سرزمین سئو مقالات سایت آموزش ساخت پروفایل حرفه ای لینکدین

آموزش ساخت پروفایل حرفه ای لینکدین

آموزش ساخت پروفایل حرفه ای لینکدین post thumbnail image


با ساختن یک نمایه لینکدین، می توانید برند حرفه ای خود را بسازید، دستاوردها و مهارت های خود را به نمایش بگذارید، محتوا را با دیگر متخصصان به اشتراک بگذارید و با همکاران، شرکای تجاری و کارفرمایان ارتباط برقرار کنید. با این حال، داشتن یک حساب کاربری مناسب انجام همه این کارها را آسان می کند و در این مقاله از دیجیاتو چگونه است یک نمایه حرفه ای در لینکدین ایجاد کنید ما به شما آموزش خواهیم داد.

راه های زیادی برای جلب توجه پروفایل شما در لینکدین وجود دارد.

صاحبان مشاغل می توانند با جستجوی کارکنان شرکت یا صنعتی که در آن کار می کنید با شما تماس بگیرند. بنابراین در ساخت پروفایل خود باید به چند نکته مهم توجه کنید تا بتوانید نظر دیگران را جلب کنید.

برای آشنایی بیشتر با لینکدین، مقاله لینکدین چیست را مطالعه کنید.

یک نمایه حرفه ای در لینکدین ایجاد کنید

نمایه حرفه ای لینکدین چیست؟ به بیان ساده، مواردی وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد یک نمایه جدید یا حتی برای تسهیل روند دستیابی به اهداف خود (پیدا کردن مخاطبین جدید یا دریافت پیشنهاد شغلی) به آنها توجه کنید.

در حالی که تعریف دقیق نمایه حرفه ای غیرممکن است، انجام برخی اقدامات مانند آپلود یک عکس مرتبط برای ایجاد یک عنوان و بیوگرافی قانع کننده، گزینه هایی هستند که به نمایه شما کمک می کنند.

بنابراین اگر قصد دارید یک پروفایل حرفه ای در لینکدین داشته باشید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید.

1. انتخاب یک عکس پروفایل مناسب

اول از همه، یکی عکس پروفایل عالی را برای لینکدین خود انتخاب و آپلود کنید. اما چه چیزی باعث ایجاد یک عکس پروفایل عالی می شود؟ جین دی هان، مدیر ارشد بازاریابی محتوا در لینکدین، توضیح می دهد که یک عکس پروفایل باید تازه و شبیه شما باشد و حدود 60 درصد از چهره شما باشد. پس از انتخاب عکس هایی که از راه دور گرفته شده اند و چهره شما در آن ها چندان قابل تشخیص نیست خودداری کنید. انتخاب عکسی که در آن لبخند می زنید نیز تاثیر اولیه بسیار خوبی بر دیگران می گذارد.

اگر از عکس پروفایل مناسب در لینکدین استفاده کرده باشید، افرادی که به صورت مجازی با شما آشنا شده اند، بهتر می توانند شما را در جلسات کاری یا مصاحبه ها شناسایی کنند.

2. تلفظ نام خود را به لینکدین اضافه کنید

سایر شبکه های اجتماعی از یک ویژگی اختیاری به نام ضمایر استفاده می کنند، اما لینکدین ویژگی دیگری دارد که به شما امکان می دهد تلفظ نام خود را به پروفایل خود اضافه کنید. به طور طبیعی، زمانی که به دنبال کار از راه دور و غیر خانگی هستید، کارفرما باید به یاد داشته باشد که چگونه نام شما را تلفظ کند.

این ویژگی فقط از طریق اپلیکیشن موبایل لینکدین فعال می شود و برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا اپلیکیشن LinkedIn را باز کرده و پروفایل خود را وارد کنید. روی نماد قلم نشان داده شده در تصویر زیر ضربه بزنید تا صفحه ویرایش پروفایل باز شود.

در صفحه ای که باز می شود، می توانید اطلاعات اولیه پروفایل خود از جمله نام و نام خانوادگی را مشاهده و ویرایش کنید. برای افزودن تلفظ نام خود، روی گزینه ضربه بزنید تلفظ نام را اضافه کنید دست زدن به

پس از انتخاب گزینه مشخص شده، رابط ضبط صدا به شما نمایش داده می شود. تلفظ نام خود را ضبط کنید و در نهایت تغییرات اعمال شده را ذخیره کنید.

با انجام تمام مراحل بالا، تلفظ صدای شما همانند تصویر زیر به عنوان یک نماد بلندگو در مقابل نام شما نمایش داده می شود.

3. انتخاب تصویر پس زمینه مناسب برای پروفایل

علاوه بر عکس نمایه خود، می توانید یک تصویر پس زمینه بزرگتر نیز برای نمایش در بالای نمایه خود انتخاب کنید. در این عکس مشخص بودن صورت شما مهم نیست بلکه باید عکس خاطره انگیزی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک فریلنسر هستید، می توانید یک عکس از دسکتاپ خود آپلود کنید.

اگر تصویر پس‌زمینه انتخاب نکرده‌اید، نمایه شما به شکل تصویر زیر برای دیگران ظاهر می‌شود: (می‌توانید با انتخاب نماد دوربین، تصویر مورد نظر را انتخاب کنید)

انتخاب یک تصویر پس زمینه مناسب نیز نمایه لینکدین شما را به شرح زیر افزایش می دهد:

4. یک تیتر عالی برای پروفایل خود بنویسید

عنوان پروفایل یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که اثربخشی پروفایل لینکدین شما را افزایش می دهد. عنوان را می توان از طریق صفحه نمایه نیز تنظیم کرد و می تواند شرح کوتاهی از عنوان شغلی شما باشد. حتی می‌توانید توضیحات دیگری مانند معنای آن یا کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید اضافه کنید، اما به خاطر داشته باشید که عنوان باید کوتاه باشد.

در پروفایل، این عنوان زیر نام شما (تصویر بالا) ظاهر می شود و مهمتر از آن، هنگام جستجو برای دیگران ظاهر می شود.

5. داستان خود را شرح دهید

نمایه لینکدین شما دارای بخش «درباره من» است که در آن می توانید داستان خود را هر طور که دوست دارید بگویید. برخی از کارفرمایان از این بخش برای فهرست کردن مشاغل گذشته یا توصیف مهارت های شما استفاده می کنند. بنابراین بهتر است این بخش را نادیده نگیرید و با ارائه داستانی مفصل در مورد اینکه چه کسی هستید و چه اهدافی را دنبال می کنید، اطلاعات بیشتری در اختیار کارفرمایان و همکاران خود قرار دهید.

6. حساب خود را با یک ایمیل پیوند دهید

نکته مهم دیگر برای ایجاد یک پروفایل حرفه ای لینکدین، همگام سازی و پیوند دادن پروفایل خود با ایمیل است. با انجام این کار، لینکدین به کاربران دیگری که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، پیشنهاد می کند. سپس آنها می توانند مهارت های شما را آزمایش کنند. همچنین همیشه می‌توانید فهرست کاربران متصل خود را مدیریت کنید تا همیشه کنترل کنید که چه کسی هستید.

7. مهارت های خود را فهرست کنید

یکی از مهم ترین بخش های پروفایل لینکدین، لیست مهارت های شماست. این شبکه اجتماعی امکان جستجو و انتخاب مهارت های منطبق با تجربه و تخصص شما را فراهم کرده است، بنابراین استفاده از آنها امری ضروری است.

نکته مهمی که باید در هنگام افزودن مهارت جدید در نظر داشته باشید این است که مهارت های زیادی در لینکدین وجود دارد، بنابراین برای انتخاب بهترین مهارت ها باید بسیار مراقب باشید.

8. محتوای مرتبط با حرفه خود را به اشتراک بگذارید

لینکدین یک شبکه اجتماعی است، بنابراین می توانید محتوا را با دیگران به اشتراک بگذارید. بنابراین، برای حضور حرفه ای در لینکدین، باید محتوای مرتبط با حرفه یا صنعت خود را به اشتراک بگذارید. انتشار پست جدید در لینکدین بسیار آسان است و در صفحه اصلی مانند X قسمت اختصاصی برای ارسال و نوشتن وجود دارد:

نکته قابل توجه دیگر این است که پست ها باعث افزایش تعامل دیگران با شما می شود. در واقع وقتی پستی توسط دیگران لایک می شود یا حتی دیگران نظرات خود را روی آن می نویسند، از طریق نوتیفیکیشن برای سایر افراد مرتبط با آنها ارسال می شود. به این ترتیب افراد بیشتری پست شما را خواهند دید و حتی ممکن است شما را دنبال کنند.

9. برای مدتی در لینکدین آنلاین باشید

یکی دیگر از ایده های خوب در هنگام ایجاد یک پروفایل حرفه ای لینکدین این است که پس از تنظیم حساب خود به صورت دوره ای آن را بررسی کنید. البته نیازی نیست همیشه در لینکدین آنلاین باشید و توصیه می‌شود که حداقل 15 دقیقه در هفته از آن بازدید کنید تا ببینید با دیگران چه می‌گذرد، در مورد پست‌های دیگران نظر دهید و به پیام‌های خود پاسخ دهید. .

10. برای ایجاد یک پروفایل حرفه ای لینکدین، حساب خود را عمومی کنید

اگر قصد دارید با افراد بیشتری در صنعت خود ملاقات کنید یا می خواهید در لینکدین استخدام شوید، نمایه شما باید عمومی باشد. در واقع با این کار پروفایل خود را در اختیار دیگران قرار می دهید و کارفرمایان و همکاران شما نیازی به درخواست برای دیدن پروفایل شما ندارند.

عمومی کردن نمایه خود نیز بسیار آسان است. برای این کار ابتدا وارد پروفایل خود شده و روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید:

سپس صفحه جدید زیر به شما نشان داده می شود، می توانید این کار را از طریق فیلد مشخص شده انجام دهید:

11. مکان خود را به روز نگه دارید

یکی از کاربردهای لینکدین یافتن فرصت های شغلی جدید و استخدام است. کارفرمایان نیز برای یافتن استعدادها و داوطلبان در این شبکه اجتماعی جستجو می کنند و مکان یکی از عناصر قابل جستجو توسط آنهاست.

در واقع، کارفرما هنگام جستجوی استعداد برای موقعیت شغلی به عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار، تنها می‌تواند افرادی را جستجو کند که در یک شهر خاص مانند تهران کار می‌کنند. بنابراین، به روز رسانی موقعیت مکانی شما یکی دیگر از عناصر مهم در ساخت یک پروفایل حرفه ای لینکدین است.

12. URL یا شناسه لینکدین خود را سفارشی کنید

لینکدین نام کاربری ندارد. در واقع، اگرچه ممکن است دو کاربر با نام و نام خانوادگی یکسان در این شبکه اجتماعی وجود داشته باشند، اما عامل تمایز آنها آدرس اینترنتی یا شناسه است. پس بهتر است آدرس اکانت خود را تغییر دهید.

شما همچنین می توانید حساب خود را از طریق این URL برای دیگران ارسال کنید. در مقاله «چگونه ID یا URL لینکدین خود را پیدا کنیم و آن را تغییر دهیم؟» نحوه انجام این کار را توضیح داده ایم.

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم به 12 نکته مهم برای آموزش ساخت پروفایل حرفه ای در لینکدین اشاره کنیم. علاوه بر رعایت نکات ذکر شده در ساخت اکانت جدید، تعامل با افراد دیگر و فعال بودن نیز نقش زیادی در جلب توجه دارد.

سوالات متداول

عکس پروفایل لینکدین چگونه باید باشد؟

به گفته کارشناسان، عکس پروفایل باید جدید و مشابه شما باشد و حدود 60 درصد آن شامل صورت شما باشد.

مزیت ایجاد یک پروفایل حرفه ای در لینکدین چیست؟

اگر یک حساب کاربری حرفه ای در لینکدین دارید، احتمال اینکه کارفرمایان و همکارانتان زودتر شما را پیدا کنند بسیار بیشتر است و به طور کلی حساب شما بیشتر دیده می شود.

چگونه یک حساب کاربری حرفه ای لینکدین ایجاد کنیم؟

هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید، بهتر است به نکاتی مانند انتخاب عکس پروفایل مناسب، افزودن نحوه تلفظ نام، لینک کردن حساب با ایمیل و لیست کردن مهارت های خود توجه کنید.

مطالب مرتبط

Какво е видео маркетинг? Значението и предимствата на видео маркетингаКакво е видео маркетинг? Значението и предимствата на видео маркетинга

Видео маркетингът също е един от инструментите или по-скоро маркетинговите модели, които помагат на различни бизнеси да представят своята марка, продукт или услуга пред другите. В наши дни, с цифровизацията

منابع آزمون pmp – راهنمای کامل شرکت در آزمون pmpمنابع آزمون pmp – راهنمای کامل شرکت در آزمون pmp

اگر جایی با کتاب‌ها یا دوره‌هایی تحت عنوان منابع آزمون pmp مواجه شدید و خواستید دربارهٔ‌ آن بیشتر بدانید این مقاله برای شماست. حتما خبر دارید که شرکت‌ها و سازمان‌ها