سرزمین سئو مقالات سایت 11 برنامه برای بازاریابان

11 برنامه برای بازاریابان

11 برنامه برای بازاریابان post thumbnail image


بازاریابان برای انجام موثر کار خود به مزیت داده های لحظه ای مشتری نیاز دارند.

اپلیکیشن های مناسب برای آیپد و آیفون می توانند کمک خوبی در این مسیر باشند – در این قسمت نگاهی خواهیم داشت 11 برنامه برای دستگاه های اپل که می تواند به شما کمک کند تا به سطح بعدی بازاریابی برسید.

قیمت: رایگان

به یک چارچوب بازاریابی بهتر نیاز دارید؟ بسته های CRM HubSpot Mobile شما را پوشش می دهد. با یک کلیک به اسناد کلیدی دسترسی پیدا کنید، اقدامات را با پیگیری های منظم سازماندهی کنید، و به سرعت تماس های مشتریان را برای حمایت از برنامه های بازاریابی در حال انجام و همچنین ابتکارات جدید بررسی کنید. بهترین از همه، شما می توانید هر کاری را در هر مکان و هر زمان از iPad یا iPhone خود انجام دهید.

آنچه ما دوست داریم:

کم نیست، HubSpot بهترین پشتیبانی را برای مدیریت تماس، پردازش ایمیل، ردیابی وظایف و نظارت بر تلاش بازاریابی ارائه می دهد.

2. آپارتمان تجاری متا

قیمت: رایگان

متا (که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می شد) یکی از محبوب ترین برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی است و ناگفته نماند که باید برنامه فیس بوک را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. Meta Business Suite قدم بعدی را برمی دارد و به شما امکان می دهد ببینید کدام پیام ها نیاز به توجه دارند، پست ها را برنامه ریزی و مدیریت کنید و فعالیت های بازاریابی کلیدی را اولویت بندی کنید.

آنچه ما دوست داریم:

فیس بوک برای موفقیت در تلاش های بازاریابی شخصی و دیجیتال ضروری است – Meta Pack جنبه تجاری این برنامه اجتماعی را باز می کند.

3. کمی

قیمت: رایگان

Bitly به دلیل خدمات کوتاه کردن لینک خود شناخته شده است، اما اپلیکیشن Bitly نیز انتخاب خوبی برای بازرگانان است. تیم‌ها می‌توانند به راحتی چندین شبکه اجتماعی را به هم متصل کرده و عملکرد اتصالات را در سراسر شبکه‌ها دنبال کنند تا ببینند که کمپین‌ها کجا خوب عمل می‌کنند و کجا عملکرد ضعیفی دارند.

آنچه ما دوست داریم:

ویژگی Daily Widget به شما این امکان را می دهد تا لینک های برتر خود را هر روز با یک کشیدن انگشت به سمت راست مشاهده کنید.

4. گوگل آنالیتیکس

قیمت: رایگان

درست مانند نسخه اصلی دسکتاپ، برنامه Google Analytics برای iPhone اطلاعات دقیقی در مورد بازدیدکنندگان وب سایت، منابع ارجاع، محتوای برتر و موارد دیگر ارائه می دهد. حتی از چندین حساب Google Analytics نیز پشتیبانی می کند. همه این ویژگی های غنی به طور منظم در یک رابط تلفن همراه بسته بندی شده اند.

هر بازاریاب خوب نه تنها بازاریابی می کند، بلکه نتایج تلاش های بازاریابی خود را نیز می سنجد. Analytics Pro به شما کمک می کند این کار را در هر زمان و هر مکان انجام دهید.

آنچه ما دوست داریم:

حجم انبوه داده های موجود در گوگل آن را به کانونی برای تجزیه و تحلیل مشتریان تبدیل می کند، بنابراین منطقی است که Google Analytics را به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی خود بگنجانید.

5. موبایل GoDaddy.com

قیمت: رایگان

Godaddy.com یک ثبت کننده دامنه محبوب است. این به شما کمک می کند دامنه های آنلاین خود را خریداری و مدیریت کنید. برنامه آیفون GoDaddy.com یک رابط کاربری تمیز به شما می دهد تا بتوانید هر زمان که به منبعی نیاز داشتید این کارها را انجام دهید. می توانید فعالیت وب سایت، سفارشات محصول و رسانه های اجتماعی را در همه برنامه ها پیگیری کنید.

آنچه ما دوست داریم:

بازدیدهای جدید از سایت خود را تنها با چند ضربه مشاهده کنید و بینشی از عملکرد کمپین های فعلی خود بدست آورید.

6. بافر

قیمت: رایگان

بافر به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی را به دلخواه خود زمان بندی و زمان بندی کنید. این یک راه عالی برای حفظ محتوا و بازخورد بدون سردرگمی مشتریان است. این برنامه تمرکز شما را از بازاریابی اجتماعی دور می‌کند تا زمانی که تیم‌ها برای تغییر برنامه‌ها و زمان‌بندی پست‌ها صرف می‌کنند کاهش دهد.

آنچه ما دوست داریم:

محتوای رسانه های اجتماعی خود را مرتب نگه دارید و گزینه اضافه کردن اولین نظر را در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام اضافه کنید و مطمئن شوید که اولین نظرات کاربران با برند شما مطابقت دارد.

قیمت: رایگان

HootSuite به بازاریابان اجازه می دهد تا محتوای رسانه های اجتماعی را از یک برنامه آیفون ایجاد، ویرایش و منتشر کنند. تیم‌ها می‌توانند زمان‌بندی پست‌ها را برنامه‌ریزی کنند تا در زمان و مکانی که می‌خواهند به کانال خود بروند و ببینند در تقویم وظایف Hootsuite چه اتفاقی می‌افتد.

آنچه ما دوست داریم:

HootSuite به شما امکان می‌دهد لایک‌ها، برچسب‌ها و مکالمات در مورد موضوعاتی را که برای برند شما مهم هستند نظارت کنید.

8. بعدا

قیمت: رایگان

بعداً به شما امکان می‌دهد پست‌ها را در چندین پلتفرم برنامه‌ریزی کنید، اما چیزی که آن را از برنامه‌هایی مانند HootSuite یا Buffer متمایز می‌کند، توانایی ترسیم تصویری واکنش‌های شما به برنامه‌هایی مانند اینستاگرام است. با یک ویژگی ساده کشیدن و رها کردن، تیم ها می توانند یک برنامه محتوایی ایجاد کنند که هم غنی و هم از نظر بصری جذاب باشد.

آنچه ما دوست داریم:

عکس‌ها و ویدیوها را می‌توان مستقیماً از تلفن شما آپلود کرد و هیچ محدودیتی برای ذخیره‌سازی وجود ندارد.

9. کانوا

قیمت: رایگان

یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و Canva به شما کمک می کند تا آن را درست انجام دهید. با استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده، برنامه Canva به شما امکان می‌دهد عناصر تصویر را بکشید و رها کنید تا تصاویری را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید ایجاد کنید – و برند شما را نشان می‌دهد. علاوه بر این، اشتراک گذاری اجتماعی یکپارچه به شما امکان می دهد به راحتی تصاویر را به پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارسال کنید.

آنچه ما دوست داریم:

اگر به یک ویرایشگر تصویر ساده نیاز دارید، ابزار رایگان Canva یک انتخاب عالی است. اگر به ویژگی های بیشتری نیاز دارید، فقط با 10 دلار در ماه به نسخه حرفه ای پیشرفته تر دسترسی خواهید داشت.

10. نماینده

قیمت: رایگان

چه بخواهید چه نخواهید، اینفلوئنسر مارکتینگ اینجا باقی مانده است. Rep به اینفلوئنسرها و برندها اجازه می دهد تا در یک برنامه به هم متصل شوند تا روابط بازاریابی سودمندی را شروع کنند. اینفلوئنسرها می توانند برندهای همفکر و مرتبط را جستجو کنند (و بالعکس) و می توانند قیمت های خود را برای مشاغل ارائه شده توسط شرکت ها ارائه دهند.

آنچه ما دوست داریم:

برندها می‌توانند به سرعت معیارهای تأثیرگذار و تعامل صنعت را از طریق برنامه‌ها بررسی کنند تا ببینند آیا آن شخص مناسب است یا خیر.

11. دستور زبان

قیمت: رایگان

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، گرامر خوب اهمیت دارد. ممکن است چیز کوچکی به نظر برسد، اما یک تبلیغ ضعیف می تواند مشتریان را متقاعد کند که کسب و کار خود را به جای دیگری ببرند. Grammarly می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند. برنامه iOS پیشنهادهای متنی، تصحیح دستور زبان و گزینه های مترادف را برای کمک به کاهش تکرار کلمات و بهبود عملکرد تبلیغات ارائه می دهد.

آنچه ما دوست داریم:

Grammarly به‌طور خودکار هنگام تایپ به شما بازخورد می‌دهد تا پیشنهادات را در زمان واقعی ارائه دهید.

پر استفاده ترین اپلیکیشن های آیفون توسط بازاریابان

همه برنامه های ذکر شده در بالا می توانند به بهبود تلاش های بازاریابی شما کمک کنند. از مدیریت رسانه‌های اجتماعی گرفته تا ردیابی نظرات و احساسات گرفته تا تعامل با اینفلوئنسرها، اپلیکیشن آیفون مناسب می‌تواند به ایجاد برنامه‌های بازاریابی که با اهداف شرکت و انتظارات مطابقت دارند، کمک کند.

در اینجا، بهترین شرط شما برای موفقیت این است که چندین برنامه را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما بهترین کار را دارد. در حالی که اکثر آنها با خریدهای درون برنامه ای ارائه می شوند، همه برنامه های ذکر شده در بالا نیز نسخه های رایگانی را ارائه می دهند که به تیم شما امکان می دهد مزایایی را که می توانند برای برند شما به ارمغان بیاورند را بررسی کنند. هنگامی که ترکیبی را پیدا کردید که برای شما کار می کند و عملکرد خوبی داشت، می توانید یک اکوسیستم بازاریابی اپل ایجاد کنید که علاقه مشتری را جلب کرده و جلب می کند و باعث فروش می شود.

سوالات متداول

کاربردهای موثر در بازاریابی چیست؟

برخی از مهم ترین نرم افزارهای بازاریابی برای موفقیت و رشد کسب و کار عبارتند از HootSuite، Later، Google Analytics، HubSpot، Bitly، Rep و Canva.

آیا استفاده از ویژگی های اپلیکیشن بازاریابی رایگان است؟

برنامه های ذکر شده در این مقاله به صورت رایگان ارائه می شوند و تنها برخی از خدمات پیشرفته آنها نیاز به خرید اشتراک و پرداخت دارد.

چگونه می توانید بهترین اپلیکیشن بازاریابی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

شما می توانید با توجه به نوع و اندازه کسب و کار خود، خدمات مورد نیاز خود از پربازده ترین و کارآمدترین اپلیکیشن اجرایی یا ترکیبی از آنها استفاده کنید و چندین برنامه را امتحان کنید.

Leave a Reply

مطالب مرتبط

کدام آیپدها احتمالاً آپدیت iPadOS 18 را دریافت خواهند کرد؟کدام آیپدها احتمالاً آپدیت iPadOS 18 را دریافت خواهند کرد؟

حدود یک ماه پیش در گزارشی، فهرست احتمالی آیفون‌های دریافت‌کننده آپدیت iOS 18 منتشر شد. حالا در یک گزارش جدید این فهرست کامل‌تر شده است و به‌نظر می‌رسد که نسبت

مایکروسافت جلوی تولید پاسخ‌های نامطلوب کوپایلوت را می‌گیردمایکروسافت جلوی تولید پاسخ‌های نامطلوب کوپایلوت را می‌گیرد

مایکروسافت با موجی از حملات مستقیم در چت‌بات کوپایلوت مواجه‌ است که موجب ایجاد پاسخ‌های نامطلوب در چت‌بات شده‌اند. درواقع کاربران کوپایلوت با ترفندهایی این چت‌بات را به تولید پاسخ‌های