سرزمین سئو مقالات سایت مدیر عامل سابق گوگل زمانی به فکر خرید تیک توک افتاد

مدیر عامل سابق گوگل زمانی به فکر خرید تیک توک افتاد

مدیر عامل سابق گوگل زمانی به فکر خرید تیک توک افتاد post thumbnail image


“اریک اشمیت” مدیر عامل سابق گوگل ظاهرا زمانی تحقیق کرده است خرید تیک توک اما اکنون او این کار را رها کرده است.

دولت ایالات متحده در ماه جاری قانونی را تصویب کرد که به ByteDance، مالک چینی TikTok یک سال فرصت داد تا پلتفرم خود را در ایالات متحده بفروشد یا از استفاده از آن در خاک ایالات متحده منع شود. اشمیت که نزدیک به یک دهه رهبری آلفابت، مالک گوگل را بر عهده داشت، اخیراً اعلام کرد که در مقطعی به فکر خرید این پلتفرم بوده است.

اشمیت در مصاحبه با بلومبرگ در مورد خرید Tik Tok گفت:

“در حال حاضر هیچ برنامه ای ندارم، اما زمانی در حال بررسی (گزینه خرید) بودم.”

نظر اشمیت در مورد خرید یا ممنوعیت تیک توک

او به عنوان نظر شخصی خود توضیح داد که تنظیم و کنترل تیک توک توسط ایالات متحده ایده بهتری نسبت به ممنوعیت یا اقدام قانونی علیه آن است. اشمیت همچنین گفت که این اپلیکیشن را بیشتر یک تلویزیون می داند تا یک شبکه اجتماعی و امیدوار است که ایالات متحده آن را تحت نظارت قانونی قرار دهد.

پس از اعلام موافقت برای ممنوعیت یا فروش تیک توک، شرکت چینی صاحب این شبکه اجتماعی گفت که ترجیح می دهد در ایالات متحده ممنوع شود تا اینکه پلتفرم خود را بفروشد. صبح امروز همچنین در گزارشی فاش شد که ByteDance از دولت ایالات متحده شکایت کرده و در دادخواستی اعلام کرده است که کنگره ایالات متحده “گامی بی سابقه برای منزوی کردن یا ممنوعیت کامل TikTok” برداشته است و این اقدام “غیرقانونی” است.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، اشمیت با ثروت خالص 32.2 میلیارد دلار، چهل و هفتمین فرد ثروتمند جهان است. او پس از ترک گوگل، رقابت ایالات متحده با چین را از طریق برنامه ای به نام پروژه ویژه تحقیقات رقابتی محور اصلی خود قرار داد.

مطالب مرتبط

خلاصه کتاب: معیارهای بازاریابی – مدیر سبزخلاصه کتاب: معیارهای بازاریابی – مدیر سبز

آنچه در چکیده کتاب «معیارهای بازاریابی، نوشته کریستینا اینگه» می‌آموزید کریستینا اینگه، مدیرعامل شرکت تات‌لایت همه مشکلاتی که کسب‌وکارها در دنیای مدرن با آن مواجه هستند را می‌شناسد، زیرا همه

git rebase چیست؟ آموزش دستور گیت ریبیز به زبان سادهgit rebase چیست؟ آموزش دستور گیت ریبیز به زبان ساده

هر برنامه‌نویسی برای بهبود مهارت‌هایش در حوزه توسعه نرم‌افزار، باید بر ابزارهای مختلف تسلط پیدا کند. یکی از ابزارهای کلیدی در این حوزه، Git است که این نرم‌افزار دستورات متنوعی