سرزمین سئو مقالات سایت کیا EV3 جدید به زودی با قیمتی مناسب وارد بازار جهانی می شود

کیا EV3 جدید به زودی با قیمتی مناسب وارد بازار جهانی می شود

کیا EV3 جدید به زودی با قیمتی مناسب وارد بازار جهانی می شود post thumbnail image


از دهه 1980، خودروسازان کره ای در تولید انواع خودروهای اقتصادی و کارآمد مهارت داشتند. این رویه در دوره انقلاب خودروهای الکتریکی نیز ادامه دارد، زیرا به زودی شاهد نسل جدید کیا EV3 خواهیم بود. این خودرو با قیمت پایه 32000 دلار، یک خودروی برقی مقرون به صرفه، زیبا و کارآمد است.

آنچه ما از کیا EV3 انتظار داریم

کیا EV3 بر اساس پلتفرم E-GMP گروه هیوندای ساخته شده است و برخلاف برادران بزرگتر و گران قیمت خود، از معماری 400 ولتی استفاده می کند. این خودرو با باتری های 58 و 77.4 کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. کیا EV3 در قالب یک SUV جمع و جور تولید می شود. مدل های پایه به یک موتور الکتریکی مجهز خواهند شد، در حالی که مدل های گران تر دارای دو موتور الکتریکی خواهند بود. همچنین امکان ارائه نسخه اسپرت با پسوند GT این خودرو وجود دارد.

کیا EV3 شبیه برادران بزرگتر خود یعنی کیا EV9 و کیا EV5 است. چراغ‌های ال‌ای‌دی با ظاهری تهاجمی، دید عقب عمودی و شیشه‌ی عقب زاویه‌دار عناصر طراحی مشترک همه خودروهای الکتریکی کیا هستند. خودروساز کره ای این زبان طراحی را “Opposites United” می نامد. نقطه مشترک این زبان طراحی در خودروهای کیا، چراغ های T شکل است.

تحلیلگران صنعت خودرو انتظار دارند خودروساز کره ای در مدل برقی EV3 به جای فرمان بیضی شکل از فرمان گرد معمولی استفاده کند. همچنین چند دکمه فیزیکی نیز به داشبورد اضافه خواهد شد. دریچه‌های هوا، پدال‌ها و پنل‌های درها نیز طراحی معمولی مشابه دیگر خودروهای تولید انبوه خواهند داشت.

این خودروساز کره ای هنوز به طور رسمی ابعاد مدل برقی EV3 را اعلام نکرده است. البته تحلیلگران احتمال می دهند طول این خودرو 4.4 متر باشد. با این حساب می توان گفت کیا EV3 ابعادی برابر با نسل فعلی کیا سلتوس خواهد داشت. ولوو EX30، پژو 2008 الکتریکی و اسمارت شماره یک از رقبای اصلی شاسی بلند اقتصادی کیا خواهند بود.

مطالب مرتبط

پورتال چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ مزایا و تفاوت آن با سایتپورتال چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ مزایا و تفاوت آن با سایت

در عصر دیجیتال امروز، پورتال‌ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه آنلاین ما تبدیل شده‌اند و دروازه‌ای به مجموعه وسیعی از اطلاعات، خدمات و منابع ارائه می‌دهند. پورتال به‌عنوان یک سیستم

با قدرت دیتا آنالیتیک فروش را افزایش دهید |هفته‌نامه شنبهبا قدرت دیتا آنالیتیک فروش را افزایش دهید |هفته‌نامه شنبه

چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید نتایجی خوبی را در آینده بدست آورید اگر ندانید در حال حاضر چگونه عمل کرده اید؟ چگونه می‌توانید فروش خود را افزایش دهید در حالی

میکرو اینفلوئنسر کیست؟ ویژگی ها و مزایای استفاده از آن هامیکرو اینفلوئنسر کیست؟ ویژگی ها و مزایای استفاده از آن ها

با اینکه سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای بزرگ هنوز هم بر شبکه های اجتماعی تسلط زیادی دارند، اما نسل جدیدی از افراد بانفوذ ظاهر شده‌اند که به‌عنوان میکرو اینفلوئنسر (Micro influencer) شناخته