سرزمین سئو مقالات سایت ارزش گمرکی آئودی Q4 e-tron اعلام شد؛ یکی از گران ترین واردات جدید

ارزش گمرکی آئودی Q4 e-tron اعلام شد؛ یکی از گران ترین واردات جدید

ارزش گمرکی آئودی Q4 e-tron اعلام شد؛  یکی از گران ترین واردات جدید post thumbnail image


گمرک ایران ارزش خودروهای وارداتی آئودی و برقی را اعلام کرد. بر اساس اعلام گمرک ایران، ارزش گمرکی آئودی Q4 e-tron برای تیپ 50 معادل 38400 یورو و برای تیپ 40 معادل 38000 یورو است. ارزش گمرکی پارامتر مهمی در تعیین قیمت خودروهای وارداتی است که بر اساس آن قیمت نهایی خودرو محاسبه خواهد شد.

با نگاهی به ارزش گمرکی آئودی Q4 e-tron و نرخ ارز در بازار آزاد می توان گفت که قیمت آئودی Q4 e-tron تیپ 50 معادل دو میلیارد و 535 میلیون تومان است. آئودی Q4 e-tron تیپ 40 نیز دو میلیارد و 510 میلیون تومان قیمت دارد. با اضافه کردن مواردی مانند مالیات، عوارض نوسازی خودروهای فرسوده و عوارض گمرکی، می توان انتظار داشت که قیمت آئودی Q4 Eatron به حدود 4 میلیارد تومان برسد.

ابتدا به آئودی Q4 e-tron نگاه کنید

آئودی Q4 Eatron در اسفند 1402 توسط شرکت نادین خودرو در تهران معرفی شد. این خودرو یک کراس اوور لوکس و برقی است که در بین بسیاری از خودروهای احتراق داخلی گزینه ای متمایز محسوب می شود. البته قیمت بالای آئودی Q4 e-tron نسبت به رقبای خود این خودرو را به گزینه ای برای گروه های پردرآمد جامعه تبدیل کرده است. خرید این خودروی برقی لوکس و گران قیمت راهی آسان برای جلب توجه در خیابان است.

همانطور که در ابتدای مطلب مشاهده کردید آئودی Q4 e-tron با دو تیپ 40 و 50 به ایران می آید، تیپ 40 این خودرو از یک موتور الکتریکی با 204 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. Type 50 همچنین قدرتمندترین نسخه آئودی Q4 Etron است که دارای دو موتور الکتریکی است. حداکثر بازده این موتورها 313 اسب بخار قدرت و 472 نیوتن متر گشتاور است.

پک باتری 84 کیلووات ساعتی وظیفه تامین انرژی موتورهای الکتریکی در هر دو نوع را بر عهده دارد. برد تیپ 40 با این باتری ها 605 کیلومتر است و مدل 50 بردی معادل 560 کیلومتر خواهد داشت. دستیار صوتی انحصاری آئودی، هد آپ نمایشگر واقعیت مجازی، سیستم صوتی با صفحه نمایش لمسی با اندروید اتو و اپل کارپلی، خوشه دیجیتال، سیستم صوتی با هشت بلندگو و نورپردازی داخلی از جمله ویژگی های آئودی Q4 Etron است.

مطالب مرتبط

آموزش تنظیمات دستگاه ها در کمپین های گوگل ادزآموزش تنظیمات دستگاه ها در کمپین های گوگل ادز

گوگل ادز یکی از موثرترین پلتفرم‌ها برای کسب‌وکارها به‌منظور دستیابی به مخاطبان هدف، با استفاده از تبلیغات است و با مجموعه وسیعی از ویژگی‌ها و ابزارها، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد

مایکروسافت و اینتل چگونه با پردازنده‌های Lunar Lake به جنگ اپل می‌روند؟مایکروسافت و اینتل چگونه با پردازنده‌های Lunar Lake به جنگ اپل می‌روند؟

اپل تاکنون برای مک‌ها تراشه‌های قدرتمند و بهینه‌ای را ارائه کرده که عملکرد آن‌ها کاملاً تحسین‌برانگیز بوده است. بااین‌وجود، به‌نظر می‌رسد که اینتل می‌خواهد با همکاری مایکروسافت و با نسل