سرزمین سئو مقالات سایت DM board، رسانه تخصصی بازاریابی وبینار رایگان dmboard در تقاطع هنر و بازاریابی. رویکردهای کاربردی مدیریت هنری در بازاریابی، با مدیر هنری درسا – بارد

DM board، رسانه تخصصی بازاریابی وبینار رایگان dmboard در تقاطع هنر و بازاریابی. رویکردهای کاربردی مدیریت هنری در بازاریابی، با مدیر هنری درسا – بارد

DM board، رسانه تخصصی بازاریابی وبینار رایگان dmboard در تقاطع هنر و بازاریابی.  رویکردهای کاربردی مدیریت هنری در بازاریابی، با مدیر هنری درسا – بارد post thumbnail image


زمان مطالعه: 2 دقایق

مدیریت هنری و بازاریابی ممکن است زمینه های جداگانه ای به نظر برسد، اما در واقع به خصوص در دنیای دیجیتال امروزی عمیقاً در هم تنیده شده اند.

مدیریت هنر نقش مهمی در ایجاد محتوای بصری قانع کننده ای دارد که با هویت برند برای انتقال پیام برند و در نهایت بر رفتار کاربر نهایی همسو می شود.

به عنوان مثال، در بازاریابی دیجیتال، مدیریت هنر همراه با ارائه بصری محصولات و خدمات، طراحی وب سایت و کمپین های تبلیغاتی دیجیتال با ایجاد دارایی های بصری جذاب و منسجم می تواند تجربه کلی مشتری را بهبود بخشد و تصمیمات خرید را تشویق کند.



در وبینار به صورت رایگان من ثبت نام می کنم انجام دادن.

علاوه بر این، مدیریت هنر برند در کانال های آفلاین مانند تبلیغات چاپی، فروشگاه های خرده فروشی و ماشین های مجازی نیز نقش مهمی دارند. صرف نظر از پلتفرم، هدف ایجاد یک نام تجاری واحد است که با مصرف کنندگان طنین انداز شود و نتایج قابل اندازه گیری از نظر فروش و تعامل با برند ایجاد کند.

یک معلم

الیکا شاهرودی، مدیر هنری برند درسا درباره خود می گوید: لیسانس مدیریت گردشگری را در علامه و همکارانم را در رشته طراحی پوشاک در دانشگاه الزهرا گذراندم و سپس دوره های مختلف رایگان مرتبط با مد را در ترکیه گذراندم.
می توان گفت که من تجربه کاری متنوعی دارم، از یک روزنامه نگار تجاری بین المللی و توسعه دهنده تجارت گرفته تا تجربه مذاکرات اقتصادی B2B در یک نشریه لندن به نام سال تجاری، تا مدیر هنری دکورها و لباس های تئاتر، مدیر هنری واچار. مجله و تهیه کننده چندین فیلم کوتاه برنده جوایز نیز کارگردانی موزیک ویدئو یا فیلمبرداری کمپین یا بازی در تئاتر و فیلم های کوتاه و غیره را بر عهده داشته است.

ویدئوی وبینار پس از وبینار در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

موضوعات وبینار

1. نشانه شناسی بصری و هویت برند

2. تحلیل تجربی تغییرات خلاق:

3. مفاهیم روانی و رفتاری طراحی بصری

4. ساخت روایت و ارتباط متقاعدکننده

حامیان

پلت فرم تعامل و وفاداری مشتری Filia

نرم افزار CRM داناپرداز

مطالب مرتبط

با وجود تحریم های آمریکا، ما همچنان به رشد خود ادامه می دهیمبا وجود تحریم های آمریکا، ما همچنان به رشد خود ادامه می دهیم

هواوی اخیرا کنفرانسی برگزار کرده است که در آن استراتژی های مرتبط با هوش مصنوعی را مورد بحث و بررسی قرار داده است. در این مراسم، هواوی در مورد چالش