سرزمین سئو دسته‌بندی نشده ماموریت جدید دکتر مارتینز Dr.Martens ، برای رسیدن به ارزش دو میلیارد پوند

ماموریت جدید دکتر مارتینز Dr.Martens ، برای رسیدن به ارزش دو میلیارد پوند

ماموریت جدید دکتر مارتینز Dr.Martens ، برای رسیدن به ارزش دو میلیارد پوند post thumbnail image


عجیب اما واقعی!

شاید باورش سخت باشد که یک برند معتبر مثل دکتر مارتینز تا کنون مدیر ارشد برند نداشته‌است؛ اما حقیقت دارد.

در برنامه جدید دکتر مارتینز برای رشد ارزش برند با تارگت دو میلیارد پوند، از اول فوریه 2024 ایجه نوکوری (Ije Nwokorie) مدیر غیر‌اجرایی دکتر مارتینز، قرار است نقش تازه ایجاد شده مدیر ارشد برند را بر عهده بگیرد.

او بر کارکردهای بازاریابی جهانی، محصول و استراتژی نظارت خواهدکرد و مسئول تعیین استراتژی کلی برند، چشم انداز و جهت فاز بعدی رشد دکتر مارتینز خواهد بود. 

Nwokorie بخشی از تیم رهبری جهانی خواهدبود که مستقیم به مدیر عامل اجرایی مارتینز یعنی کنی ویلسون‌(Kenny Wilson) گزارش می‌دهند.

نگاهی به سابقه پربار یک مدیر ارشد

نوکوری البته از شرکت اپل به این برند می‌پیوندد، جایی که او از ژانویه 2018 مدیر ارشد خرده فروشی آن بوده‌است. یعنی یکی از مهم ترین جایگاه در بازاریابی کل جهان.

او قبل از این، بیش از یک دهه را در شرکت مشاور برند جهانی Wolff Olins گذرانده و در نهایت به عنوان مدیر عامل همان مجموعه منصوب شد.

و حالا با کوله‌باری از دانش و تجربه به پوزیشن و جایگاه جدید برای یک ماموریت سخت و حیاتی رسیده است.

با توجه به درگیری تمام وقت ایجه نوکوری در نقش رئیس برند تمام وقت، او دیگر عضو هیئت مدیره دکتر مارتینز نخواهد بود و به عنوان عضوی از کمیته‌های حسابرسی و ریسک، نامزدی و افشا، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

داستان سرای رویایی در خدمت دکتر مارتینز

ویلسون مدیرعامل Dr.Martens، نوکوری را به عنوان یک «داستان سرای رویایی برای برند » توصیف می‌کند و می‌گوید که خلق این نقش برای اینکه دکتر مارتینز به یک برند ۲ میلیارد پوندی تبدیل شود، فقط یک تعریف دارد: «مهمترین»

نوکوری هم معتقد است: «دکتر مارتینز با طبیعت سرکش، معتبر و خلاقانه‌اش تعریف می‌شود، همه این‌ها من را برای پیوستن به کنی و تیم‌مان در اوایل سال جدید و شروع به کار بسیار هیجان‌زده می‌کند.»

 

چالش قصه گویی، اولین چالش مدیر جدید

دکتر مارتینز در آخرین گزارش سالانه خود به صراحت در مورد جذابیت اصلی برند خود صحبت کرده است و شعار “Rebellious Self Expression” توسط مدیر استراتژی این برند اریک زامبون معرفی شد.

این شرکت همچنین در سال جدید برای ارتباط و تعامل مستقیم با مصرف کننده تلاش خواهد‌کرد، که برای استراتژی یک برند قوی، امری مهم و حیاتی است.

این برند ه استراتژی کلی آن بر افزایش درآمد از طریق کانال‌های DTC متکی است، در گزارش سالیانه‌اش چنین آورده‌است: «این استراتژی به معنای گسترش و بهبود فروشگاه‌های خرده‌فروشی و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک متعلق به (خود) است».

دکتر مارتینز همچنین در حال کار روی «توسعه سفرهای مصرف‌کننده بدون اصطکاک و تقویت برند» و پیوستن به بازاریابی در سراسر مناطق بازار هدف دکترمارتینز است. 

در ژوئن 2023، ویلسون در پیامی به سرمایه‌گذاران گفت: «بزرگ‌ترین تفاوت» در استراتژی بازاریابی بین نمیاندگی‌های دکتر مارتینز در ایالات متحده و اروپا این بود که کسب‌وکارهای اروپایی ما هزینه‌های رسانه‌ای بیشتری را به تبلیغات بوت‌ها اختصاص می‌دادند – آنهم برای حل یک چالش مهم، یعنی داستان سرایی برای مخاطب. 

ویلسون در ادامه توضیح داد: «به عنوان برند شماره یک چکمه در جهان، وظیفه ما این است که چکمه‌هایمان (‌منظورش نمایندگی‌های مارتینز در سراسر جهان است.) را در تعامل نگه داریم. در سال 2023 تیم های اروپایی ما در کنار تیم‌ ژاپن مارتینز، این کار را به خوبی انجام دادند. کاری که تیم آمریکایی نکرد و ما باید از آن درس بگیریم.»

Leave a Reply

مطالب مرتبط

راه‌ اندازی FTP سرور در ویندوز؛ آموزش گام‌به‌گام و تصویریراه‌ اندازی FTP سرور در ویندوز؛ آموزش گام‌به‌گام و تصویری

راه‌ اندازی FTP سرور در ویندوز به شما کمک می‌کند تا فایل‌های حجیم خود را با سرعت و امنیت بالا با دیگران به اشتراک بگذارید. FTP پروتکلی استاندارد برای انتقال

انی دسک چیست؟ راهنمای کامل نصب و استفاده از انی دسکانی دسک چیست؟ راهنمای کامل نصب و استفاده از انی دسک

انی دسک چیست؟ این سوال را اغلب افرادی می‌پرسند که به نرم‌افزاری برای دسترسی از راه دور به سیستم‌های دیگر نیاز دارند. در عصری که دسترسی سریع به اطلاعات اهمیت