سرزمین سئو مقالات سایت روش های نوین بازاریابی 10 روش بازاریابی جدید را به شما معرفی می کنیم

روش های نوین بازاریابی 10 روش بازاریابی جدید را به شما معرفی می کنیم

روش های نوین بازاریابی 10 روش بازاریابی جدید را به شما معرفی می کنیم post thumbnail image


بازاریابی مدرن الگویی از بازار یابی استفاده از ظرفیت اینترنت و بسترهای دیجیتال برای ارائه محصولات و خدمات به مخاطبان در نظر گرفته شده است. حال به نظر شما روش های بازاریابی نوین یا بازاریابی نوین چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد؟ با من باش تا بتونم ببرمت روش های جدید بازاریابی وارد شدن

تعریف بازاریابی مدرن یا بازاریابی مدرن

امروزه استفاده از اینترنت به حوزه عمومی تبدیل شده است و افراد زیادی از این بستر برای افزایش اطلاعات خود استفاده می کنند. اگر افرادی که مالک هستند کسب و کار آنلاین بیایید با آن روبرو شویم، بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را صرف مرور رسانه های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین می کنند تا وقت خود را بگذرانند یا لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند. حال با این تفاسیر اگر بخواهیم بازاریابی مدرن را تعریف کنیم باید بگوییم که بازاریابی مدرن یعنی اینکه بتوانیم در محیط دیجیتال به کمک ابزارهای دیجیتال کار کنیم.

به عنوان مثال، احتمالاً لباس یا کالایی را از بازار خریده اید و فروشنده از شما خواسته است که آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در واقع به این ترتیب فروشنده سعی می کند از مزایای بازاریابی مدرن یا جدید برای فروش و دیده شدن برای محصولات خود استفاده کند.

در اینجا 10 روش بازاریابی مدرن ارائه شده است

بازاریابی جدید مدل های متفاوتی نسبت به بازاریابی سنتی دارد. با من همراه باشید تا انواع جدید بازاریابی را یکی یکی به شما معرفی کنم:

بازاریابی محتوا

در بازاریابی مدرن، محتوا حرف اول را می زند. با توجه بازاریابی محتوا من قبلا صحبت کرده ام. در واقع محتوا محدود به متن نیست و هر نوع فعالیتی که برای برقراری ارتباط با کاربران و مخاطبان خود انجام می دهید اعم از ویدئو، تصویر، اینفوگرافیک، پادکست، نظرسنجی و… محتواست. در حال حاضر بازاریابی محتوا به این معناست که شما می توانید از طریق این ابزارها با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و درآمد کسب کنید، فروش بیشتری داشته باشید و مشتری را افزایش دهید.

بازاریابی موتورهای جستجو یا سئوی جذاب

سئو یعنی سایت خود را از هر لحاظ آماده کنید تا در موتورهای جستجو حرفی برای گفتن داشته باشد و توسط ربات های گوگل مراقبت شود. در این صورت سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو قرار می گیرد و رتبه بندی می شود. بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ یعنی کمک میکنی ابزارهای سئو شما در تلاش برای کسب رتبه هستید تا مشتری شما را بشناسد، از شما خرید کند و در نهایت فروش شما افزایش یابد.

بازاریابی متنی

احتمالاً با شخصی در مورد خرید یک محصول صحبت کرده اید و مدت کوتاهی بعد تبلیغ آن محصول را در تلفن همراه خود می بینید. اینجاست که شما هدف بازاریابی متنی می شوید. در واقع بازاریابی زمینه ای بر علاقه مخاطب تمرکز دارد و با توجه به سطح فعالیت شما در فضای مجازی به شما پیشنهاد می دهد.

بازاریابی انبوه

بازاریابی که در فضای مجازی صورت می گیرد و از طریق اینفلوئنسرها انجام می شود، بازاریابی انبوه نامیده می شود. داستان سرایی حرف اول را در این نوع بازاریابی می زند. اگر بتوانید محصول یا خدمات خود را در قالب یک روایت جذاب به مخاطب ارائه دهید، می توانید بر روی مخاطب تاثیر بیشتری بگذارید.

بازاریابی ایمیلی

در طول روز، تعداد زیادی ایمیل توسط مشاغل و افراد خاص با هدف بازاریابی برای گروه بزرگی از مردم ارسال می شود. در یک مدل بازاریابی ایمیلی شرکت ها با تعریف استراتژی کسب و کار خود مشتریان هدف خود را شناسایی می کنند و پس از دریافت ایمیل های خود به طور مداوم برای آنها ایمیل ارسال می کنند. این مدل بازاریابی برای مشاغلی مناسب است که مشتریان هدف آنها حداقل 4 تا 5 بار در هفته ایمیل خود را چک می کنند.

بازاریابی شبکه ای

یکی از موثرترین روش های بازاریابی مدرن است. بازاریابی شبکه ای در نظر گرفته می شود … در این نوع بازاریابی باید فعالیت های شما بر اساس فعالیت در شبکه های اجتماعی باشد و بر اساس الگوریتم های هر شبکه اجتماعی انجام شود.

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی به عنوان یکی از روش ها و انواع جدید بازاریابی که بر پایه خلاقیت و شگفتی است، شناخته می شود. به غیر از فضای دیجیتال، این مدل بازاریابی در فضای فیزیکی نیز قابل استفاده است.

بازاریابی برند

با توجه تاثیر برندسازی بر سئو قبلا برات توضیح دادم بازاریابی برند در واقع مجموعه فعالیت هایی است که یک برند برای یافتن جایگاهی در ذهن مخاطبان انجام می دهد. اگر این فعالیت ها همراه با قصه گویی، خلاقیت و الهام باشد، می تواند تاثیر بیشتری روی مخاطب بگذارد و ارتباط بهتری برقرار کند. هدف بازاریابی برند این است که برند خود را به خوبی در ذهن مخاطبان به خاطر بسپارید.

بازاریابی از طریق تبلیغات اینترنتی

در این روش که یکی از ساده ترین روش های بازاریابی جدید محسوب می شود، فقط کافی است تبلیغات سایت خود را در یک سایت محبوب پیاده سازی کنید و در نتیجه کاربران زیادی را به سمت سایت خود سوق دهید.

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی بازاریابی عصبی یکی از روش های بازاریابی جدید است که علم عصب شناسی را با دنیای بازاریابی ترکیب می کند و به برندها و کسب و کارها کمک می کند تا تأثیرات احساسی کمپین های خود را بررسی کنند. استفاده از هوش مصنوعی حرف اول را در این نوع بازاریابی می زند. با کمک هوش مصنوعی، سیگنال های احساسی افراد برای درک نحوه واکنش مردم به محرک های بازاریابی تجزیه و تحلیل می شود.

مزایای استفاده از روش های جدید بازاریابی

دلایل متعددی وجود دارد که بازاریابی مدرن بازاریابی سنتی را در جیب خود قرار داده است:

  • بازاریابی مدرن کم هزینه است: در بازاریابی سنتی تبلیغات، شما باید برای هر فرد یک برگه چاپ می‌کردید تا مردم با کسب و کار شما آشنا شوند. ضمناً علاوه بر هزینه ای که باید برای تراکت ها بپردازید، مبلغی را نیز باید به افرادی که بازاریابی را برای شما انجام می دهند و تراکت ها را توزیع می کنند، پرداخت کنید. اما در روش های نوین بازاریابی، قیمت بنر وب سایت بسیار مناسب تر و البته موثرتر است.
  • بازاریابی انبوه مدرن: چه مفهومی داره؟ گفتیم که بازاریابی مدرن یعنی استفاده از ابزارهای دیجیتال در فضاهای دیجیتال. شما نمی توانید دامنه فضای دیجیتال را با بازاریابی سنتی مقایسه کنید. در بازاریابی سنتی در نهایت می توانید کسب و کار خود را به مردم شهر خود معرفی کنید اما در فضای اینترنت می توانید مخاطبان خود را از هر جای دنیا داشته باشید.

رفتار مخاطب را تجزیه و تحلیل می کند: در بازاریابی مدرن می توانید رفتار و عملکرد مشتریان و مخاطبین تجاری خود را ارزیابی کرده و خدمات خود را بر اساس سلیقه و نیاز آنها ارائه دهید.

Leave a Reply

مطالب مرتبط

DM board، رسانه بازاریابی اختصاصی dmboard Netflix برای ساخت dmboard پلت فرم فناوری تبلیغات تا پایان سال 2025DM board، رسانه بازاریابی اختصاصی dmboard Netflix برای ساخت dmboard پلت فرم فناوری تبلیغات تا پایان سال 2025

زمان مطالعه: < 1 دقایق به گزارش marketingmind، ایمی راینهارت، رئیس تبلیغات نتفلیکس، اعلام کرد که قصد دارند تا پایان سال 2025 یک پلتفرم فناوری تبلیغات راه اندازی کنند. نتفلیکس

سی تی آر ( CTR ) چیست؟ چه عواملی بر آن تاثیر گذار است؟سی تی آر ( CTR ) چیست؟ چه عواملی بر آن تاثیر گذار است؟

سی تی آر مخفف‌شده عبارت انگلیسی Click Through Rate به معنای نرخ کلیک است. CTR نسبت تعداد کلیک به تعداد دفعات نمایش سایت در کمپین‌های تبلیغاتی را نشان می‌دهد و

فعال سازی Memcached روی وردپرس برای افزایش سرعت سایتفعال سازی Memcached روی وردپرس برای افزایش سرعت سایت

فعال سازی Memcached روی وردپرس همان عصاره‌ی جادویی است که برای افزایش سرعت وب‌سایت خود به آن نیاز دارید. Memcached سیستم کش قدرتمندی است که با ذخیره‌سازی موقت داده‌ها در