آنچه در کتاب توهم انتخاب اثر ریچارد شاتون خواهید آموخت. ممکن است مصرف کنندگان فکر کنند که انتخاب های آگاهانه ای انجام می دهند، اما واقعیت این است که تبلیغ کنندگان از روانشناسی و علوم رفتاری برای هدایت رفتار خرید خود استفاده می کنند. ریچارد شاتون، که بیش از دو دهه را صرف تحقیق در مورد تأثیر عوامل پنهان رفتار انسانی بر بازاریابی کرده است، به شما می آموزد که چگونه تغییرات ارزشمندی در رفتار مصرف کننده ایجاد کنید. مادیراسبز معتقد است که باید راه تبدیل مخاطب به وفادارترین مشتریان را بیاموزید و با شناخت سوگیری های پنهانی که باعث ایجاد «توهم انتخاب» در مشتریان می شود، به نفع برند خود عمل کنید.
دسترسی به محتوای خاص اعضای الماس برای عضویت روی دکمه زیر کلیک کنید.
من میرم عضو الماسی شوم!
خلاصه کتاب: توهم انتخاب اولین بار در مدیر سبز ظاهر می شود.