سرزمین سئو مقالات سایت خلاصه کتاب: جایزه رایگان در بسته محصولات

خلاصه کتاب: جایزه رایگان در بسته محصولات

خلاصه کتاب: جایزه رایگان در بسته محصولات post thumbnail image


آنچه در چکیده کتاب «جایزه رایگان در بسته محصولات، نوشته ست گادین» می‌آموزید

در دنیای امروز، امکان نوآوری‌های بزرگ برای اکثر شرکت‌ها فراهم نیست و تبلیغات سنتی هم دیگر راهی موثر برای دسترسی به مردم نیست.

خوشبختانه، یک جایگزین مناسب نوآوری‌های کوچک و نرم است که با ایجاد حاشیه برای محصول، خدمت یا کسب‌وکارتان آن را درخشان و متمایز می‌کند.

این نوآوری‌ها نوعی پاداش رایگان برای شما و مشتریان است و با روشی ارزان پیرامون محصول هیاهو ایجاد کرده و یک ویژگی فریبنده به مشتریان ارائه می‌دهد.

با ارائه یک جایزه رایگان به مشتریان، از مرزهای بازاریابی سنتی فراتر می‌روید و ماهیت محصول، خدمت یا کسب‌وکاری که می‌خواهید تبلیغ کنید را تغییر می‌دهید.

استدلال ست گادین این است که در دنیای امروز دیگر نباید فقط بر تمایزها تاکید کنیم و بازاریابان باید دید گسترده‌تری نسبت به شغل خود داشته باشند تا بتوانند به مخاطبان مدرن دسترسی پیدا کنند.

به نظر مدیرسبز، نباید منتظر بمانید تا محصول یا خدمتی تولید شود و سپس آن را تبلیغ کنید، بلکه باید قبل از ورودش به بازار مطمئن باشید که چشمگیر و جذاب است.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

مطالب مرتبط

icdl заглавки – пълно ръководство за icdl заглавкиicdl заглавки – пълно ръководство за icdl заглавки

Живеем в свят, в който интернет и компютрите играят важна роля в живота ни. За да можем да предприемаме ефективни действия в този дигитален свят, се нуждаем от ICDL умения.