سرزمین سئو مقالات سایت هیئت DM، رسانه تخصصی بازاریابی dmboard گزارش کمپین داریا با “چهره یار را همه جا می بینید”؛ استفاده از نقاشی به عنوان لحن بصری اصلی – DM Board

هیئت DM، رسانه تخصصی بازاریابی dmboard گزارش کمپین داریا با “چهره یار را همه جا می بینید”؛ استفاده از نقاشی به عنوان لحن بصری اصلی – DM Board

هیئت DM، رسانه تخصصی بازاریابی dmboard گزارش کمپین داریا با “چهره یار را همه جا می بینید”؛  استفاده از نقاشی به عنوان لحن بصری اصلی – DM Board post thumbnail image


زمان مطالعه: 3 دقایق

در اواخر اسفند 1402 و در واپسین روزهای سال، داریا به همراه پایتخت کمپینی تبلیغاتی با هدف معرفی امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت روی گوشی هوشمند باندی برگزار کردند. این کمپین تبلیغاتی که از 9 اسفند آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

کمپین “یک عکس همه جا قابل مشاهده است” با هدف اطلاع رسانی به کاربران از امکان برقراری تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در گوشی هوشمند اجرا شد. علاوه بر تبلیغات محیطی، تیزرهای تبلیغاتی این کمپین از صدا و سیما نیز پخش شد.

یکی از ویژگی های این کمپین استفاده از نقاشی به عنوان لحن بصری اصلی است. تیم بازاریابی داریا به همراه پایتخت عنوان کردند که با توجه به زمان برگزاری این کمپین با عید نوروز، با انتخاب چنین رسانه تصویری سعی کردند ضمن پایبندی به فرهنگ و هنر ایرانی، پیام اصلی کمپین را حفظ کنند. فضایی که مخاطبان ایرانی با دیدن آن احساس آشنایی خواهند کرد.



روابط عمومی داریا محمب درباره انتخاب پیام و شعار کمپین توضیح می دهد: «آیه ای که به عنوان پیام اصلی کمپین انتخاب شد توانست هدف اصلی خود را برای مخاطبان روشن کند. بیت «همه جا چهره دوست را می توان دید» نوشته شیخ بهایی به مخاطب القا می کند که تحت هر شرایطی می تواند با هر شخصی ارتباط چشمی برقرار کند.
تلفیق طراحی سنتی با مفاهیم مدرن (تلفن همراه) تضادی ایجاد کرد که قطعا نظر مخاطب را به خود جلب خواهد کرد. یکی دیگر از نکات برجسته این کمپین استفاده از مردان و زنان در آن است. رویدادی که با توجه به محدودیت‌های مختلفی که وجود دارد، دستاورد بسیار بزرگی محسوب می‌شود.»

اهداف کمپین و بازخورد مخاطبان، چت تصویری بدون اینترنت

تبلیغ تلویزیونی این کمپین نیز با رنگ آمیزی فضایی موزه مانند سعی در رسیدن به اهداف کمپین داشت. داریا همچنین اعلام کرد که استفاده از آهنگ زنگ ویژه نوروز در گوشی گروه به عنوان موسیقی تم این تیزر با بازخورد مثبت مخاطبان مواجه شده است.

هدف اصلی این کمپین افزایش آگاهی از قابلیت های ViLTE گوشی هوشمند Band است، اما برای دیدن نتایج نهایی باید تا پایان کمپین صبر کنید.

تکنولوژی Video Over LTE یا به اختصار ViLTE نام فناوری تماس تصویری مبتنی بر نسل چهارم سیستم های مخابراتی است که به کاربران گوشی های هوشمند اجازه می دهد بدون استفاده از داده های اینترنتی خود با افراد دیگر تماس تصویری برقرار کنند.

تاکنون گوشی های هوشمند بسیاری از برندهای مختلف با این فناوری روانه بازار شده اند. Daria Hameor همچنین اذعان می کند که گوشی های هوشمند این مجموعه به طور کامل از فناوری ViLTE پشتیبانی می کنند و بنابراین کاربران می توانند بدون استفاده از حجم اینترنت با سایر افرادی که تلفن پهن باند دارند تماس تصویری برقرار کنند.

این مجموعه درباره مشکل و قطعی کاربران در هنگام استفاده از این قابلیت می گوید: «نکته ای که در استفاده از این فناوری نباید فراموش شود این است که گاهی اوقات اگرچه همه تنظیمات درست به نظر می رسد، اما هنگام تلاش برای برقراری تماس تصویری، کاربر با شکست مواجه می شود. برای انجام این کار. این فقط به این دلیل است که شبکه مشغول است و تلاش مجدد، شانس یک تماس ویدیویی موفق را افزایش می‌دهد.”

نظر شما در مورد این کمپین چیست؟ آیا این کمپین با این پیام و بصری در انتقال مفهوم و جلب توجه مخاطبان موفق بوده است؟

مطالب مرتبط