سرزمین سئو مقالات سایت هیئت مدیره DM، dmboard رسانه بازاریابی تخصصی کوکاکولا برای کمپین بسته بندی جدید خود به دنیای Marvel می رود.

هیئت مدیره DM، dmboard رسانه بازاریابی تخصصی کوکاکولا برای کمپین بسته بندی جدید خود به دنیای Marvel می رود.

هیئت مدیره DM، dmboard رسانه بازاریابی تخصصی کوکاکولا برای کمپین بسته بندی جدید خود به دنیای Marvel می رود. post thumbnail image


زمان مطالعه: 2 دقایق

کوکاکولا برای کمپین بسته بندی جدید خود به دنیای مارول می رود. کوکاکولا امروز (8 آوریل) اعلام کرد که بسته بندی های جدیدی را با همکاری مارول معرفی خواهد کرد. این بسته ها شامل نوشیدنی های کوکاکولا و کوکاکولا صفر می باشد. بسته‌های کوکاکولا و کوکاکولا صفر قابل اسکن با بیش از 30 قهرمان و شرور مارول از طریق واقعیت افزوده و اسکن زنده می‌شوند.

با توجه به محتوای ارسال شده در Marketing dive، این همکاری شامل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات دیجیتال، جوایز و تجربه واقعیت افزوده است. همچنین در بیش از 50 کشور موجود است. این همکاری توسط Gut Agency با پشتیبانی WPP Open X انجام می شود. این همکاری بین دو برند با بیش از 60 سال سابقه نشان می دهد که حتی بزرگترین برندهای CPG نیز به دنبال ارتباط با مصرف کنندگان در فرهنگ پاپ هستند.

اسلام الدسوکی، رئیس محتوای خلاقانه و استراتژی کوکاکولا، گفت: تعامل طولانی مدت کوکاکولا با دیزنی، همکاری و روابط ما را برای کشف ایده های خلاقانه و بهبود مستمر تقویت می کند و این برای ما هیجان انگیز است. این احساس همچنین در هنگام اسکن و بازآفرینی شخصیت‌های مارول با استفاده از AR، در یک تجربه فراگیر و منحصر به فرد خود را نشان می‌دهد.



کولا در بیانیه‌ای گفت: «این جدیدترین همکاری با مارول به ما اجازه می‌دهد تا از میراث و وابستگی هر دو برند برای ارائه تجربیات جدید و غیرمنتظره به مشتریان استفاده کنیم.» این یک تجربه انحصاری برای محصولات کوکاکولا و کوکاکولا صفر است که بیش از 30 نماد در رنگ های قرمز، سفید و مشکی دارد. بسته های قابل اسکن هر کاراکتر را در واقعیت افزوده بازسازی می کنند. این کمپین همچنین شامل جوایزی از بلیط‌های سینما و سوغاتی‌ها گرفته تا اشتراک‌های دیزنی و تجربه‌های کروز دیزنی است. این کمپین جهانی در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، چین، ژاپن و منطقه آسیا-اقیانوسیه برگزار می‌شود و گستره جهانی کوکاکولا و مارول را به نمایش می‌گذارد که از انواع کانال‌های سنتی و دیجیتالی در بر می‌گیرد. کوکاکولا امسال توانست با استفاده از تلاش های بازاریابی برند خود را به جامعه و فرهنگ موجود معرفی کند. این شرکت برای کمپینی به کریستوفر استور، خالق و مجری سریال موفق Hulu، The Bear، روی آورد تا برای اولین بار مجموعه برندهای خود را در یک مکان گرد هم آورد. و این برند از طرفداران موسیقی کی پاپ نیز سود می برد.

مطالب مرتبط

آدرس ایمیل من چیست؟ بازگردانی آدرس و پسورد ایمیل یاهو و گوگلآدرس ایمیل من چیست؟ بازگردانی آدرس و پسورد ایمیل یاهو و گوگل

«آدرس ایمیل من چیست؟» این سوال از آن دست سوالاتی است که تا پاسخ آن را به‌دست نیاوریم، اعصابمان آرام نمی‌گیرد. به‌خصوص اگر وسط یک روز کاری آن را فراموش

اپل با ساختار داخلی جدید قدرت آیپد پرو ۲۰۲۴ را افزایش داداپل با ساختار داخلی جدید قدرت آیپد پرو ۲۰۲۴ را افزایش داد

آی‌پد پرو جدید باریک‌ترین محصول اپل تا به امروز است و مدل 13 اینچی آن تنها 5.1 میلی‌متر ضخامت دارد (بدون احتساب برآمدگی دوربین). با این حال، یک موضوع مهم