سرزمین سئو دسته‌بندی نشده خلاصه کتاب: آیا بخش خدمات مشتری شما می‌تواند این کارها را انجام دهد؟

خلاصه کتاب: آیا بخش خدمات مشتری شما می‌تواند این کارها را انجام دهد؟

خلاصه کتاب: آیا بخش خدمات مشتری شما می‌تواند این کارها را انجام دهد؟ post thumbnail image


آنچه در چکیده کتاب «آیا بخش خدمات مشتری شما می‌تواند این کارها را انجام دهد؟، نوشته میکا سولومون» می‌آموزید

میکا سولومون، کارشناس خدمات مشتری معتقد است که بسیاری از برندها در برقراری ارتباط با مشتریان شکست می‌خورند و تجربه متوسطی به مشتری ارائه می‌دهند که باعث نارضایتی است.

با پیش‌بینی نیازهای مشتریان قبل از این‌که خودشان آن را احساس کنند، رویکرد خود درباره خدمات مشتریان را تغییر دهید و از رقبا متمایز شوید.

مشتریان امروزی دوست دارند احساس ارزشمندی کنند و راه‌حل‌های فوری برای مشکلات خود بیابند.

پس پاسخگویی به نیازهای آن‌ها مستلزم حضور کارمندان ماهر، هدف‌محور و توانمند در بخش خدمات مشتری است.

به نظر مدیرسبز، این کتاب، راهنمایی‌های کاربردی و مفیدی برای خلق یک تجربه مشتری فوق‌العاده به رهبران ارائه می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

مطالب مرتبط