سرزمین سئو مقالات سایت ارتقای کمپین های Search و Display گوگل ادز به کمپین های Performance Max با کمک هوش مصنوعی

ارتقای کمپین های Search و Display گوگل ادز به کمپین های Performance Max با کمک هوش مصنوعی

ارتقای کمپین های Search و Display گوگل ادز به کمپین های Performance Max با کمک هوش مصنوعی post thumbnail image


ارتقای کمپین های Search و Display به کمپین های Performance Max با کمک AI

طبق آخرین اطلاع رسانی‌ها، گوگل (Google) تصمیم گرفته است با استفاده از هوش مصنوعی در کمپین های پرفورمنس مکس، میزان دیتاها و ورودی ها را به این کمپین ها افزایش دهد؛

اطلاعاتی که با کمک Google AI به شما خواهند گفت؛ چه چیزی برای کسب‌وکارتان مهم و قابل استفاده است و چه چیزی برای شما کاربردی نیست.

فیچر افزوده شده به کمپین های پرفورمنس مکس، تمام تبلیغات گوگل ادز به این  شما را سفارشی می‌کند تا با  هدف مصرف‌کننده و مخاطب شما، تطابق بهتری داشته باشد.

برای همین گوگل در جدیدترین اعلان خود برای فیچرها و افزونه های گوگل ادز آورده است:
” حالا می‌خواهیم روش‌های دیگری را برای رشد نتایج و موفقیت شما در کانال‌های مختلف کمپین های گوگل ادز معرفی کنیم.
با این به‌سازی‌ها، تبلیغ کنندگان بیشتری کمپین‌های تک کاناله قبلی را به کمپین های یکپارچه در Performance Max تغییر خواهند داد؛ تا بازده بازگشت سرمایه خودشان را بهبود ببخشند و عملکرد تبلیغاتشان را به‌طور کامل در کانال‌های ادز بهینه کنند.
در واقع، ابزارهای خود ارتقاء دهنده یا Self Upgrade گوگل همواره در حال پیشرفت هستند، تا بتوانند به‌راحتی کمپین‌های Dynamic Search Ads و کمپین‎های Google Display را به Performance Max ارتقا دهند. “

این انتقال، امکانات و شرایط بهینه مختلفی را در دسترس تبلیغ کنندگان قرار خواهد داد، مانند:

  • استفاده از تکنولوژی keywordless AI با افزایش 15 درصدی CPA/ROAS در مقایسه با کمپین های مشابه
  • افزایش بیش از 20 درصدی در نرخ تبدیل‌ها با CPA در کمپین های مشابه ( برای کمپین های Display به performance max).

البته گوگل در اعلان خود، این نکته مهم را اضافه کرده است که : ” کمپین‌های Google Display همچنان به طور کامل، برای استفاده شما در دسترس خواهد بود.”

فانگ فانگ، رئیس بخش بین الملل بازاریابی آنلاین Shopee، در استقبال از امکان جدید گوگل میگوید:

“در Shopee، ما همیشه به‌دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود پلتفرم و توسعه امکانات برای ارائه خدمات قوی تر به کاربران هستیم. ارتقاء تبلیغات به کمپین های Performance Max این امکان را می‌دهد که به آخرین فناوری هوش مصنوعی بدون کلمۀ کلیدی (keywordless AI) دسترسی داشته باشیم تا به نتایج بهتری در جست‌وجو و تبلیغات دست پیدا کنیم.

این موضوع منجر به افزایش 11 درصدی در نرخ تبدیل و 5 درصد کاهش در CPA کمپین های ما می‌شود. در واقع، این فرصت برای ما ایجاد شده است که کمپین‌های مؤثرتری را اجرا کنیم تا کاربران را به فروشندگان ما متصل ‌کند و تجربه خرید آن‌ها را بهبود دهد.”

همچنین در اعلامیه گوگل، از زبان Matt Bowen، دستیار مدیر استراتژی در واحد خدمات مشتریان سازمانی گوگل به عنوان یکی از بخش های دخیل در این پروژه می خوانیم:

” با انتقال کمپین های DSA به Performance Max، آن‌ها را به دنیای مدرن ابزارهای تبلیغاتی گوگل و شیوه‌های برتر وارد می‌کنیم. کمپین‌هایی که به‌تازگی ارتقا یافته‌اند، توانایی جدید و بیشتری برای استفاده از Audience List Test , Audience Signal, Bid Suggestion با هدف جذب مشتری و تطبیق بهتر تبلیغات با نیاز و رفتار کاربران خواهند داشت. ما (یعنی گوگل) مشتاقانه منتظریم؛ تا امکان ارتقاء به این مدل کمپین ها را برای مشتریان به آسانی و در مقیاس همگانی فراهم کنیم.”

با این اعلامیه گوگل، مشخص می گردد که کمپین های  Performance Max به استفاده از فناوری برتر هوش مصنوعی گوگل ادامه خواهند داد، تا به شما کمک کنند مشتریان ارزشمندتری را در کانال‌های مختلف ادز پیدا کنید و نتایج بهتری در تبلیغات کسب‌و‌کارتان به‌دست آورید. 

سید علی علیزاده مدیر عامل آژانس راتین نیز به درستی معتقد است:

“دنیای مدرن هر روز به ما نزدیکتر می شود. فقط همیشه چنین امکاناتی بر مبنای هوش مصنوعی، برای اکانت های ایرانی مشکلات مختلفی نظیر ماشین لرنینگ‌های اشتباه را نیز به همراه داشته است. ما به زودی این سرویس را در گوگل خواهیم دید، ولی امکان استفاده‌ی ایرانی شده و درست از آن، نکته اصلی این دستاورد گوگل برای ما خواهد بود.”

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این کمپین ها، مقاله راتین در مورد کمپین‌های Performance Max را بخوانید!

Leave a Reply

مطالب مرتبط

متا ماه آینده میلادی به عینک هوشمند ری‌بن هوش مصنوعی اضافه می‌کندمتا ماه آینده میلادی به عینک هوشمند ری‌بن هوش مصنوعی اضافه می‌کند

از ماه آینده میلادی، عینک هوشمند ری‌بن به هوش مصنوعی مجهز می‌شود تا کاربران به قابلیت‌هایی مانند ترجمه و شناسایی اشیا و حیوانات دسترسی پیدا کنند. از دسامبر ۲۰۲۳ قابلیت‌های

مشکل اجرای بازی‌ها در برخی پردازنده‌های نسل سیزدهم و چهاردهم اینتلمشکل اجرای بازی‌ها در برخی پردازنده‌های نسل سیزدهم و چهاردهم اینتل

به‌تازگی گزارش‌هایی در مورد مشکل اجرای بازی‌های ویدیویی در برخی سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های پیشرفته اینتل از جمله، پردازنده‌های نسل سیزدهم Core i9-13900K و نسل چهاردهم Core i9-14900K منتشر شده