سرزمین سئو مقالات سایت تبلیغات هوش مصنوعی ChatGPT

تبلیغات هوش مصنوعی ChatGPT

تبلیغات هوش مصنوعی ChatGPT post thumbnail image


اگر با اصول تبلیغات آشنایی دارید، می توانید به کمک هوش مصنوعی ChatGPT متن های تبلیغاتی تولید کنید و تبلیغ محصولات و خدمات خود را تسهیل کنید. البته نتیجه همیشه عالی نیست و باید با ویرایش مناسب، متن آگهی را بهبود بخشید.

ساده ترین راه برای نوشتن تبلیغات هوش مصنوعی

یکی از خلاقانه ترین و ساده ترین ایده های تبلیغاتی هوش مصنوعی این است که بازی را برگردانید! AI ChatGPT یک ربات چت است. یعنی شما سوال یا درخواست خود را مطرح می کنید و هوش مصنوعی به شما پاسخ می دهد. این روش برای تولید محتوا عالی است، اما برای تبلیغات چندان خوب نیست. بیایید بازی را برگردانیم. این بدان معناست که از هوش مصنوعی بخواهید تا از ما سؤال بپرسد تا یک نسخه تبلیغاتی مرتبط ایجاد کنید! ما به سادگی می گوییم که چه تبلیغی می خواهیم و از آن می خواهیم که سوالات لازم را برای ایجاد نسخه تبلیغاتی مناسب از ما بپرسد.

نوشتن تبلیغات هوش مصنوعی برای یک کتاب درسی مرجع

بیایید به یک مثال واقعی نگاه کنیم. من می خواهم یک نسخه تبلیغاتی کوتاه و موثر برای دایرکتوری بنویسم. برای این کار می خواهم از هوش مصنوعی کمک بگیرم. من از این دستور استفاده می کنم. دوستانی که با مفهوم prompt آشنایی ندارند به درخواستی که به هوش مصنوعی ارسال می کنیم prompt می گویند. در واقع این همان متنی است که در قسمت چت ChatGPT وارد می کنیم.

درخواست استفاده شده در ChatGPT

یک نسخه تبلیغاتی خوب بنویسید تا مخاطب را متقاعد به خرید کتاب مرجع معلم کنید.
هر سوالی که نیاز دارید از من بپرسید تا بتوانید یک تبلیغ خوب بنویسید.

با این درخواست هوشمندانه، بدون اینکه زیاد فکر کنیم چه اطلاعاتی به هوش مصنوعی برای نوشتن تبلیغات بدهیم، کاری می کنیم که دقیقا بگوید به چه اطلاعاتی نیاز دارد. پاسخ ChatGPT را ببینید.

به سوالات خواسته شده پاسخ دهید

کمی حوصله به خرج دهید و به سوالاتی که هوش مصنوعی برای نوشتن بهتر تبلیغات از شما می پرسد پاسخ دهید. این پاسخ ها در نسخه تبلیغاتی استفاده خواهند شد، بنابراین سعی کنید دقیق و مفید باشند.

پاسخ های داده شده در ChatGPT

1. موضوع کتاب این است که چرا برخی از معلمان بسیار موفق تر هستند و به شهرت و درآمد بالا دست می یابند و موفق می شوند زندگی دیگران را متحول کنند.
2. برای موفقیت بزرگ، معلمان باید با صنعت آموزش آشنا باشند.
3. مدرسان، مدرسین و نویسندگان کتاب
4. نویسنده ژان بیگوسیان است که او را مرد پشت صحنه معلمان نسل جدید می نامند و به بیش از 4500 معلم کمک کرده است تا موفق تر شوند و بسیاری از معلمان مشهور شاگردان او بودند.
5. استفاده از کتاب کاملاً آسان است و حاصل تجربیات واقعی است. این کتاب توسط برایان تریسی، دکتر آزمندیان، دکتر سعیده و دکتر احمد روستا تایید شده است.

آخرین آگهی تولید شده توسط ChatGPT

با تشکر از اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادید، اکنون می توانم یک متن تبلیغاتی برای کتاب «مرجع معلم» بنویسم:

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از معلمان مشهور می شوند و درآمد زیادی کسب می کنند؟ چرا آنها می توانند زندگی دیگران را تغییر دهند و خود را در صنعت آموزش تثبیت کنند؟ اکنون این فرصت را دارید که پاسخ این سوالات را در کتاب مرجع معلم بیابید.

این کتاب نوشته ژان بیگوسیان که به «مرد پشت صحنه معلمان نسل جدید» معروف است، شما را در مسیر موفقیت در صنعت آموزش راهنمایی می کند. او با تجربه کمک به بیش از 4500 معلم، دانش و تجربه واقعی خود را در این کتاب به اشتراک می گذارد.

Reference Teacher برای سخنرانان، سخنرانان و نویسندگان کتاب طراحی شده است – اما هر کسی که می خواهد در زندگی و کار به موفقیت برسد می تواند از آن استفاده کند. شواهد مشهور برایان تریسی، دکتر آزمندیان، دکتر سعیدا و دکتر احمد روستا تأیید می کنند که این کتاب تجربیات معتبر و قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

برای شروع فصل جدیدی از موفقیت در زندگی خود، هم اکنون کتاب مرجع مرجع را دریافت کنید. این کتاب کلید باز کردن درهای جدیدی به سوی موفقیت و تأثیرگذاری در زندگی دیگران است.

این تبلیغ با هوش مصنوعی ساخته شده است. البته اگر با تبلیغات نویسی آشنایی دارید می توانید از این متن تولید شده به عنوان تبلیغ اولیه استفاده کرده و آن را بهبود ببخشید. اما برای شروع عالی است. ما فقط در چند دقیقه یک نسخه تبلیغاتی قابل قبول آماده کرده ایم.

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 24

Leave a Reply

مطالب مرتبط

تفاوت هاست های رایج و محبوب؛ کدام را انتخاب کنیم؟تفاوت هاست های رایج و محبوب؛ کدام را انتخاب کنیم؟

تفاوت بین یک هاست معمولی و یک هاست محبوب زمانی آشکار می شود که تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد، تعداد درخواست ها از ظرفیت

اسپم چیست و چرا ارسال می‌شود؟ + روش‌های مقابله با هرزنامه‌هااسپم چیست و چرا ارسال می‌شود؟ + روش‌های مقابله با هرزنامه‌ها

اسپم چیست؟ احتمالا تابه‌حال با انبوهی از پیام‌های ناخواسته‌ای که به ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی و حتی به صورت تماس تلفنی دریافت می‌کنید، برخورد داشته‌اید. این پیام‌ها اغلب بسیار آزاردهنده

8 دلیل برای داشتن وب سایت – چرا باید وب سایت داشته باشیم؟8 دلیل برای داشتن وب سایت – چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

ششمین دلیل از 8 دلیل برای داشتن وب سایت هزینه تبلیغات است ؛ با راه اندازی سایت در هزینه تبلیغات صرفه جویی می شود، هر بار که محصولات شما ارتقا