سرزمین سئو مقالات سایت DM board، رسانه بازاریابی تخصصی dmboard 33 درصد از شرکت های تبلیغات سبز جهان از مواد بازیافتی برای تبلیغات استفاده می کنند – dmboard

DM board، رسانه بازاریابی تخصصی dmboard 33 درصد از شرکت های تبلیغات سبز جهان از مواد بازیافتی برای تبلیغات استفاده می کنند – dmboard

DM board، رسانه بازاریابی تخصصی dmboard 33 درصد از شرکت های تبلیغات سبز جهان از مواد بازیافتی برای تبلیغات استفاده می کنند – dmboard post thumbnail image


زمان مطالعه: < 1 دقایق

گزارشی که اخیرا توسط شرکت Broadsign منتشر شده است، داده‌هایی را ارائه می‌کند که اهمیت محیط را در تبلیغات سبز توسط شرکت‌هایی که این کمپین‌ها را اجرا می‌کنند، نشان می‌دهد که بسیار مهم است.

شرکت کانادایی Broadsign که در زمینه راهکارهای کامل خرید، برنامه ریزی و مدیریت رسانه سبز فعال است، گزارشی را از طریق پرسشنامه تهیه شده توسط شرکت ها و مراکز تبلیغات سبز در سراسر جهان منتشر کرد. این گزارش در مورد وضعیت تبلیغات محیطی در جهان است.

مراکز تبلیغاتی اقداماتی را برای حفظ محیط زیست انجام می دهند

بر اساس این گزارش، 33 درصد از مراکز تبلیغات سبز جهان به استفاده از کاغذ بازیافتی و وینیل روی آورده اند. 48 درصد از آنها یا از همان مواد (از طریق بازیافت) استفاده مجدد می کنند یا پس از پایان کمپین آن را برای بازیافت اهدا می کنند. همچنین در این گزارش که در آن پایداری از سوی شرکت های فعال در زمینه تبلیغات سبز مهم تلقی می شود، بیان شده است که 56 درصد از شرکت های تبلیغات سبز دیجیتال از LED های کم مصرف نیز استفاده می کنند.



پایداری در سال 2024 یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌های تبلیغاتی در سراسر جهان است، بنابراین به عنوان بخشی از این گزارش، تبلیغ‌کنندگان به تدریج به سمت همکاری با صاحبان رسانه‌هایی می‌روند که شیوه‌های پایدارتری را اتخاذ کرده‌اند.

مطالب مرتبط

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ بازاریابی با افراد تاثیرگذاراینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ بازاریابی با افراد تاثیرگذار

بازاریابی سنتی تا حد زیادی جای خود را به بازاریابی دیجیتال داده است. به همین دلیل بیش‌تر افراد به دنبال روش‌های جدیدی برای تبلیغ برند خود هستند. برای اینکه از