سرزمین سئو دسته‌بندی نشده پست مهمان چیست؟ (چگونه یک پست مهمان حرفه ای بنویسم؟)

پست مهمان چیست؟ (چگونه یک پست مهمان حرفه ای بنویسم؟)

پست مهمان چیست؟  (چگونه یک پست مهمان حرفه ای بنویسم؟) post thumbnail image


یکی از راه های موثر برای جلب اعتماد مردم به برند شما این است که پست مهمان داشته باشید وقتی لینک شما در سایت های دیگر باشد و مخاطبان از آن سایت با اعتبار بالا به سمت شما هدایت شوند، اعتبار شما افزایش می یابد. در واقع، پست مهمان یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید. در ادامه این مقاله، در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد و دقیقاً به شما خواهیم گفت که چگونه با استفاده از پست مهمان، لینک رایگان دریافت کنید!

چگونه یک پست مهمان بنویسیم

در واقع می توانید با استفاده از پست های مهمان، بک لینک رایگان دریافت کنید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید پست مهمان ایجاد کنید و مزایای آن چیست.

در ابتدا بگوییم که برای ایجاد یک پست مهمان، از موضوعات سطحی اجتناب کنید و کاملا عمیق بنشینید. محتوای شما که به عنوان پست مهمان در سایت های دیگر منتشر می شود ممکن است از نظر طول متفاوت باشد. اکثر آنها بین 500 تا 1000 کلمه هستند، اما برخی از افراد مانند نیل پاتل می گویند که محتوای شما باید بسیار طولانی باشد، حتی بیش از 2500 کلمه!

شروعی جذاب و هدفمند

قبل از شروع نوشتن محتوا، حداقل 6 فایده ای که مخاطب از خواندن این محتوا به دست می آورد را یادداشت کنید، در واقع شروع خوبی دارید. از آنجایی که بسیاری از افرادی که هرگز حتی نام شما را نشنیده اند، شما را از این طریق می شناسند، داشتن محتوای باکیفیت برای شروع خوب و ایجاد تصویر برند مطلوب بسیار مهم است.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

برای سایت های خوب، بسیار مهم است که خوانندگان آنها از کیفیت مقالات راضی باشند. بنابراین مدیران سایت همه پست های مهمان را بررسی می کنند، اگر کیفیت خوبی ندارند، آن محتوا را منتشر نمی کنند. برخی از سایت ها به طور کلی ارسال مهمان را متوقف می کنند زیرا بسیاری از مقاله ها اسپم هستند یا هدف نویسنده فقط دریافت لینک از مقاله به سایت خود است و به کیفیت محتوا اهمیتی نمی دهند.

باید بدانید زمانی که محتوای زیبا و با کیفیت شما در سایتی با ترافیک زیاد قرار می گیرد، آنگاه افراد به سایت شما سرازیر می شوند و نتایج شما بسیار بهتر خواهد بود.

شناسایی نیازهای مخاطب

نیازهای مخاطب را شناسایی کنید و بر اساس انتظارات آنها پست تهیه کنید.

برای محتوای خود یک هدف تعیین کنید و پاراگراف های خود را حول آن هدف راهنمایی کنید. به غیر از داستان، مردم مطالب را برای سرگرمی نمی خوانند. بلکه به اطلاعات یا خدماتی نیاز دارند تا کار را برایشان راحت کند یا می خواهند با خواندن مطالب انگیزه ای برای زندگی خود به دست آورند. شما باید بتوانید با استفاده از فراخوانی که در محتوا قرار می دهید خوانندگان محتوا را جذب کنید و مخاطبان را تشویق کنید تا روی لینک شما کلیک کنند.

تقسیم بندی محتوا در پست های مهمان

پاراگراف ها را کوتاه و خوانا نگه دارید تا خواننده بتواند موضوع را به سرعت درک کند.

از تصاویر جذاب و کاملا مرتبط با عنوان استفاده کنید. خوانندگان برای تصاویر و البته ویدیوها ارزش قائل هستند.

تیترهای جذاب بنویسید

وقتی افراد تیترهای شما را می خوانند، تصمیم می گیرند که آیا مطالب را ادامه دهند یا نه. بنابراین سعی کنید تیترها را تا حد امکان کوتاه و جذاب کنید.

پیوند به نتیجه از خود مقاله

هنگامی که می خواهید به یک پست مهمان پیوند دهید، هرگز پیوندی به صفحه اصلی مشاهده نکنید. شما باید مخاطب را به سمت نتیجه دلخواه هدایت کنید، پس حتما به جایی که به هدف خود خواهید رسید لینک کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک سایت فروشگاهی هستید، به صفحه محصول لینک دهید.

از کلمات کلیدی در پست های مهمان استفاده کنید

برای هر وبلاگ یا پست مهمان یک کلمه کلیدی را هدف قرار دهید و آن محتوا را برای آن کلمه کلیدی بهینه کنید. دوستان عزیز باید دقت کنید حتی اگر مطالب شما خیلی خوب باشد اما مخاطب آن را پیدا نکند مقاله شما بی ارزش است. البته مراقب باشید که محتوای خود را با کلمات کلیدی پر نکنید یا از پر کردن کلمات کلیدی استفاده نکنید زیرا تاثیر منفی دارد. کلمات کلیدی طولانی را در عنوان قرار دهید تا در مقایسه با رقبای خود منحصر به فرد باشد.

ارتباط با مدیر سایت

به مدیر سایت بگویید که می خواهید پست مهمان درباره خودتان و اعتبار برندتان ارسال کنید، آنها می خواهند بدانند با چه کسی کار می کنند و هیچ کس دوست ندارد به سایت های بی کیفیت لینک دهد.

به نظرات پست مهمان پاسخ دهید

وقتی خوانندگان در مورد پست شما نظر می دهند، حتما پاسخ دهید. در واقع محتوای خود را فراموش نکنید، از آن بازدید کنید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. این فعالیت شما باعث افزایش نرخ تبدیل و همچنین جلب توجه خواننده می شود.

پست خود را تبلیغ کنید

فراموش نکنید که به پست مهمان از سایت خود لینک دهید و پیوند پست مهمان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

البته سعی کنید این را بیش از یک بار به اشتراک بگذارید.

چگونه پست مهمان سئو را بهبود می بخشد؟

ارسال مهمان برای سئو عالی است، اما مانند هر تکنیک دیگر سئو، نباید از آن سوء استفاده کرد.

اگر مدیر سایتی هستید که می خواهید پست های مهمان در وب سایت شما منتشر شود، باید قبل از انتشار آنها را از نظر کیفیت بررسی کنید تا مطمئن شوید که بک لینک های وب سایت های ارزشمند در سایت شما قرار می گیرند. در ادامه این مقاله برخی از مزایای پست مهمان برای سئو را نشان خواهیم داد.

تاثیر پست مهمان بر سئو سایت

می توانید از لینک هایی که مهمان پست می کنید برای بهبود استراتژی سئوی خود استفاده کنید. در واقع با استفاده از پست های مهمان می توانید بک لینک های طبیعی برای سایت خود داشته باشید و بهترین استراتژی سئو خارج از صفحه را برای سایت خود داشته باشید.همانطور که می دانید بک لینک ها یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در سئو هستند.

به عبارت دیگر، سفارش پست مهمان مانند خرید بازخورد با کیفیت است. زیرا معمولا تمام عوامل بازخورد طبیعی در یک پست مهمان رعایت می شود.

ترافیک هدفمند ایجاد کنید

اکثر مدیران سایت که پست های مهمان را می پذیرند به شما اجازه می دهند حداقل یک لینک در محتوای خود داشته باشید. اما چه سایت شما لینک شده باشد چه نباشد، به محض اینکه نام برند شما در وبلاگ های معتبر قرار گیرد، ترافیک هدفمندی را به سایت شما هدایت می کند و در واقع می توانید با ایجاد یک پست مهمان و استفاده از تکنیک ذکر نام تجاری، ترافیک خود را افزایش دهید، بنابراین بهینه سازی کنید. صفحات فرود، دعوت به عمل و سایر عناصر وب سایت شما برای افزایش نرخ تبدیل شما. علاوه بر این، اعتبار سایت شما بهبود خواهد یافت.

جذب مخاطبان و مشتریان جدید

محتوای شما در سایت های دیگر به شما امکان می دهد حتی با مخاطبان خارج از بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید. البته باید مراقب باشید که پست های مهمان بلافاصله فروش شما را افزایش ندهند، اما بسیار مهم است که دیگران با برند شما آشنا شوند.

چرخه فروش را کوتاه کنید

یکی از مهم‌ترین چالش‌های بازاریابان محتوا، قیف فروش است که می‌توانید از طریق پست‌های مهمان، مخاطبان هدف خود را با برند خود آشنا کرده و در نتیجه چرخه فروش محصولات و خدمات شما کوتاه شود. فقط هنگام ارائه ارزش های برند خود مراقب باشید، باید کاملا صادق و هوشمند باشید و خود را به خوبی معرفی کنید.

افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی

همچنین می توانید در پست های مهمان خود به شبکه های اجتماعی خود لینک دهید تا از این طریق نه تنها مخاطبان با شبکه های اجتماعی شما آشنا شوند، بلکه اعتماد آنها به شما و افزایش فالوورهای شما آسان تر شود.

نقطه پایان

بهترین راه برای یادگیری این است که خودتان از این راه حل ها استفاده کنید. اگر فقط مطالب را بخوانید فایده ای ندارد. شما باید کل مقاله را به خوبی بخوانید و سپس پست مهمان را به بهترین شکل ایجاد کنید. اگرچه برخی از سایت ها اجازه ارسال پست مهمان رایگان و به اصطلاح لینک رایگان را نمی دهند و باید پست مهمان بخرید یا گزارش بخرید، اما این مهارت شماست که سایت هایی را بیابید که این نوع پست ها را می پذیرند.

تیم سئوی ناشونت نیز می تواند شما را در زمینه ارسال مهمان راهنمایی کند و مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد. کافیست به صفحه مشاوره سئو رفته و درخواست خود را ثبت کنید.

این خدمات ممکن است برای شما مفید باشد

Leave a Reply

مطالب مرتبط

هنگام ارائه بازخورد به مدیر خود چقدر باید صادق باشید؟هنگام ارائه بازخورد به مدیر خود چقدر باید صادق باشید؟

بسیاری از اوقات، غافلگیری می تواند به ما در یادگیری کمک کند. اگر کاری را انجام دهید و نتیجه دقیقاً همان چیزی باشد که انتظار دارید، چیزی برای یادگیری وجود