سرزمین سئو مقالات سایت مشاوره طراحی سایت رایگان به صورت حضوری و آنلاین

مشاوره طراحی سایت رایگان به صورت حضوری و آنلاین

مشاوره طراحی سایت رایگان به صورت حضوری و آنلاین post thumbnail image


زمان مطالعه: 5 دقیقه

24 دی 1402

بسیاری از کسب و کارها، به سمت آنلاین شدن پیش رفتند و به جز پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، لینکدین و …، به دنبال داشتن یک وب‌سایت مناسب برای ارائه‌ی خدمات یا محصولات خود هستند.

اگر شما یک وب‌سایت کاربردی و حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید ورودی بهتری دریافت کنید و باعث ارتقا برند خود در بازار هدف باشید و به شناخته شدن خود، کمک کنید. از همه مهم‌تر پس از داشتن وب‌سایت شما به راحتی می‌توانید از روش‌های تبلیغاتی مختلف بهره ببرید. به عنوان مثال: شما روی وب‌سایت خود می‌توانید از تبلیغات گوگل ادز، خدمات سئو و …، استفاده کنید و در مدت مناسب، به بازدهی قابل توجهی دست پیدا کنید.

مهم ترین نکات مشاوره طراحی سایت حرفه ای

برای اینکه شما بتوانید جهت داشتن یک وب‌سایت کاربردی، به درستی مشاوره دریافت کنید و از خدمات طراحی سایت استفاده کنید، باید مواردی که جزء اهداف شما برای داشتن یک ‌وب‌سایت حرفه‌ای می‌باشد را به درستی بیان کنید که در ادامه به موارد کلیدی اشاره خواهیم کرد.

  • وقتی که با مشاور ارتباط می‌گیرید، باید از حوزه کاری خود، به درستی و با اطلاعات دقیق صحبت کنید.
  • می‌توانید از رقبای خود و شیوه‌ی کار آن‌ها با مشاور خود صحبت کنید.
  • اهداف خود را از ایجاد وب‌سایت مطرح کنید. به عنوان مثال: هدف من از ایجاد وب‌سایت فروش محصولات می‌باشد، قرار است یک وب‌سایت فروشگاهی داشته باشم و درگاه پرداخت آنلاین داشته باشم یا هدف من از طراحی وب‌سایت، معرفی محصولات و یا خدماتم می‌باشد.
  • برای اینکه در آینده مجبور نباشید مجدد برای وب‌سایت خود هزینه کنید، بهتر است از امکاناتی که ممکن است در آینده نیاز داشته باشید یا اینکه در برنامه‌ها بلند مدت خود دارید، صحبت کنید که از همان ابتدا، این امکانات برای زیرساخت‌های وب‌سایت شما در نظر گرفته شود. به این صورت، از هزینه‌های احتمالی آینده‌ی شما کاسته خواهد شد و می‌توانید اقتصادی تر عمل کنید.
  • با مشاور خود صادق و شفاف از نیازهای بیزنس خودتان صحبت کنید.
  • برای اینکه بتوانید با نحوه و روند کاری‌ای که مجموعه دارد آشنا شوید، نمونه کارهایشان را مشاهده کنید و یا درخواست کنید که برایتان ارسال شود، تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید.
  • اگر قبلا وب‌سایت داشتید، آدرس وب‌سایت را برای مشاور خود ارسال نمایید تا بتواند بیشتر با بیزنس شما آشنا شوند و ارتباط بگیرد، حتی در این مرحله می‌توان با جزئیاتی مثل: رنگ سازمانی شما و مخاطبین شما، آشنا شود.
  • اگر از رقبای خودتان اطلاعات دقیق دارید مانند: آدرس وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها را عنوان کنید تا در ارائه خدمات از اطلاعات درست، آگاه شوند و بتوانند استراتژی مناسب‌تری را برایتان تدوین کنند.
  • برای استعلام قیمت از مشاوران، بهتر است از آن‌ها درخواست پروپوزال را داشته باشید. یک مجموعه‌ی حرفه‌ای، جزئیات ارائه خدمات خود را در قالب یک فایل پروپوزال به شما ارائه خواهد داد.
  • هر سوالی که راجع به نحوه‌ی پشتیبانی دارید را از مشاور بپرسید تا ابهامات برایتان برطرف شود.
  • اگر برای موارد مالی خود چهارچوب و قوانین خاصی دارید، حتما با مشاور مطرح کنید.
  • هر سوالی که ذهن شما را درگیر کرده است، بپرسید و از سوال پرسیدن نترسید و خجالت نکشید.

و در آخر، سعی کنید قبل از اینکه با مشاور تماس بگیرید، ابتدا نیازها و اهداف خود را مشخص کنید که هم در وقت خودتان صرفه جویی شود و همچنین مشاور، بتواند به درستی شما را راهنمایی کند. اگر این موارد را رعایت کنید، رضایتمندی خودتان هم از مشاوره بیشتر خواهد بود.

ما اینجا، در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM کنار شما هستیم تا به سوالات شما راجع به طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای، با تیم مجرب و جوان، پاسخ دهیم.

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی داخل وب‌سایت، برای مشاوره با ما در ارتباط باشید.

ما در کنار شما هستیم تا در کمترین زمان و به درست‌ترین روش به شما کمک کنیم که اهداف شغلی خودتان را ارتقاء دهید.

چه پکیجی برای کسب و کار من کاربردی‌تر است؟

در بسیاری از مواقع، انتخاب نوع طراحی وب‌سایت برای ما چالش برانگیز می‌شود.اینکه از چه قالبی برای وب‌سایت استفاده کنیم و یا اینکه نیاز هست کدنویسی اختصاصی داشته باشیم یا خیر. برای درک بهتر این موضوع لازم است در ابتدا، با نوع قالب ها و روندهای اجرایی طراحی وب‌سایت آشنا شویم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در حال حاضر برای اجرای وب‌سایت در بازار، دو نوع قالب را داریم،

  • قالب سفارشی (طراحی UI/UX با کدنویسی)
  • قالب پیش ساخته

در نوع اول قالب، شکل ظاهری وب‌سایت به همراه تجربه کاربری، به صورت اختصاصی توسط تیم طراح، طراحی و اجرا می‌شود. طراحی UI/UX باید با توجه به نیاز شما، کسب و کار و موارد جزئی‌تر مانند: رنگ سازمانی، بازه‌ی سنی مشتریان، جنسیت آن‌ها و … انجام گیرد. در طراحی UI/UX، در ابتدا شما وایرفریم صفحه های وب‌سایت مانند: صفحه اصلی، صفحه محصولات یا خدمات، تماس با ما و … را خواهید داشت. وایرفریم یک طرح ساده و بدون جزئیات از نحوه‌ی قرارگیری المان‌ها در صفحات می‌باشد. بعد از وایرفریم و تایید نهایی، شما پروتوتایپ صفحات را خواهید داشت. پروتوتایپ ورژن کامل تری از وایرفریم می‌باشد که در آن، رنگبندی و عکس ها و المان ها به صورت بصری، مشخص می‌شود و شما می‌توانید ظاهر گرافیکی نهایی وب‌سایت را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که مواردی مثل: موشن ها، نوع نمایش و… درمرحله اجرا قابل مشاهده می‌باشد. اگر ظاهر وب‌سایت برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد و طرح های خاص را دوست دارید، از این نوع قالب استفاده نمایید.

در نوع دوم قالب، شما باید از قالب‌های آماده موجود در بازار استفاده کنید و قالب را تا جایی که امکان دارد با توجه نیاز خود، شخصی سازی کنید. اگر انتخاب شما، قالب آماده می‌باشد، سعی کنید از قالب‌های رایگان استفاده نکنید تا کمتر با مشکل مواجه شوید. برای تهیه این نوع قالب‌ها، هم می‌توانید خودتان دست به کار شوید و از سایت‌های شناخته شده‌ی فروش قالب، قالب مدنظر خودتان را خریداری کنید و هم می‌توانید از تیم طراح خود بخواید که برای شما تهیه کنند. نکته قابل توجه در انتخاب قالب‌های پیش ساخته، این می‌باشد که در وقتی قالب خود را انتخاب می‌کنید به نوع صفحه ساز قالب خود دقت کنید و با تیم طراح مشورت کنید. در انتخاب قالب پیش ساخته، بهتر است که از تیم طراح خود کمک بگیرید و طرح مورد نظر خود را پیدا کنید زیرا تیم طراح، با توجه به تخصص خود، می‌توانند بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنند. حتما در زمان انتخاب قالب باید به نوع کسب و کار خود دقت کنید، اگر برای معرفی و برندینگ خود قرار است وب‌سایت داشته باشید، باید از قالب های شرکتی استفاده کنید، اگر وب‌سایت شما فروشگاهی می‌باشد، باید از قالب فروشگاهی استفاده نمایید و اگر قصد دارید که همه‌ی این موارد را با هم داشته باشید، باید از قالب‌های چندمنظوره استفاده نمایید.

تا اینجا با نوع قالب‌های موجود در بازار برای طراحی وب‌سایت آشنا شدیم. در مرحله‌ی بعدی، شما باید مشخص کنید که لازم دارید که در اجرای طراحی وب‌سایت، کدنویسی اختصاصی داشته باشید یا خیر.

اگر کسب و کار کوچکی دارید و می‌خواهید با داشتن یک وب‌سایت، آن را توسعه دهید و خود را معرفی کنید و همچنین نمی‌خواهید بودجه‌ی زیادی برای آن مصرف کنید، می‌توانید از هر دو نوع قالب استفاده نمایید اما کدنویسی نداشته باشید.

مشاوره اصولی طراحی سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM

اگر هدفتان از راه‌اندازی وب‌سایت، معرفی حرفه‌ای خود و برندینگ می‌باشد و برنامه ریزی‌های مشخصی برای آینده‌ی آن دارید، بهتر است کاملا اختصاصی طراحی را شروع کنید، در طراحی‌های اختصاصی، زیرساخت‌های مناسبی برای آینده‌ی ارائه‌ی خدمات شما در نظر گرفته خواهد شد. به عنوان مثال: ممکن است شما در ابتدا بخواهید کسب و کار خود را معرفی نمایید و در آینده به وب‌سایت، فروشگاه و پنل سی آر ام، اضافه نمایید. اگر مسیر کسب و کار خود را از ابتدا با برنامه‌ریزی مشخص کنید، به راحتی با توجه به زیرساختی که دارید، می‌توانید تغییرات را با کمترین هزینه، انجام دهید.

موضوع مورد توجه بعدی، پشتیبانی وب‌سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM می‌باشد. شما در پکیج‌های اختصاصی، از پشتیبانی طولانی‌تری برخوردار هستید. با توجه به موارد گفته شده، برای انتخاب نوع طراحی وب‌سایت خود، بهتر است در ابتدا، یک برنامه ریزی مشخص برای هدف خود داشته باشید و بودجه را مشخص نمایید. برای انتخاب نوع اجرای وب‌سایت خود، با متخصصان این حوزه مشاوره انجام دهید تا مسیر برای شما روشن تر باشد.

مطالب مرتبط