سرزمین سئو مقالات سایت اولین ایمپلنت مغزی Neuralink در انسان مشکلاتی داشت

اولین ایمپلنت مغزی Neuralink در انسان مشکلاتی داشت

اولین ایمپلنت مغزی Neuralink در انسان مشکلاتی داشت post thumbnail image


استارت آپ ایلان ماسک، Neuralink دیروز اعلام کرد که بخشی از ایمپلنت مغزی پس از اینکه برای اولین بار در یک بیمار انسان قرار داده شد، آسیب دیده است.

Neuralink یک رابط مغز و کامپیوتر یا BCI ایجاد کرده است که در نهایت می تواند به بیماران فلج کمک کند تا فناوری خارجی را تنها با استفاده از ذهن خود کنترل کنند. سیستم این شرکت که لینک نام دارد، سیگنال‌های عصبی را با استفاده از 1024 الکترود روی 64 رشته که از موی انسان نازک‌تر هستند، ثبت می‌کند.

در ماه ژانویه، Neuralink این دستگاه را در یک بیمار 29 ساله به نام “Noland Arbaugh” کاشت تا ایمنی آن را آزمایش کند. این شرکت ویدئویی زنده از آرباگ با استفاده از BCI در ماه مارس منتشر کرد و مدعی شد که عمل جراحی بسیار خوب انجام شده است.

اما در هفته های بعد، طبق گفته Neuralink، تعدادی رشته از مغز آرباگ کشیده شد. بنابراین الکترودهای موثر کمتری وجود داشت که توانایی شرکت در اندازه گیری سرعت و دقت اتصال را مختل می کرد.

Neuralink فاش نمی کند که چه تعداد نخ از پارچه برداشته شده است. به عنوان یک راه حل جایگزین، آنها الگوریتم ضبط را تغییر دادند و رابط کاربری را بهبود بخشیدند. آنها همچنین سعی کردند تکنیک هایی را برای تبدیل سیگنال ها به حرکات نشان دهنده بهبود بخشند. Neuralink در حال بررسی برداشتن ایمپلنت است، اما این مشکل خطری مستقیم برای ایمنی Arbaugh ایجاد نمی کند.

اگرچه برخی رشته ها از بافت مغز آرباگ کشیده شده است، Neuralink گفت که او از سیستم BCI این شرکت برای حدود هشت ساعت در روز در طول هفته و اغلب تا 10 ساعت در روز در تعطیلات آخر هفته استفاده می کند.

آرباو همچنین اذعان کرد که لینک مانند یک نعمت اضافی است و به او کمک کرده تا دوباره با دنیا ارتباط برقرار کند.

Neuralink تنها شرکتی نیست که سیستم BCI را توسعه می دهد و این فناوری برای دهه ها در دانشگاه مورد مطالعه قرار گرفته است.

این شرکت راه درازی در زمینه تست ایمنی و کارایی دارد. تا در نهایت بتوانند برای تجاری سازی این فناوری از سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز بگیرند.

مطالب مرتبط

آموزش انتقال وردپرس به هاست و دامنه دیگر (+ تصویری)آموزش انتقال وردپرس به هاست و دامنه دیگر (+ تصویری)

انتقال وردپرس به هاست و دامنه دیگر برای زمانی است که احتمالاً تصمیم گرفته‌اید، سایت وردپرسی‌تان را به خانه و آدرسی جدید تغییر دهید. خوشبختانه هم می‌توان به‌صورت دستی و