سرزمین سئو مقالات سایت هیئت مدیره DM، رسانه های بازاریابی متخصص dmboard مدیر عامل آژانس Bom: بینش افراد مناسب می تواند اهرمی برای ایجاد برند باشد.

هیئت مدیره DM، رسانه های بازاریابی متخصص dmboard مدیر عامل آژانس Bom: بینش افراد مناسب می تواند اهرمی برای ایجاد برند باشد.

هیئت مدیره DM، رسانه های بازاریابی متخصص dmboard مدیر عامل آژانس Bom: بینش افراد مناسب می تواند اهرمی برای ایجاد برند باشد. post thumbnail image


زمان مطالعه: 2 دقایق

بابک ماندار، مدیرعامل آژانس بوم در رویداد NexUp درباره روش ارتباط صمیمانه با مخاطبان گفت: نحوه درک نیازهای انسان، می توانیم از مخاطب ایده درستی بگیریم. “بینش در واقع یک حقیقت اساسی در مورد احساسات انسانی است که می توان از آن برای ساخت یک نام تجاری استفاده کرد.”

بابک ماندار به تشریح خلاقیت در محتوای دومین رویداد NexUp پرداخت. وی با اشاره به اینکه هدف افراد فعال در حوزه بازاریابی جلب توجه مخاطبان است، گفت: برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری بیشتر کمپین خود به دنبال جعلی هستیم. همه اینها در یک کلمه معنا می شود. این کلمه بینش کاربر است. گوهری که اگر آن را پیدا کنیم می توانیم بدرخشیم. اما چگونه به این بینش دست پیدا کنیم؟ قبل از هر چیز باید احساسات و عواطف مشترک همه مردم دنیا را بشناسیم. بنابراین اینجاست که روانشناسی و انسان شناسی به کمک ما می آیند.”

“هرگونه نیازها را بشناسید، می توانید به بینش برسید”

او همچنین ادامه داد: «ما به دنبال بینش در مورد نیازهای اساسی انسان هستیم. با درک نیازهای انسان می توان به بینش صحیح مخاطب دست یافت. بینش در واقع یک حقیقت اساسی در مورد احساسات انسانی است که می توان از آن برای ساخت یک برند استفاده کرد. در چشم اندازی که برای یک برنامه کمپین یا ارتباطی نوشته می شود، اگر به نیازهای انسان توجه نشود، ارتباط قلبی با مخاطب محقق نمی شود. همچنین ماندار با ارائه نمونه هایی از برندهای خارجی راه های خلاقانه ای را برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان به نمایش گذاشت.



مدیرعامل آژانس بوم با اشاره به اینکه بازاریابان اغلب برای برقراری ارتباط عاطفی با مخاطبان تلاش می کنند، تصریح کرد: این امر تنها با استفاده و شناخت بینش صحیح مخاطب محقق می شود. به عنوان مثال، برند ردبول با کلمه کلیدی آدرنالین ارائه می شود. این هورمون در هنگام هیجان ترشح می شود و شعار ردبول ایجاد هیجان است. اینگونه بود که ردبول جای خود را پیدا کرد و دید درست را به دست گرفت.

“باید دنبال دلیل باشیم”

او درباره دیگر دغدغه‌های برندها گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های برندها تمرکز روی نقطه‌ای است که هنوز ناشناخته است. با شناخت دقیق‌تر مخاطبان می‌توان به بینش‌های جدیدی دست یافت. زیرا نیازهای انسان بی پایان و متنوع است. به عنوان مثال، برند خارجی اسنیکرز در یک کمپین ویدیویی ویژگی‌های افراد گرسنه را به تصویر کشید و سال‌ها است که محتوای جدیدی با این ایده تولید می‌کند.

ماینر درباره ویژگی‌های بینش خوب توضیح داد: «بینش خوب جذابیت خاصی دارد. این یک نیاز انسان برآورده نشده است. توصیفی نیست و چیزی است که مخاطب را وادار به انجام کاری می کند. در واقع، چشم انداز درست، دلیل وجودی یک برند را در زندگی افراد ایجاد می کند. افرادی که به دنبال ایجاد چنین بینشی هستند باید بتوانند مخاطبان را تحریک کنند.»

به گفته مدیر عامل Bohm، بینش یک مشاهده ثابت یا داده شده نیست. بلکه مهم این است که چه سوالاتی برای ایجاد چشم انداز برای تیم طراحی پرسیده می شود. او در نهایت گفت: «ابزارهای مختلفی برای رسیدن به دید درست وجود دارد. بهترین روش گردآوری حقایق مربوط به رفتار انسان و در نهایت با بررسی آنها به نتیجه مناسب است. در مجموع برای طراحی هر کمپینی باید دلیلی برای انتخاب محصول توسط مخاطب پیدا کنیم.»

مطالب مرتبط

افزایش حقوق مهندسین هوش مصنوعی تسلا؛ جلوگیری از پیوستن به OpenAIافزایش حقوق مهندسین هوش مصنوعی تسلا؛ جلوگیری از پیوستن به OpenAI

ایلان ماسک اعلام کرد که حقوق افراد شاغل در تیم مهندسی هوش مصنوعی تسلا افزایش پیدا خواهد کرد. مدیرعامل تسلا ظاهراً به این دلیل تصمیم به افزایش دستمزد مهندسان غول