفاده نادرست.

در اینجا چند نمونه از بزرگ ترین برندهای جهان که از پنجره های بازشو استفاده می کنند، آورده شده است. توجه داشته باشید که چه تعداد از این پاپ آپ ها برای نمایش فرم ها استفاده می شود (نکته: اکثر آنها دارای فرم هستند).

منابع پاداش برای فرم های وردپرس

در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که به نظر من برای به دست آوردن نتایج بهتر از فرم های وردپرس شما بسیار مفید است:

  • ردیابی تبدیل‌های فرم – مطمئن شوید که تبدیل‌های فرم را ردیابی می‌کنید تا بدانید تغییرات شما چگونه بر میزان موفقیت آنها تأثیر گذاشته است.
  • تست A/B – تست تقسیم A/B را امتحان کنید تا انواع مختلف فرم ها را آزمایش کنید و برنده ای را با بیشترین تبدیل پیدا کنید.
  • ردیابی داده های بازاریابی – هر وب سایت تعداد زیادی داده بر اساس تعاملات کاربر در سایت شما تولید می کند. ردیابی این داده ها به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای برای کاهش اصطکاک، بهبود سفر مشتری و رشد کسب و کار خود بگیرید.

امیدوارم این نکات به شما کمک کرده باشد تا فرم های تعاملی بیشتری در وردپرس ایجاد کنید تا تبدیل ها را افزایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت بازاریابی خود یا استفاده از FOMO برای افزایش تبدیل مطالعه کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک



مطالب مرتبط