سرزمین سئو دسته‌بندی نشده کمپین تبلیغاتی کالاهای دیجیتال 360 درجه در تبریز | شنبه هر هفته

کمپین تبلیغاتی کالاهای دیجیتال 360 درجه در تبریز | شنبه هر هفته

کمپین تبلیغاتی کالاهای دیجیتال 360 درجه در تبریز |  شنبه هر هفته post thumbnail image


کمپین دیجیتال 360 درجه شامل تبلیغات شهری، atl و btl، تبلیغات و شکار، اینفلوئنسر مارکتینگ، کمپین رسانه های اجتماعی، کمپین ارتباطات رسانه ای و مطبوعاتی، دو رویداد بزرگ چهره به چهره در قالب گردهمایی و نشست تخصصی و … . بیش از 100 نشست تخصصی و عمومی حضوری از 3 تا 7 تیرماه در تبریز برگزار شد.

این کمپین برای قدردانی از شرکای تجاری دیجی کالا تبریزی به اجرا درآمد. صاحبان پنل شاپ بر روی پلت فرم، به منظور حفظ و حفظ و افزایش رضایت و تثبیت وفاداری در این همکاری و ارائه مزایای فعالیت در بزرگترین بازار آنلاین ایران به تجار علاقه مند به منظور افزایش آگاهی و جذابیت.

اگرچه تبریز اولین شهر است و این خود دلیلی بر برگزاری اولین دوره بازرگان در این شهر است، اما طبق آمار و نتایج تحقیقات، این شهر ظرفیت بسیار بالایی برای رشد سریع و تسریع در توسعه دارد. تجارت الکترونیکی.

گمرک آذربایجان شرقی جزو 5 گمرک برتر کشور است و در سال گذشته با رشد اقتصادی 6.3 درصدی که بالاتر از میانگین کشوری است، همچنان از نظر رشد اقتصادی و فضای کسب و کار رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و تبریز جزو گمرکات برتر است. 10 شهر در شاخص رقابت پذیری اقتصادی قرار دارد.

تبریزی ها و دیجی کالا

در حال حاضر پرفروش ترین فروشنده در بین 2500 فروشنده فعال در تبریز سالانه 130 میلیارد تومان از محل فروش دیجی کالا درآمد دارد. این فروشندگان بیش از 73 درصد از تنوع محصولات موجود را بر عهده دارند و دسته بندی محصولات تلفن همراه، لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، ابزارآلات و خودرو پرفروش ترین رده های فروشندگان در تبریز هستند.

شرکای تجاری آذربایجان شرقی با رتبه پنجم ارزش آفرینی و فروش تعدادی از کالاها و رتبه سوم در سودآوری جایگاه خوبی دارند اما تنها 6 درصد فروشندگان کالاهای دیجیتال از این استان هستند.

واحد بازرگانی دیجی کالا در تلاش است تا با تداوم این روند و حضور در سایر استان ها با رعایت ظرفیت های ویژه هر منطقه از ایران عزیز، امکانات تولیدی و بازرگانی آن علاوه بر ایفای نقش موثر در تمرکززدایی تجارت الکترونیک، نقش موثری در تمرکز زدایی تجارت الکترونیک ایفا کند. خدمات، برای دادن قدرت به مردم استان های دیگر.

کمپین تبلیغاتی شهری

در قسمت تبلیغات شهری 9 بیلبورد در پرترددترین نقاط شهر تبریز از جمله چهارراه آبرسان به نمایش درآمد. این بیلبوردها با محتوای داده محور و در راستای ارزش شفافیت و با هدف ارائه اطلاعات واقعی در مورد مزایا و فرصت های فروش در دیجی کالا و نمایش پرفروش ترین دسته بندی محصولات فروشندگان تبریز در سراسر ایران طراحی شده اند.

کمپین تبلیغاتی و شکار

در این کمپین که با کمپین بازاریابی چریکی نیز همراه بود، تیمی از مروجین به منظور اطلاع از فروش بازار آنلاین دیجی کالا و اطلاع از مراحل ثبت نام، اقدام به تبلیغات در بازار بزرگ تبریز و سایر املاک تجاری معروف کردند. شهر.

همچنین تیم های تخصصی در دسته بندی محصولات لوازم خانگی، پوشاک بویژه کیف و کفش، کالاهای چرمی، لوازم آرایشی و ابزار آلات، لوازم جانبی و قطعات خودرو با بازدید از خطوط و مراکز فروش تخصصی کارخانجات و تولیدی، به جذب هدفمند و هماهنگ با تاجران و تولیدکنندگان

تور و بازدید

در بخشی دیگر از این فعالیت بازاریابی، سلسله نشست هایی در قالب بیش از 100 نشست تخصصی و عمومی به منظور ارزیابی فروشندگان و تبریک سالگرد تبدیل آنها به یک محصول دیجیتالی با ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه فروشندگان برگزار شد. زمینه کاری و تدارکات تجربه فروش و دریافت خدمات پشتیبانی و تبلیغات بهتر.

مناسبت ها

رویداد نشست «بحث و اجماع» به سبک «گروه کانونی» و به عنوان مرحله ای از فرآیند تحقیقات بازار به منظور سنجش میزان رضایت و آگاهی از برند با حضور 30 ​​فروشنده علاقه مند تبریز و گردهمایی « بازاریابان رویداد برای نمایندگی های مدرن در ایران” با حضور 400 فروشنده شامل سخنرانی ها و سخنرانی های مدیران کل و مدیران ارشد واحد فروش، بخش بازاریابی و دیجی کالا بیزینس، داستان های موفقیت پرفروش ها و تقدیر از فروشندگان برگزیده انجام شد. .

واحد بازرگانی دیجی کالا با تداوم این روند و حضور در سایر استان ها در تلاش است تا با رعایت ظرفیت های ویژه هر منطقه از ایران عزیز، امکانات تولیدی و خدمات بازرگانی خود را در اختیار مردم سایر استان ها قرار دهد.

Leave a Reply

مطالب مرتبط