سرزمین سئو دسته‌بندی نشده کمپین های ویدیویی گوگل ادز و تبلیغات چند فرمتی جدید

کمپین های ویدیویی گوگل ادز و تبلیغات چند فرمتی جدید

کمپین های ویدیویی گوگل ادز و تبلیغات چند فرمتی جدید post thumbnail image


تبلیغات چند فرمتی یا Multi-Format جدید Google Ads، دسترسی گسترده‌تری را در اختیار افراد و برندهای تبلیغ کننده در YouTube و استفاده‌کنندگان از کمپین های ویدیویی قرار می‌دهد.
آن‌ها امکان استفاده از انواع مختلف تبلیغات ویدیویی از قبیل تبلیغات in-stream، in-feed، و حتی تبلیغات کوتاه (Bumper) خواهند داشت.

تخصص و مزیت VRC در بهینه سازی کمپین ها است، تا تبلیغات شما با توجه به بودجه و معیارهای هدف گذاری شده به حداکثر تعداد بینندگان خاص و مورد نطر برسند.

VRC با آخرین بروزرسانی خود، برای بازاریابان این امکان را فراهم می‌کند که بتوانند در میان انواع تبلیغات Bumper  یا تبلیغات قابل رد کردن، تبلیغات in-stream، تبلیغات in-feed، و تبلیغات کوتاه حق انتخاب داشته باشند؛ تا بازدید های خود را به حداکثر میزان ممکن برسانند.

 

از مزیت های اصلی VRC توسعه یافته گوگل، این است که دسترسی به Google AI یا همان هوش مصنوعی گوگل تسهیل و بهینه‌سازی شده است. همین مساله باعث می‌شود پروسه دیده شدن برند تجاری شما کارآمد‌تر و البته مقرون به صرفه باشد.

تحقیقات گوگل نشان می‌دهد کمپین‌هایی که حداقل از سه نوع از تبلیغات مورد اشاره بالا استفاده می‌کنند، در مقایسه با کمپین‌هایی که مثلا فقط به تبلیغات in-stream متکی هستند، بطور متوسط با 42% هزینه کمتر به ازای هر هزار بازدید (CPM) به 54 درصد بازدید بیشتر می‌رسند.

علاوه بر این، راه اندازی کمپین‌های چند فرمتی با بی‌نیاز کردن شما از راه‌اندازی چندین کمپین جداگانه با فرمت های تبلیغاتی متفاوت، مسیر و نتیجه‌گیری کمپین را برای شما آسان‌تر می کند.

 

به‌روزرسانی جدید VRC‌چگونه کار می‌کند؟

نحوه عملکرد بروزرسانی جدید VRC ساده و روشن است. تبلیغ کنندگان می توانند از میان گزینه‌های مختلف زیر فرمت کمپین خودشان را انتخاب کنند:

  • بازدید کارآمد یا Efficient reach: 

برای بازدید بیشتر، از تبلیغات Bumper و تبلیغات in-stream که قابل رد کردن هستند.

  • تبلیغات in-stream غیر قابل رد کردن:

که برای تبلیغ کننده تضمین می‌کند که مخاطب، تبلیغات را بدون رد کردن و به طور کامل تماشا کند.

  • فرکانس هدف یا Target frequency:

این مدل با استفاده ترکیبی از فرمت‌های تبلیغاتی، تبلیغ شما را پی در پی به یک سری از بینندگان مشخص و هدف‌گذاری شده، نمایش می‌دهد.

یک مثال از اثربخشی تبلیغات چند فرمتی گوگل ادز 

 

کمپین اخیر شرکت Bayer نمونه بارزی از اثربخشی VRC است.

 این شرکت داروسازی در آخرین کمپین خودش از تبلیغات in-feed، in-stream و تبلیغات کوتاه برای رسیدن به بازدید و مخاطبان بیشتر استفاده کرد.

 این استراتژی جدید در مقایسه با کمپین‌های قبلی این شرکت که فقط از تبلیغات in-stream استفاده کرده بودند، منجر به 30 درصد بازدید بیشتر و در عین حال  45 درصد کاهش هزینه CPM شد.

 

آنچه به‌روزرسانی جدید گوگل‌ادز به ما می‌گوید

بروزرسانی اخیر Google Ads برای کمپین های ویدیویی، نشان دهنده تغییر روش تعامل مردم با محتوای YouTube است. تغییراتی که بررسی و تحلیل‌ آن مسیرهای جدید و کارآمدتری را به برندهای تجاری برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود در تبلیغات گوگل ادز معرفی می‌کند.

این اصلاحات و پیشرفت‌ها در نهایت به شکوفا شدن استراتژی‌های مقرون به صرفه و افزایش آگاهی از برند تجاری شما یا Brand Awareness منجر می‌شود.

امکانات جدید گوگل برای VRC قرار است به شما اطمینان دهد که که پیام شما به مخاطبان گسترده‌تر و هدفمندتری در سراسر YouTube خواهد رسید.

مطالب مرتبط

نگاهی به داده‌های نظرسنجی Influencer Marketing Factory و بررسی رونق Social Commerce 2024نگاهی به داده‌های نظرسنجی Influencer Marketing Factory و بررسی رونق Social Commerce 2024

تجارت اجتماعی یا Social Commerce یک مفهوم مدرن و در مسیر تحول دهه‌های اخیر است که ارتباطات و تجارت مستقیم را در شبکه های اجتماعی امکان پذیر می‌کند، و نیاز

بازاریابی چیست؟ تعریف مارکتینگ از نگاه 16 متخصص برتربازاریابی چیست؟ تعریف مارکتینگ از نگاه 16 متخصص برتر

“بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟” این سوال شاید عجیب ترین سوال ممکن باشد آنهم در دوره ای که واژه‌ بازاریابی، در گستره لغات روزمره بسیاری از ما جای گرفته است و