سرزمین سئو مقالات سایت خلاصه کتاب: برندسازی یعنی کسب‌وکار

خلاصه کتاب: برندسازی یعنی کسب‌وکار

خلاصه کتاب: برندسازی یعنی کسب‌وکار post thumbnail image


آنچه در چکیده کتاب «برندسازی یعنی کسب‌وکار، نوشته مت جانسِن و تِسا میسیا‌سِزِک» می‌آموزید

مَت جانسِن و تسا میسیاسِزِک، متخصصان بازاریابی و روانشناسی،برندها را طوری توصیف می‌کنند که انگار انسان‌های معمولی هستند.

آن‌ها به شرکت‌ها توصیه می‌کنند برندهایی ایجاد کنند که شخصیت، هدف و ارزش‌های قوی داشته باشند و هشدار می‌دهند که دیجیتالی شدن و کالاسازی بی‌هویت، مصرف‌کنندگان را به سمت محصولات معمولی سوق می‌دهد.

برندها برای رقابت باید احساسات مشتریان را برانگیزند و بر اساس ارزش‌ها و هویت افراد پیوندهایی با آن‌ها برقرار کنند.

به نظر مدیرسبز، جانسِن و میسیاسِزِک مفاهیم بازاریابی را در قالب داستان‌های جذاب از برندهای معاصری توضیح می‌دهند که به‌خاطر ارتباط صمیمانه با مصرف‌کنندگان موفق شدند.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

مطالب مرتبط

شرایط فروش وانت آریسان ویژه عید فطر اعلام شد + جدول فروردین 1403شرایط فروش وانت آریسان ویژه عید فطر اعلام شد + جدول فروردین 1403

شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش وانت آریسان 2 ویژه عید فطر را اعلام کرد. در بخشنامه فروش ارائه‌شده از سوی ایران‌خودرو، وانت آریسان 2 با قیمت قطعی و موعد تحویل 90