سرزمین سئو مقالات سایت 10 روند و استراتژی برتر SEO برای افزایش ترافیک در سال 2022

10 روند و استراتژی برتر SEO برای افزایش ترافیک در سال 2022

10 روند و استراتژی برتر SEO برای افزایش ترافیک در سال 2022 post thumbnail image


به این پست مقاله امتیاز دهید

اگرچه اصول اولیه سئو همیشه یکسان است، اما برخی تغییرات ممکن است بر آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، به روز رسانی الگوریتم موتورهای جستجو و تکامل فرآیند جستجو بر بهینه سازی صفحات وب تأثیر می گذارد. با این حال، برای اجرای استراتژی برند خود باید به این تغییرات توجه کنید. بنابراین، آیا این روند تغییر روی استراتژی ترافیک وب سایت شما تأثیر می گذارد؟

در ادامه این مقاله به بررسی 10 روند و استراتژی برتر سئو برای افزایش بازدید در سال 2022 می پردازیم که این استراتژی ها با توجه به تغییرات و به روز رسانی های پیاده سازی شده در موتورهای جستجو ارائه شده است. اگر به دنبال بهترین استراتژی برای رتبه بندی کلمات کلیدی خود و همچنین افزایش ترافیک صفحه خود هستید، از دست ندهید.

ترندهای برتر سئو در سال 2022

در زیر بهترین روندهای سئو برای سال 2022 آورده شده است.

  1. Google Core Web Vitals
  2. مردم همچنین ویژگی را می پرسند.
  3. ترکیبی از کلمات کلیدی
  4. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
  5. نرم افزار بهینه سازی محتوا
  6. داده های ساخت یافته
  7. مطالب طولانی
  8. رعایت اصول سئو
  9. توجه به نقش کاربر در موتورهای جستجو
  10. موتور جستجوی جدید

1. بهینه سازی معیارهای اساسی وب

یکی از بزرگترین تغییرات در چند سال گذشته به روز رسانی تجربه صفحه بوده است. آنچه در حال حاضر یکی از فاکتورهای اصلی رتبه بندی گوگل است توسط هسته حیاتی گوگل به حساب می آید. فاکتور Core Web Vitals معیارهای زیر را بررسی می کند:

  • رنگرزی با بالاترین محتوا یا LCP: زمانی که طول می کشد تا محتوای اصلی صفحه بارگذاری شود
  • تاخیر در اولین ورودی یا FID: زمان پاسخگویی برای اولین تعامل کاربر با صفحه وب سایت
  • تغییر چیدمان تجمعی یا CLS: تعداد تغییرات تصادفی چیدمان صفحه

بهینه سازی بر اساس Core Web Vitals گوگل در مقایسه با سایر عناصری که بررسی می کنیم بیشترین تأثیر را بر صفحات وب سایت شما دارد. در سال 2022 به احتمال زیاد شاهد گسترش ارائه دهندگان خدمات سئو به تجربه درون صفحه و هسته حیاتی گوگل خواهیم بود. به همین دلیل، حتما باید از یک تیم متخصص سئو برای بهبود صفحات وب خود کمک بگیرید. اگرچه این بهینه سازی به کمک متخصصان نیاز دارد، اما استفاده از ابزارهای رایگان زیر می تواند برای شما مفید باشد:

کنسول جستجوی گوگل:

کنسول جستجوی گوگل قابلیتی به نام “تجربه” دارد که می تواند صفحات را مطابق با استانداردهای اصلی مهم گوگل بررسی کند. همچنین مواردی را نشان می دهد که بر تجربه صفحه تأثیر منفی می گذارد.

PageSpeed ​​Insight:

این ابزار علاوه بر بررسی Google Core Web Vitals، گزارش هایی برای بررسی عملکرد صفحه برای کاربران ارائه می دهد.

2. مردم همچنین ویژگی را می پرسند.

هنگامی که کاربران عبارتی را جستجو می کنند، ویژگی People also Ask گوگل برای حدود 48.6 درصد از آنها ظاهر می شود. همه صاحبان وب سایت می خواهند در SERP رتبه بالاتری داشته باشند.

برای دستیابی به این رتبه، باید بتوانید به سوالات متداول مردم در مورد صنعت خود پاسخ دهید. صفحات SERP را مرور کنید یا از ابزارهای جستجو و جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید. قرار دادن این سوالات در H2، H3 یا H4 برای رتبه بندی موثرتر است.

3. ترکیب کلمات کلیدی

توجه به کلمات کلیدی یکی از اصول اصلی سئو است. اما اکنون زبان گوگل (NLP) بهبود یافته است و هدف گذاری کلمات کلیدی پیچیده تر شده است. اکنون اهمیت کلمه کلیدی از بین رفته و تاکید بیشتری بر ترکیب کلمات کلیدی می شود. این بدان معناست که در سال 2022، محتوای صفحات وب شما برای چندین کلمه کلیدی بررسی و رتبه بندی می شود.

به عنوان مثال، ترکیب کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی “دیجیتال مارکتینگ” می تواند به صورت زیر نوشته شود:

  • دوره دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش بازاریابی دیجیتال
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • برنامه بازاریابی دیجیتال

4. تولید محتوا از طریق هوش مصنوعی

سال گذشته، مدل یادگیری ماشینی GPT-3 توسط OpenAI در دسترس کاربران قرار گرفت. در نتیجه این عمل، ابزارهای هوش مصنوعی محتوای سئو را افزایش می دهند. در میان آنها ابزارهایی مانند CopyAi، Headlime، Jarvis و دیگران هستند. این ابزارها به تیم تولیدکنندگان محتوا کمک می کند تا محتوای سئو را سریعتر تولید کنند.

تولید محتوا توسط هوش مصنوعی از نظر موضوع، عنوان و عنوان فرعی، متا تگ، پاراگراف ها و کل ساختار مقاله و تنها با چند ورودی خاص انجام می شود. البته بسیاری از کارشناسان مخالف حذف کامل منابع انسانی از بخش کپی‌رایتینگ هستند. اما استفاده از هوش مصنوعی برای شروع ایده بدی نیست.

در زیر برخی از موثرترین روش های استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا آورده شده است.

  • موضوع یا عنوان اصلی را پیدا کنید: اگر در انتخاب عنوان شک دارید و به دنبال موضوع محتوا هستید، ابزارهای هوش مصنوعی به شما کمک خواهند کرد.
  • نوشتن متا تگ: ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به شما در نوشتن متا تگ های متعدد برای چندین قطعه محتوا کمک کنند.
  • پیش نویس محتوا: تولید محتوای هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین محتوای نوشته شده توسط انسان شود. اما می توان از آن برای نوشتن پیش نویس استفاده کرد.

5. نرم افزار بهینه سازی محتوا

استفاده از نرم افزار بهینه سازی محتوا می تواند به شما در ایجاد محتوای باکیفیت و مفید کمک کند. چنین محتوایی همچنین می تواند جایگاه بالاتری را از نظر رتبه بندی گوگل کسب کند. این نرم افزارها محتوا را با توجه به الگوریتم های NLP، کلمات کلیدی مرتبط، کلمات کلیدی فرعی، مترادف ها و سوالات متداول کاربران بهینه سازی می کنند. در سال 2022 به احتمال زیاد شاهد گسترش بیشتر نرم افزارهای بهینه سازی محتوا خواهیم بود.

6. داده های ساختار یافته تر

ویژگی Schema Markup یک فرهنگ لغت مبتنی بر داده است که برای گوگل برای درک بهتر محتوای صفحات وب مفید است. به این ترتیب محتوای مفید و جذاب تری به مخاطب نشان داده می شود که احتمال کلیک روی آن بیشتر است.

کسب و کارهایی که از نشانه گذاری Schema استفاده می کنند شانس موفقیت بیشتری نسبت به رقبای خود دارند.

7. محتوای طولانی

اگرچه طول محتوا یکی از عوامل اصلی در رتبه بندی گوگل نیست، اما به راحتی می توان ارتباط قوی بین محتوای طولانی و رتبه بندی بهتر مشاهده کرد. این به این دلیل است که هر چه محتوا طولانی‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که سیگنال‌های EAT (کلمات کلیدی برای تخصص محتوا، اعتبار و اعتبار) را نشان دهد که به Google می‌گوید محتوای شما مفید و مرتبط است.

8. رعایت اصول سئو

اگرچه الگوریتم های گوگل و نحوه کار موتورهای جستجو تغییر کرده است، اما همچنان رعایت اصول سئو بسیار مهم است. در سال 2022 برای بهینه سازی متن خود از نظر سئو باید موارد زیر را دنبال کنید.

  • کیفیت محتوا: محتوای شما باید به روز، دقیق و واضح، جاری و مفید باشد. همچنین باید با کلمات کلیدی مرتبط باشد.
  • اصول سئو داخلی: فراموش نکنید که عناوین متا، توضیحات متا، تگ های عنوان، تصاویر و محتوای صفحه اصلی خود را بهینه سازی کنید.
  • لینک های برگشتی: روی دریافت بک لینک از طریق وبلاگ نویسی مهمان، بازاریابی محتوا و غیره تمرکز کنید.
  • اصول فنی: به UI/UX صفحات وب توجه کنید و کیفیت آن را ارتقا دهید.

9. توجه به نقش کاربر در موتورهای جستجو

توجه به نقش کاربر در موتورهای جستجو و مبنای قرارگیری آنها یا دموکراتیک کردن جستجوها در آینده اهمیت فزاینده ای پیدا خواهد کرد. با توجه به شناخت دقیق گوگل از کیفیت محتوا و تجربه عملی، نقش مراجع در آینده به اندازه قبل مهم نخواهد بود.

اگرچه بک لینک ها و اعتبار دامنه برای رتبه بندی SERP صفحه ضروری هستند، موتورهای جستجو نقش کاربران را هدف قرار می دهند. صاحبان مشاغلی که توجه بیشتری به تجربه کاربری و اثربخشی محتوا دارند، شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت.

10. موتور جستجوی جدید

با گسترش بیشتر فناوری‌های منبع باز مانند GPT-3، فرصت‌هایی برای ایجاد موتورهای جستجوی جدیدتر به وجود آمد. البته احتمال کنار گذاشته شدن گوگل کمی فراتر از حد تصور است، اما در حال حاضر شاهد سرمایه گذاری شرکت هایی مانند اپل در این زمینه هستیم. این موضوع می تواند به نفع تولیدکنندگان محتوا از نظر رعایت سئو باشد. زیرا پلتفرم های جدید احتمالا از روش های جدیدتر و ساده تری استفاده خواهند کرد.

نتیجه گیری نهایی

علیرغم همه تغییرات و به روز رسانی ها، در سال 2022 هنوز باید به اصول اولیه سئو پایبند باشید. البته در کنار این اصول باید به فناوری های جدیدی نیز توجه کنید که به بهینه سازی استراتژی شما کمک می کنند. اکثر ابزارهای جدید به شما کمک می کنند در زمان صرفه جویی کنید و نتایج بهتری بگیرید. محتوای زیر شامل 10 روند و استراتژی برتر SEO برای افزایش ترافیک در سال 2022 است. اگر برای برنامه ریزی استراتژی کسب و کار خود برای سال جدید به کمک نیاز دارید، از دست ندهید.



Leave a Reply

مطالب مرتبط

خرید دامنه های منقضی شده چگونه است؟ + نکات مهم قبل از خرید ❌خرید دامنه های منقضی شده چگونه است؟ + نکات مهم قبل از خرید ❌

خرید دامنه های منقضی شده حکایت خرید خانه باغ‌های کلنگی است که از آن می‌توانید یک اقامتگاه بوم‌گردی پرطرفدار درآورید. دامنه منقضی شده ممکن است یک فرصت طلایی برای وب‌سایت

تبلیغ آیپد پرو اپل با انبوهی از انتقادات + ویدئو مواجه استتبلیغ آیپد پرو اپل با انبوهی از انتقادات + ویدئو مواجه است

اپل در رویداد Let Loose سه شنبه هفته جاری از آیپد پرو جدید با تراشه M4 رونمایی کرد. در حالی که غول کوپرتینویی احتمالاً معتقد است که مشتریان خود را

چارچوب میزبانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟ (+ ویژگی ها)چارچوب میزبانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟ (+ ویژگی ها)

چارچوب میزبان چیست؟ اغراق نیست اگر بگوییم این یک عصا برای توسعه دهندگان و برنامه نویسانی است که با فریمورک های مختلف کار می کنند. چارچوب میزبان فرآیند کدنویسی را