سرزمین سئو مقالات سایت قاضی تعهد اپل به گزینه های پرداخت اپ استور را زیر سوال می برد

قاضی تعهد اپل به گزینه های پرداخت اپ استور را زیر سوال می برد

قاضی تعهد اپل به گزینه های پرداخت اپ استور را زیر سوال می برد post thumbnail image


2021، قاضی ایوان گونزالس راجرز در طول پرونده دادگاه حماسی بین یک سیب و بازی های حماسیبا صدور حکمی از غول آیفون می‌خواهد به توسعه‌دهندگان اجازه دهد لینک‌هایی را در برنامه‌های خود قرار دهند تا کاربران را به سیستم های پرداخت جایگزین برای استفاده از Now، در طول جلسه دادگاه جدید اپل، قاضی ناامیدی خود را از عملکرد این شرکت ابراز کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، در جریان شهادت چهار ساعته متیو فیشر، رئیس اپ استور آیفون، قاضی گونزالس راجرز ابراز نگرانی کرد که اپل در تلاش است تا به جای تسهیل درآمدهای درون برنامه ای برای کاربران، سود شرکت را افزایش دهد. مبلغ پرداختی.

نگرانی قاضی در مورد سیاست های اپل

او به طور خاص فیشر را تحت فشار قرار داد که آیا اپل عمداً روش های پرداخت جایگزین خود را طوری طراحی کرده است که برای مصرف کنندگان بیش از حد پیچیده و گیج کننده باشد. قاضی گونزالس راجرز گفت:

من هیچ پاسخ دیگری به جز خفه کردن رقابت نمی بینم.»

فیشر در طول شهادت خود تاکید کرد که اپل از دستورات دادگاه تبعیت می کند و در این بین قصد دارد از کاربران آیفون در برابر عوامل مخرب محافظت کند. علاوه بر این، او گفت، اپل می خواهد مطمئن شود که از سرمایه گذاری خود در اپ استور بیشترین بهره را می برد.

وی توضیح داد که ساختار کمیسیون جدید معرفی شده است که از 12 تا 27 درصد متغیر است. مدیر App Store همچنین توضیح داد که نرخ موثر مورد انتظار برای تراکنش های دیجیتال از طریق روش های پرداخت جایگزین حدود 18 درصد است.

مسائل مربوط به سیاست‌های اپ استور به دادگاه‌های ایالات متحده محدود نمی‌شود و بحث‌های مشابهی در سرتاسر جهان بالا گرفته است. اپل در حال حاضر با چالش های قانونی در کره جنوبی و اتحادیه اروپا بر سر مسائل مشابه مواجه است.

مطالب مرتبط

گزارش استفاده 90 درصدی از قطعات چینی در سری Huawei Pura 70 رد شدگزارش استفاده 90 درصدی از قطعات چینی در سری Huawei Pura 70 رد شد

هواوی اخیراً برای دستیابی به یک هدف بزرگ خبرساز شده است. گزارش اخیر ادعا کرد که حدود 90 درصد از قطعات گوشی های سری Pura 70 از تامین کنندگان چینی