سرزمین سئو مقالات سایت قابلیت جستجوی ChatGPT احتمالا روز دوشنبه عرضه خواهد شد

قابلیت جستجوی ChatGPT احتمالا روز دوشنبه عرضه خواهد شد

قابلیت جستجوی ChatGPT احتمالا روز دوشنبه عرضه خواهد شد post thumbnail image


اخیراً شایعات زیادی در مورد توسعه منتشر شده است موتور ChatGPT را جستجو کنید منتشر شده است و اکنون منابعی به رویترز گفته اند که این سرویس امروز دوشنبه معرفی خواهد شد.

رویترز به نقل از دو منبع آگاه اعلام کرد که OpenAI قصد دارد در نهایت قابلیت جستجوی ChatGPT خود را روز دوشنبه برای رقابت با گوگل معرفی کند. البته با توجه به اینکه این موضوع به طور رسمی توسط استارتاپ هوش مصنوعی تحت حمایت مایکروسافت اعلام نشده است، زمان معرفی این سرویس ممکن است تغییر کند.

اگر این گزارش درست باشد، OpenAI جنگ بزرگی را با گوگل آغاز خواهد کرد. این غول موتور جستجو کنفرانس سالانه I/O خود را در روز سه شنبه، یک روز پس از گزارش، برگزار می کند و انتظار می رود در آن از چندین محصول مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی کند.

استخدام مهندسان گوگل برای توسعه موتور جستجوی ChatGPT

نکته قابل توجه دیگری که بلومبرگ در گزارش خود به آن اشاره کرد این است که OpenAI ظاهرا به طور فعال مهندسان گوگل را استخدام می کند، اما تعداد دقیق کارکنانی که این شرکت استخدام کرده است هنوز مشخص نیست.

عملکرد جستجوی ChatGPT ظاهراً قادر خواهد بود اطلاعات مورد نیاز کاربران را مستقیماً از وب بازیابی کند و آن را همراه با نقل قول به کاربران نمایش دهد. ChatGPT یک ربات چت OpenAI است که از مدل های پیشرفته هوش مصنوعی این شرکت برای ایجاد پاسخ های انسانی به پرس و جوهای متنی استفاده می کند.

Perplexity سرویس دیگری است که توسط یک محقق سابق OpenAI تأسیس شده است که با ارائه یک رابط جستجوی هوش مصنوعی که نتایج مورد نظر کاربران را در قالب تصاویر و همچنین متن (با نقل قول) نمایش می دهد، مورد توجه قرار گرفت. این سرویس هوش مصنوعی ماهانه 10 میلیون کاربر فعال دارد.

مطالب مرتبط

قیمت گذاری سئو در سال ۱۴۰۲، محاسبه تعرفه‌ بهینه سازی سایت در 2023قیمت گذاری سئو در سال ۱۴۰۲، محاسبه تعرفه‌ بهینه سازی سایت در 2023

در چشم‌انداز دیجیتال امروز، بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا به اصطلاح سئو، به یکی از اجزای اساسی هر استراتژی بازاریابی آنلاین موفق تبدیل شده است. با وجود میلیون‌ها وبسایت که برای

مدل مدل 7s مکنزی چیست و چه تاثیری در موفقیت کسب و کار شما دارد؟مدل مدل 7s مکنزی چیست و چه تاثیری در موفقیت کسب و کار شما دارد؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه امروز راجع به مدلی صحبت می‌کنیم که به شما خواهد گفت چگونه می‌توانید کسب و کارتان را در جایگاه مناسبی قرار دهید تا به اهدافتان دست