سرزمین سئو مقالات سایت دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardپوما اولین کمپین جهانی‌اش در یک دهه اخیر را اجرا کرد – دی‌ام برد

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardپوما اولین کمپین جهانی‌اش در یک دهه اخیر را اجرا کرد – دی‌ام برد

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardپوما اولین کمپین جهانی‌اش در یک دهه اخیر را اجرا کرد – دی‌ام برد post thumbnail image


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پوما، پس از یک دهه اولین کمپین جهانی خود را با هدف بهبود جایگاه برندش در YouGov BrandIndex راه‌اندازی کرده است. این برند، با شعار “Forever. Faster. See The Game Like We Do” بزرگترین سرمایه‌گذاری خود در بازاریابی را برای ارتقاء به عنوان یکی از سریع‌ترین برندهای جهان آغاز کرده است. در این کمپین، پوما بر چگونگی کمک محصولاتش به ورزشکاران برای دستیابی به عملکرد بالا تمرکز کرده است.

ریچارد تیسیر معاون برند و بازاریابی پوما، اظهار داشته که این کمپین برای اولین بار پیام یکپارچه‌ای را در تمامی دسته‌بندی‌های محصولی از فوتبال و دو میدانی گرفته تا بسکتبال و هندبال ارائه می‌دهد. او بیان کرد که این پیام برند، جامع، عاطفی و متمایز است تا با مشتریان هدف ارتباط برقرار کرده و تاثیرگذار باشد.

از ۱۰ آوریل این کمپین در تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی، فضای باز، روابط‌عمومی و نقاط فروش در سراسر جهان اجرا می‌شود. این کمپین با حضور ورزشکاران برجسته مانند فوتبالیست‌هایی مانند جک گریلیش، لوئیس سوارز و نیمار جونیور، به همراه ورزشکارانی مانند جکسون دونده سرعت و برینا استوارت بسکتبالیست، در حال اجرا است.



پوما بر اساس امتیاز YouGov BrandIndex که معیاری برای سلامت کلی برند است در سال‌های اخیر از رقبای مستقیم خود در لباس ورزشی عقب مانده است. در واقع پوما با امتیاز ۱۴/۷ در مقایسه با برند ریبوک با امتیاز ۱۷/۴ و برند نیوبالانس با امتیاز ۲۰/۱ و برند آندرآرمور با امتیاز ۲۰/۴ و نایک ۳۱/۱ و آدیداس ۳۵/۳ در رتبه‌بندی بخش پوشاک ورزشی YouGov تا ۷ آوریل در رتبه آخر قرار داشت.

این شرکت تیم بازاریابی و رهبری برند جدیدی را به سرپرستی تیسیر تشکیل داده و با انتقال دفتر مرکزی خود از بوستون به آلمان و افتتاح مرکز بازاریابی سرگرمی در سئول، به تلاش برای تقویت نام تجاری پوما پرداخته و افزایش فعالیت بازاریابی در زمانی که رویداد‌های ورزشی مهمی مانند المپیک تابستانی، مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا مردان و کوپا آمریکا را در برنامه خود دارد.

مطالب مرتبط

15 ایده محتوای فعال ساز فروش و موثر در کسب و کارهای B2B15 ایده محتوای فعال ساز فروش و موثر در کسب و کارهای B2B

اگر هنوز به روشی که ۱۰ سال پیش‌تان می فروشید، از آشنایی با شما خوشحالیم. 😅 و به قول یکی از دوستانم: «به سقوط سلام کن!» استراتژی‌های فروش منسوخ‌شده و

راه اندازی مخزن گیت – آموزش کامل راه اندازی Git repositoryراه اندازی مخزن گیت – آموزش کامل راه اندازی Git repository

در دنیای توسعه نرم‌افزار، کنترل نسخه یکی از مفاهیم اساسی است. اگر شما یک برنامه‌نویس، دانشجو یا حتی یک طراح وب هستید، احتمالاً با Git آشنا هستید. Git یک سیستم